20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290409 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4515 på: 28. Juni 2011, 22:45 »
Nå skal jo heller ikke jeg si at han er SÅ håpløs, jeg mener bare at han er håpløs i ca. samme grad som Guthrie, og da synes jeg det er unødvendig å betale penger for ham.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4516 på: 28. Juni 2011, 22:49 »
Han blir vel den (eller en av de) dyreste midtbanespilleren vi har isåfall, og i tillegg får han ikke plass på førstelaget engang. NEI!
« Siste redigering: 28. Juni 2011, 23:01 av Andy »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4517 på: 28. Juni 2011, 23:07 »
Jaja, vi får se :P  Hadde vært greit med et skuddbein, dessuten trenger innleggene til Jonas selskap av noen skudd på rad W, ellers blir de veldig ensomme :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4518 på: 28. Juni 2011, 23:12 »
6 mål på 82 kamper kan vel neppe kalles skuddbein spør du meg!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4519 på: 28. Juni 2011, 23:13 »

Dagens fra Newcastle Airport.
i was in newcastle airport waiting for my plane to tenerife and no word of a lie spotted mario gomez in the airport... also ive heard that yury zhirkov is going to be given to us aswell as 12 million for jose enrique!!

Man vet jo aldri :P Jeg var forøvrig på gardemoen i stad, der så jeg Messi. Han er nok på vei til enga ;)

NewUtd har fått sin egen ITK.  :D

Hvordan føles det...  :P

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4520 på: 28. Juni 2011, 23:18 »

2-3 saftige langskudd som flyr inn i løpet av sesongen fra 40 meter? Wouldn`t kick that statistic out of bed!
Neida ;D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4521 på: 28. Juni 2011, 23:21 »
i was in newcastle airport waiting for my plane to tenerife and no word of a lie spotted mario gomez in the airport... also ive heard that yury zhirkov is going to be given to us aswell as 12 million for jose enrique!!

Han er på reise uten mobiltelefon som han kan ta bilde med? Jaja...

Jeg kan tro at han så gomez der når man legger ut rykte, for hvem som helst kan faktisk se hvem som helst på en flyplass, men hvem som helst sitter ikke på sånn info som de deler i samme setning:p prøver for hardt til å få troverdighet.
Han kom, ble mett og dett var dett....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4522 på: 28. Juni 2011, 23:22 »

Tja, noen mener jo Frode Kippe også har noe som kalles skuddbein også, så det kommer jo an på deffinisjon. Nå er jeg litt stolt av å kunne si at jeg har sett minimalt av MænJu denne sesongen, og enda mindere av Gibson. Men jeg vil fortsatt heller ha en spiller Sir Alex har oppdratt fremfor Stephen Ireland iallfall. That being said, Gibson bør selvfølgelig være et stykke ned på listen over prioriteringer.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4523 på: 28. Juni 2011, 23:29 »

Man vet jo aldri :P Jeg var forøvrig på gardemoen i stad, der så jeg Messi. Han er nok på vei til enga ;)

NewUtd har fått sin egen ITK.  :D

Hvordan føles det...  :P

Føles godt! :D Vil du ha noe innsideinfo? En venn av en venn som kjenner postmannen til en som kjenner en inne i klubben hørte noe snakk om at vi har en storsignering som er DONE DEAL!!! Blir annonsert på pressekonferanse i morgen ;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4524 på: 28. Juni 2011, 23:31 »
Hvis noen har sett en skikkelig match med Gibson og silker over langskudda må man seriøst gå i seg selv. Ja, han putter på langskudd, men så fyrer han av fra 40 meter ca 10 ganger pr. kamp også. Sykt frustrerende. Skl vi ha en med langskudd kunne vi like gjerne henta Matt Taylor som putta to fra midtbanestreken i samme sesong, uten at det gjør han til noe verdensklasse.
Hvis Gibson kommer inn og Guthrie kommer forsvinner ut er det som å spytte ut penger, for to spillere som i mine øyne er like gode/dårlige.

Btw Flatline, skjer med copyrighten her på forumet egentlig? Trodde jeg skulle ha Robert Frost for meg selv jeg....
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4525 på: 28. Juni 2011, 23:32 »
Kall meg gjerne stormannsgal, men med £35m+ på konto ser jeg gjerne at vi henter inn kraftigere skyts enn hr gibson. Fyren er uansett ikke vesentlig bedre enn GUTHRIE, så why bother?
Twitter: @Matserazzi

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4526 på: 28. Juni 2011, 23:34 »
Apropo inside informasjon så har morra mi sykklubb med morra til Sturridge, Gervinho, Gomez og Insomnia (utrolig mye bra vitser på det navnet etter noen vinglass skal dere tro), og alle de har bedt mødrene sine om å booke billigst mulige flybilletter via RyanAir til Newcastle Airport, for de. Du leste det her først.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4527 på: 28. Juni 2011, 23:40 »
Betyr det ei mor som snakker engelsk, ei som snakker tysk, to som snakker fransk, og ei som snakker norsk, forutsatt at mora di er norsk, og at alle mødrene snakker samme språk som sønnene. Internasjonal syklubb, men morsomt at du deler det du vet, og selvfølgelig tror vi på deg. Dette MÅ jo bli bra.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4528 på: 28. Juni 2011, 23:43 »
Korrekt oppfattet Kylling :-) Detta blir CL
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4529 på: 29. Juni 2011, 00:09 »
Hvis noen har sett en skikkelig match med Gibson og silker over langskudda må man seriøst gå i seg selv. Ja, han putter på langskudd, men så fyrer han av fra 40 meter ca 10 ganger pr. kamp også. Sykt frustrerende. Skl vi ha en med langskudd kunne vi like gjerne henta Matt Taylor som putta to fra midtbanestreken i samme sesong, uten at det gjør han til noe verdensklasse.
Hvis Gibson kommer inn og Guthrie kommer forsvinner ut er det som å spytte ut penger, for to spillere som i mine øyne er like gode/dårlige.

Btw Flatline, skjer med copyrighten her på forumet egentlig? Trodde jeg skulle ha Robert Frost for meg selv jeg....

Oi, så ikke at du hadde det samme :)
Endret nå, sorry!