20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4545 på: 29. Juni 2011, 07:48 »
Du tenker på Daniel Cordone :)
Yes! Artig type, men kan vel ikke kalles en suksesshistorie...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4546 på: 29. Juni 2011, 08:40 »
Kom til og tenke på denne saken?
Noen som tror Chelsea vil bytte Torres mot Aguero?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4547 på: 29. Juni 2011, 08:44 »
Du tenker på Daniel Cordone :)
Må ikkje gløyme Christian Bassedas og Clarence Acuna  :)

Three amigos  :P

Ja, det var snodige tider? Må heller ikke glemme verdenstalentet Gavilan :P(tror det var navnet)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4548 på: 29. Juni 2011, 08:47 »
Kom til og tenke på denne saken?
Noen som tror Chelsea vil bytte Torres mot Aguero?
Tror du Chelsea har planer om å bytte bort en spiller de betalte 500mill for, for 6mnd siden?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4549 på: 29. Juni 2011, 08:49 »

Dagens fra Newcastle Airport.
i was in newcastle airport waiting for my plane to tenerife and no word of a lie spotted mario gomez in the airport... also ive heard that yury zhirkov is going to be given to us aswell as 12 million for jose enrique!!

Man vet jo aldri :P Jeg var forøvrig på gardemoen i stad, der så jeg Messi. Han er nok på vei til enga ;)

NewUtd har fått sin egen ITK.  :D

Hvordan føles det...  :P

Føles godt! :D Vil du ha noe innsideinfo? En venn av en venn som kjenner postmannen til en som kjenner en inne i klubben hørte noe snakk om at vi har en storsignering som er DONE DEAL!!! Blir annonsert på pressekonferanse i morgen ;)

OK, dette har jeg egentlig fått beskjed om å holde kjeft om, men siden dere er så greie og deler det dere vet. Direktøren på kontoret her er MænJu supporter. Sist han var over, hadde han kommet i snakk med en fyr som var nabon til han som lufter bikkja til Sir Alex, og Sir Alex hadde fortalt bikkjepasseren sin, som igjen hadde fortalt det til denne fyren direktøren her snakket med, at Cristiano Ronaldo har en utkjøpsklausul på 20 mil. euro hvis ikke Real Madrid skulle vinne ligaen i én av de to første sesongene hans på Santiago Bernabeu. Det har nå ikke Real Madrid gjort, og dermed er Real Madrid maktesløse hvis det kommer et bud på 20 mil. euro på Cristiano Ronaldo. Hva tror dere? Kunne han vært noe for Newcastle. Er det noen som faxnummeret på St.James Park?

Men dette er veldig hysj hysj altså!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4550 på: 29. Juni 2011, 08:52 »
Hva Chelsea har planer om er det jo ingen som vet nå. Men skal ikke forundre meg om det kommer til å skje.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4551 på: 29. Juni 2011, 09:01 »
Det vil overraske meg stort om Chelsea avskriver Torres etter bare en halv sesong. Tror også den nye treneren, med en ny tankegang, kan passe Torres bedre enn den delvis kyniske stilen som Chelsea har foretrukket før. I tillegg så ser jeg ikke for meg at Torres er veldig interessert i å retunere til klubben han selv mener han ble for stor for da han dro, skal huske på at han også opplevde måltørke på slutten der også. I Spania er det vel kun to klubber som er store nok til å være aktuelle for Torres, og det er Barcelona og Atléticos byrival!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4552 på: 29. Juni 2011, 09:12 »
Ser Sammy Lee er på vei vekk fra Liverpool.
Matteo skal vistnok være på vei til Chelsea som assistent manager?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #4553 på: 29. Juni 2011, 09:25 »
Må ikkje glømme Colo
Newcastlesupporter siden 1992

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4554 på: 29. Juni 2011, 09:29 »
Ja, det var snodige tider? Må heller ikke glemme verdenstalentet Gavilan :P(tror det var navnet)
Diego Gavilan  :)

Itilegg til Ignacio 'Nacho' María González Gatti i nyere tider.

Solano og Jonàs er to av få frå Sør-Amerika som har slått til.

Må ikke glemme gode gamle Christian Bassedas og ikke minst Clarence Acuña som ikke gjorde det så verst.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4555 på: 29. Juni 2011, 09:29 »
De er ikke våre, men mascherano og tevez er vell brukende?:p argentinere kan vell klare det de og. Problemet er vell at argentinere under pardew har dårlig statistikk:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4556 på: 29. Juni 2011, 09:33 »
Diego Gavilan  :)

Itilegg til Ignacio 'Nacho' María González Gatti i nyere tider.

Solano og Jonàs er to av få frå Sør-Amerika som har slått til.

Må ikke glemme gode gamle Christian Bassedas og ikke minst Clarence Acuña som ikke gjorde det så verst.
De ble ikke glemt, se forrige siden;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4557 på: 29. Juni 2011, 09:45 »
De er ikke våre, men mascherano og tevez er vell brukende?:p argentinere kan vell klare det de og. Problemet er vell at argentinere under pardew har dårlig statistikk:p

De to argentinerne jeg antar du refererer til, skal jo sies at de kom til West Ham under spesielle omstendigheter, mens Pardew var manager der. Tror vi skal være forsiktige med å vinkle det til bare å være Pardews feil. Sitter selvfølgelig ikke med noe insideinfo her jeg, men husker det dukket opp en del rart der etterhvert. I tillegg har ikke akkurat Tevez og Mascherano vært de mest eksemplariske "guttene i klassen" etter at de dro fra West Ham heller.

Det kommer stadig vekk flere sør-amerikanere til Premier League, og også stadig vekk flere utelandske managere, og selv om PL fortsatt har sitt særpreg så er den i ferd med å bli litt mer kontinental, og passer derav bedre også for sør-amerikanere, i tillegg til at sør-amerikanerne antagelig er blitt flinkere til å tilpasse seg. Tror det er mindere problematisk å hente argentinere og brasser til PL idag, enn det var for f.eks 10 år siden.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4558 på: 29. Juni 2011, 09:50 »
Skriv dei på posten før, men sidan eg ikkje skulle sitere så mange innlegg, sitere eg berre Lars Arild.

Må ikkje glømme Colo
Stemmer :)

bra du har kontroll

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4559 på: 29. Juni 2011, 10:34 »
Youtube videoen av denne mannen fra argentina, gjør at jeg mener han er ett meget god valg. Sinnsyk teknikk og bra fart, absolutt en som kunne gjordt det bra for oss, men så er det dette med youtube da..... Årets spiller i fjor, må vel være ett kvalietstempel...