20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1285641 ganger)

0 medlemmer og 80 gjester leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4110 på: 22. Juni 2011, 23:02 »
Jeg er allerede ganske fornøyd med sommervinduet. Vi har fått en ny ving, Cabaye på midten, Ben arfa tilbake og Demba Ba på topp. Sistnevnte er en maskin :)
Kunne godt tenke meg en høyreback og en makker til Colochini nå :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4111 på: 22. Juni 2011, 23:04 »
Tviler STERKT på at han Toontastic1892 sitter på sikre kilder i klubben...nå ble han plutselig snurt å la seg, haha: "No need for all the abuse ! Goodnight :-(" lættis...

Her er forøvrig en fin sak om en uskreven juvel(?) hos oss; Graham Carr. Virker som han gjør meget mye rett for tiden og fortjener ekstremt hyllest for Tiote og siste signeringer.
Endel fine sitater fra et langt intervju med han fra mars også:

?I think we need half a dozen players in summer, to be honest. That is a personal opinion, mind, but that is what I?m working towards"

?People will all look at Arsene Wenger and say he?s got the French market covered, but we?ve got a good handle on it, believe me" 8)

" My dad played for Newcastle United and I?ve always wanted to be here ? now I am I?m desperate to help bring some success back to the club because it deserves it.? 8)

http://www.nufcblog.com/2011/06/22/intrroducing-newcastle-chief-scout-graham-carr/

Legendarisk fyr ja.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4112 på: 22. Juni 2011, 23:06 »
Blir så glad innvendig når jeg ser at det endelig er et par 3 sider jeg ikke har lest... Viser seg å være stort sett svada, men bedre en ingenting:)

Sturridge på lån kan være smart. Stagnerer han så erdet fantastisk med lån. Slår han til er 13 mill genialt. Jeg tror at han virkelig kan komme til sin rett med så mange gode tekniske spillere langs bakken. Ba er jo enorm både langs bakken og i lufte, så da får han jo en å spille litt av også.

Wickham er et longshot. Der måtte vi også låne før vi bladde opp 10 mill. Han er rettogslett ikkeverd risikoen med dagens økonomi. Han kan jo bli en kjempe flopp. Det er jo mange unge som har blitt hentet opp avwanker som vi aldri så igjen. Healy og nuggent f.eks. Da er jeg redd for å betale så mye for han.

Jeg ser Bolton lukter på Nile Ranger ilag med Milwall. Tror dere han blir solgt eller lånt ut i sommer? En sesong med tillit kan være gull. Og vi kan ikke presse han ut til Milwall, og vil han ikke dra så bør vi jo låne han ut framfor å ødelegge han.

Håper på erdic og matudi. 20 mill for begge blir det vell, men tror de kan slå til. Erdic kan kanskje være skummel for han har hatt en tøff sesong der han bukket under for press og fikk et langt måltørke. Hvis han kommer som den store nye spissen, så kan det rent psykisk kanskje være tøfft? Hva tenker dere?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4113 på: 22. Juni 2011, 23:09 »
Blir så glad innvendig når jeg ser at det endelig er et par 3 sider jeg ikke har lest... Viser seg å være stort sett svada, men bedre en ingenting:)

Sturridge på lån kan være smart. Stagnerer han så erdet fantastisk med lån. Slår han til er 13 mill genialt. Jeg tror at han virkelig kan komme til sin rett med så mange gode tekniske spillere langs bakken. Ba er jo enorm både langs bakken og i lufte, så da får han jo en å spille litt av også.

Wickham er et longshot. Der måtte vi også låne før vi bladde opp 10 mill. Han er rettogslett ikkeverd risikoen med dagens økonomi. Han kan jo bli en kjempe flopp. Det er jo mange unge som har blitt hentet opp avwanker som vi aldri så igjen. Healy og nuggent f.eks. Da er jeg redd for å betale så mye for han.

Jeg ser Bolton lukter på Nile Ranger ilag med Milwall. Tror dere han blir solgt eller lånt ut i sommer? En sesong med tillit kan være gull. Og vi kan ikke presse han ut til Milwall, og vil han ikke dra så bør vi jo låne han ut framfor å ødelegge han.

Håper på erdic og matudi. 20 mill for begge blir det vell, men tror de kan slå til. Erdic kan kanskje være skummel for han har hatt en tøff sesong der han bukket under for press og fikk et langt måltørke. Hvis han kommer som den store nye spissen, så kan det rent psykisk kanskje være tøfft? Hva tenker dere?

Enig i mye av det du skriver, men jeg stiller meg litt tvilende til om Chelsea virkelig går med på en option-to-buy clausul. Possible, but not likely..
Matuidi er helt enorm, han vil jeg gjerne ha. Jeg vet dette blir litt FM-aktig, men min eneste innvending mot han er at de 10-15 millionene kunne blitt brukt på Sturridge istedenfor ( sorry chickenman :P).
Erdinc er jeg litt mer skeptisk til. Han virker å ha peaka, og ha hatt en liten nedtur. Sånt gjør ikke akkurat undere for selvtilliten. Jeg mener det er andre spisser som burde være foran han i køen. Tror faktisk jeg hadde tatt Bendtner over Erdinc..

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4114 på: 22. Juni 2011, 23:12 »
Enig Erlend! Stas som bare det å logge inn å se det har dukket opp nye poster om dagen, denne silly-season har virkelig vært helt rå sett med Toon-øyner. Og vi er ikke halveis engang! Sjekker dette forumet først for saker, og synes seriøst der er mange bra betraktninger her, spess kontra mange engelske fan-blogger med side opp og side ned med "fokkins wanker Pardew muppet, Cockney Fat Bastard Cashley cunt" osv osv..hehe. Gleder meg allerede til neste signering!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4115 på: 22. Juni 2011, 23:13 »
I tillegg synes jeg inflasjonen har fart litt ugildt med vår venn Matuidi. Er bare ca et halvår siden Liverpool vissnok la inn et bud på 7 millioner Euro eller noe deromkring. Til den prisen hadde jeg stilt meg helt annerledes og udelt positiv.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4116 på: 22. Juni 2011, 23:15 »

Greit da  ;D
Same old Shearer, always scoring!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4117 på: 22. Juni 2011, 23:16 »
[Jeg mener det er andre spisser som burde være foran han i køen. Tror faktisk jeg hadde tatt Bendtner over Erdinc..

Bold statement:p

Jeg ser ikke for meg Bendtner i Newcastle drakta. Han hadde passa inn i den "Crazy gangen" vi var på tur å danne i klubben, men som vi nå selger unna. Tenker barton, nolan osv. Vi har ingen klare som kan oppdra og sette hanpå plass når det går til faens.... Eller for å si det med andre ord. Når han kukerdet til på fest, hvem skalhan flytte inn hos når Nolan er solgt? Løven er dansk, men ikke typen :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4118 på: 22. Juni 2011, 23:20 »
Jeg ser faktisk ikke noe problem med at Bendtner ikke ville stille opp i U21-mesterskapet. Vet det ikke er det som det står og faller på ang å ønske han eller ikke, men ble vel diskutert litt. TV2 slo det opp som en relativt "big deal". Han har en lang sesong bak seg, ønsker litt ferie før pre-season starter igjen nå snart.
Bendtner er jeg positiv til, dog ikke som et førstevalg på spissplass. Inn med Ba, Bendtner og en toppspiss, ut med Kuqi, Ranger og Best, og vi er styrket i angrep!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4119 på: 22. Juni 2011, 23:27 »
Hadde vært priceless om vi signa en toppspiss og Bendter, og han endte opp på benken IGJEN. He he...¨
Opp som en løve, ned som en skinnfell.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4120 på: 22. Juni 2011, 23:32 »
Hadde vært priceless om vi signa en toppspiss og Bendter, og han endte opp på benken IGJEN. He he...¨
Opp som en løve, ned som en skinnfell.

Det hadde faktisk vært priceless :) Da hadde jeg kost meg faktisk :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4121 på: 22. Juni 2011, 23:34 »
Enig anders. Skjønner godt han trenger ferie. Fotball livet er krevende. Og han har hatt en tung sesong der lite har gått hans vei. Det som gjør meg usikker er grunnholdninger, griskhet og bukse på knærne fest bilder.

Han er det nærmeste jeg kommer adebayor og han i tottenham på backen som kun spiller for penger...

Tror bendtner aldri tar steget grunnet holdningene. Talentet er der klart

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #4122 på: 22. Juni 2011, 23:35 »
Om han er både stopper og høyreback så er det jo ikke utenkelig at
Nordin jetter over fra Miami og henter Potenza til Tyneside selv...  ;)

Haha, du får sagt det.

Akkurat nå twitret faktisk godeste Danny at han er på ferie i nettopp Miami. Er dessverre på sommerferie hjemme i Norge, ellers hadde jeg forsøkt å ta meg en prat og trygle ham om å ikke rygge inn i boksen ved hver eneste anledning han blir utfordret :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4123 på: 23. Juni 2011, 00:08 »
Er enig at vi har forsterket laget fremover på banen, og slenger vi på en ny nr.9, samt en ny ving så ser det jævlig bra ut!  ;D
Men vi trenger å forsterke bakover også! Ny høyreback og stopper bør handles inn!

Hjelper ikke å bøtte på med scoringer, når vi lekker som en sil!  :P Hvor mange baklengs hadde vi egentlig i fjord?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4124 på: 23. Juni 2011, 00:16 »
Ryktes at Celtic har bydd £1,5 mill for Forster.
Et bud jeg synes er ganske så lavt tbh. Forventer vel egentlig det dobbelte for han, hvis vi først skal selge.