20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4095 på: 22. Juni 2011, 22:17 »
Tenk om det blir Erdinc-Sturridge på topp neste sesong da!!! DEt blir saker det! Midtbanen er jo toppklasse allerede! Lukter krutt av dette etterhvert når laget blir samspilt :D

I tillegg til at vi har Ba og en Shola på benken.
Og Ba, selvfølgelig. Glemte faktisk at vi hadde signert han et lite øyeblikk der :P

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4096 på: 22. Juni 2011, 22:20 »
Toontastic1892 Newcastle United
#nufc Not sure if this is significant or true, but rumors are we have bid 10m for Connor Wickham, not sure just rumors i must stress

http://twitter.com/#!/Toontastic1892

there will be transfer news tonight for definite although it may be late news at this rate

En spiller vi har vært linket til en stund da... Og hvis det ikke er Taylor, men kan det være da?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4097 på: 22. Juni 2011, 22:22 »
#nufc Not sure if this is significant or true, but rumors are we have bid 10m for Connor Wickham, not sure just rumors i must stress

there will be transfer news tonight for definite although it may be late news at this rate

En spiller vi har vært linket til en stund da... Og hvis det ikke er Taylor, men kan det være da?

Gervinho/N'Zogbia?  8) Neida, men ganske sikker på at det er Neil Taylor. Bare vent og se. Ellers kan det jo være Connor Wickham som vi har vært linka til siden i vinter. Men ville helst ikke øset ut £10 mill for et talent.
« Siste redigering: 22. Juni 2011, 23:59 av thomashaer »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4098 på: 22. Juni 2011, 22:24 »

Gervinho/N'Zogbia?  8) Neida, men ganske sikkert på at det er Neil Taylor. Bare vent og se.

Blir veldig overrasket hvis det er noen andre enn Taylor.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4099 på: 22. Juni 2011, 22:25 »
Jeg trur at dere bare skal glemme disse ryktene med en gang! :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4100 på: 22. Juni 2011, 22:26 »
Aldri i verden at vi betaler £10 mill for Connor som er et  ubeskrevet blad.. Jeg også tror det kan være Barnetta

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4101 på: 22. Juni 2011, 22:30 »
Rykter om at Wickham går til Sunderland.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4102 på: 22. Juni 2011, 22:33 »
Men selv om vi skulle fikse en ny signering i kveld, tviler jeg sterkt på at det blir annonsert før i morgen. Tviler på at Ashley betaler overtid for fler enn absolutt nødvendig, når det ikke er nyheter som MÅ ut i dag ;)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4103 på: 22. Juni 2011, 22:34 »
Andy Carroll and Jordan Henderson arrested They are part of a syndicate that has swindled £55m from an elderly scottish man #LFC #SAFC #NUFC
sunt pueri pueri puerilia tractant

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4104 på: 22. Juni 2011, 22:45 »
Vet at du ikke har veldig lyst til det flatline, men skal vi ikke ta en pause fra Sturridge-pratinga? Jo mer snakk, jo større blir
skuffelsen da vi skjønner at Sturridge ikke kommer til klubben vår. Selv om jeg selvfølgelig håper jeg tar fullstendig feil med denne spådommen.

Vedr. Potenza: nå har det jo ikke akkurat vært veldig enkelt å spille seg inn i forsvaret til det italienske landslaget hvis det er
manglen på spill på a-landslaget du sikter til. Klart det tapte seg da Don Fabio og Nesta etterhvert ble for gamle, men både
Chiellini og Barzagli må kunne sies å ha vært høyst habile stoppere? I tillegg gjorde vel evigunge Panucci et verdig comeback i Azzuri-forsvaret for
et par sesonger siden, i tillegg var vel muligens Gamberini inne på landslaget også. Med andre ord: Potenza kan være en høyst brukbar
forsvarer fordi om han ikke har spilt mye for Azzuri. Om han er både stopper og høyreback så er det jo ikke utenkelig at
Nordin jetter over fra Miami og henter Potenza til Tyneside selv...  ;)

Bojan: en spiller som har alt som skal til for å bli en toppspiss, ligner litt en ung Raul i mine øyne, selv om Madridistas'ene neppe er
overbegiestret for akkurat den sammenligningen. Dessverre sliter Bojan med å passe inn i Barcelons spillestil der Messi er en slags falsk nier
og man sjelden ser en ren spydspiss som ligger helt på offsidegrenseen og går rett på mål. Jeg tror heller ikke Bojan vil passe
spesielt godt inn i England, der blir han rett og slett for spinkel. Men gi Bojan regelmessig spilletid i en brukbar klubb i Spania,
Italia eller Frankrike og han kan fort komme opp på 20+ mål på en sesong. Ellers er det vel nærmest klart at Bojan blir med
Lucho til Roma når han nå overtar som trener for laget fra den evige stad.

PS: beklager mange rare linjeskift, det er noe rart med "tekstboksen" når jeg skriver....  :P

Hehe, fair point. Jeg innser at jeg har ejakuert litt vel mye verbalt i det siste over denne unge britiske juvelen. Jeg anser det ikke som like umulig som deg dog, hvis han kan spille for Bolton kan han jaggu spille for oss og. Selv når vi var nede i Wankership var vi på lista over de 20 største klubbene i verden!

Når det gjelder Erdinc, så har jeg også tittet litt på youtube-videoene hans, og det ser jo forsåvidt bra ut det.

Min første innvending er av den selvsagte sorten, nemlig at selv Perch kan redigeres sammen til å se ut som Vidic baki der.

Min andre innvending er at de fleste klippene av Erdinc er fra 2008/2009 sesongen. Han har opplevd en formsvikt i etterkant av dette, og det er vel kanskje det som bekymrer meg - særlig fordi dette har resultert i at PSG vil ha han vekk.
If it has tits or wheels, count on problems!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4105 på: 22. Juni 2011, 22:45 »
Hahaha likte jeg:) disse ryktene er nok bare tull , men ikke noe er bedre enn at jeg tar feil:)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4106 på: 22. Juni 2011, 22:48 »
Akkurat det siste der stemmer jo ikke da, er vel ikke mer enn et par dager jeg leste at PSG ikke vil selge Erdinc, men at det er Erdinc selv som vil vekk pga spillere blir hentet inn i hans posisjon. PSG på den andre siden ønsker å beholde han, og er kun villig til å selge om de får inn et godt bud.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4107 på: 22. Juni 2011, 22:51 »
Halvparten av innleggene her er tomme når jeg er inne på chrome, men jeg ser de på IE.. Noen andre som sliter med det og aner hva det kan være?

On-topic : Sylvian Marveaux.. ER han er bra signering eller håper vi det? Noen som vet noe om han?
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4108 på: 22. Juni 2011, 22:55 »
Måtte ha språk på dutch ja..Ikke norsk eller engelsk :)
Same old Shearer, always scoring!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4109 på: 22. Juni 2011, 22:56 »
Tviler STERKT på at han Toontastic1892 sitter på sikre kilder i klubben...nå ble han plutselig snurt å la seg, haha: "No need for all the abuse ! Goodnight :-(" lættis...

Her er forøvrig en fin sak om en uskreven juvel(?) hos oss; Graham Carr. Virker som han gjør meget mye rett for tiden og fortjener ekstremt hyllest for Tiote og siste signeringer.
Endel fine sitater fra et langt intervju med han fra mars også:

?I think we need half a dozen players in summer, to be honest. That is a personal opinion, mind, but that is what I?m working towards"

?People will all look at Arsene Wenger and say he?s got the French market covered, but we?ve got a good handle on it, believe me" 8)

" My dad played for Newcastle United and I?ve always wanted to be here ? now I am I?m desperate to help bring some success back to the club because it deserves it.? 8)

http://www.nufcblog.com/2011/06/22/intrroducing-newcastle-chief-scout-graham-carr/
« Siste redigering: 22. Juni 2011, 23:03 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒