20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4080 på: 22. Juni 2011, 21:33 »
tviler Bojan blir noen hit i england. Er en liten spe spiller med fantastisk teknikk. Men hadde tatt han for 10 mill:)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4081 på: 22. Juni 2011, 21:33 »
Hva er siste status på ryktefronten? Har ikke lest ryktespalter osv de siste dagene, så en bitteliten oppdatering hadde vært flott! :D

Ikke så mye, har roet seg. Vi er linket til en 27-år gammel eks-U21 høyreback fra Italia. Alessandro Potenza. Ellers har N`zogbia og Gervinho ryktene langt på vei blitt avkreftet, og vi linkes nå til Matuidi og Erdinc, henholdsvis Defensive Midfielder og spiss. Bendtner er også linka.

De fleste her inne vil dog ha Sturridge på topp tror jeg...
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4082 på: 22. Juni 2011, 21:36 »
tviler Bojan blir noen hit i england. Er en liten spe spiller med fantastisk teknikk. Men hadde tatt han for 10 mill:)

hehe, jeg og...tror jeg de fleste hadde gjort. Enhver ung spiller som får spilletid i barca er proven quality.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4083 på: 22. Juni 2011, 21:41 »
Hva er siste status på ryktefronten? Har ikke lest ryktespalter osv de siste dagene, så en bitteliten oppdatering hadde vært flott! :D

Ikke så mye, har roet seg. Vi er linket til en 27-år gammel eks-U21 høyreback fra Italia. Alessandro Potenza. Ellers har N`zogbia og Gervinho ryktene langt på vei blitt avkreftet, og vi linkes nå til Matuidi og Erdinc, henholdsvis Defensive Midfielder og spiss. Bendtner er også linka.

De fleste her inne vil dog ha Sturridge på topp tror jeg...
Takker! :) Sturridge hadde vært knall, men han koster nok mer enn Ashley er villig til å betale. Ellers er jeg meget positiv til Erdinc, da han er milevis bedre enn Best og Ameobi. Matuidi vet jeg egentlig ikke noe oim, men er jo flott å få litt konkurranse til Cheicken, noen må jo spille når han soner karantene XD

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4084 på: 22. Juni 2011, 21:48 »
NUiainFC iain nicholson @   
@welsharmy2 loan for sturridge with a view to a 13m move
25 minutes ago

NUiainFC iain nicholson
by Rich_NUFC
Daniel Sturridge deal is now definite to be complted within a week. great signing

Huff og huff..Sturridge vil vi ikke ha :P Lån med opsjon på kjøp hadde vært en kjempeavtale..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4085 på: 22. Juni 2011, 21:50 »
Får håpe det ikkje er berre twitter bullshit!

Det er de sikkert. Men fordi de er så saftige har jeg så inderlig lyst til å tro på dem..

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4086 på: 22. Juni 2011, 21:50 »
Sturridge hadde vore ein fantastisk signing!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4087 på: 22. Juni 2011, 21:53 »
Vet at du ikke har veldig lyst til det flatline, men skal vi ikke ta en pause fra Sturridge-pratinga? Jo mer snakk, jo større blir
skuffelsen da vi skjønner at Sturridge ikke kommer til klubben vår. Selv om jeg selvfølgelig håper jeg tar fullstendig feil med denne spådommen.

Vedr. Potenza: nå har det jo ikke akkurat vært veldig enkelt å spille seg inn i forsvaret til det italienske landslaget hvis det er
manglen på spill på a-landslaget du sikter til. Klart det tapte seg da Don Fabio og Nesta etterhvert ble for gamle, men både
Chiellini og Barzagli må kunne sies å ha vært høyst habile stoppere? I tillegg gjorde vel evigunge Panucci et verdig comeback i Azzuri-forsvaret for
et par sesonger siden, i tillegg var vel muligens Gamberini inne på landslaget også. Med andre ord: Potenza kan være en høyst brukbar
forsvarer fordi om han ikke har spilt mye for Azzuri. Om han er både stopper og høyreback så er det jo ikke utenkelig at
Nordin jetter over fra Miami og henter Potenza til Tyneside selv...  ;)

Bojan: en spiller som har alt som skal til for å bli en toppspiss, ligner litt en ung Raul i mine øyne, selv om Madridistas'ene neppe er
overbegiestret for akkurat den sammenligningen. Dessverre sliter Bojan med å passe inn i Barcelons spillestil der Messi er en slags falsk nier
og man sjelden ser en ren spydspiss som ligger helt på offsidegrenseen og går rett på mål. Jeg tror heller ikke Bojan vil passe
spesielt godt inn i England, der blir han rett og slett for spinkel. Men gi Bojan regelmessig spilletid i en brukbar klubb i Spania,
Italia eller Frankrike og han kan fort komme opp på 20+ mål på en sesong. Ellers er det vel nærmest klart at Bojan blir med
Lucho til Roma når han nå overtar som trener for laget fra den evige stad.

PS: beklager mange rare linjeskift, det er noe rart med "tekstboksen" når jeg skriver....  :P
« Siste redigering: 22. Juni 2011, 21:55 av chickenman »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4088 på: 22. Juni 2011, 21:54 »
Bare for å hive litt mere bensin på bålet:

Toontastic1892Newcastle United

#nufc No signings were expected today and then suddenly we are informed of a deal by very very good source. Not Pardew but close enough

Sturridge maybe?!?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4089 på: 22. Juni 2011, 21:59 »
Men bare på lån? Betyr det at vi kan betale en avtalt sum når lånet er over hvis vi vil signere ham da? Ny nr. 9 i så fall håper jeg! En av de eneste jeg ville hatt som ny nr. 9 er Sturridge. God engelsk ung spiss som scora jevnt for Bolton. En ren matchvinner som scorer jevnt både mot store lag og små lag. Ville sikkert blitt knall sammen med den sterke og tekniske midtbanen vi har fått som kan fore ham. :)

Btw, fant en video av Erding og det ser virkelig bra ut! Teknisk og med noen herlige avslutninger! Også veldig god på å time løp, slik at han er onside når ballen blir spilt. Men skjekka litt på wiki, og scoringsraten var ikke helt syk. Men kan jo hende han har lagt opp til mange også. ;) Og Matuidi? Hvorfor bruke så mye på posisjonen som allerede har best dekning? Tiote, Cabaye, Barton.... Blir litt for lite spilletid på hver..

Videoen av Erding:

http://www.youtube.com/watch?v=cETnkGXnkB8
« Siste redigering: 22. Juni 2011, 22:13 av thomashaer »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4090 på: 22. Juni 2011, 22:02 »
Toontastic1892 Newcastle United
@
@mikeynufc tonight an announcement of a signing should happen

Toontastic1892 Newcastle United
#nufc We will be very surprised if its Taylor , no names at present.

Er nok Taylor.  Hva i huleste mener han siste med "We will be very surprised if its Taylor"??

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4091 på: 22. Juni 2011, 22:08 »
Tenk om det blir Erdinc-Sturridge på topp neste sesong da!!! DEt blir saker det! Midtbanen er jo toppklasse allerede! Lukter krutt av dette etterhvert når laget blir samspilt :D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4092 på: 22. Juni 2011, 22:11 »
Hvor pålitlige er disse twitrerne da? Er det bare noen random ITKere som sanker followers, eller er det jornalister e.l?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4093 på: 22. Juni 2011, 22:11 »
Begynner å få et slagkraftig lag på plass hvis vi får tak i sturridge..Da skulle gjerne ha sett en bedre midtstopper sammen med colo og en høyreback..Samba hadde vært helt perfekt..

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4094 på: 22. Juni 2011, 22:13 »
Tenk om det blir Erdinc-Sturridge på topp neste sesong da!!! DEt blir saker det! Midtbanen er jo toppklasse allerede! Lukter krutt av dette etterhvert når laget blir samspilt :D

I tillegg til at vi har Ba og en Shola på benken.