Vet at du ikke har veldig lyst til det flatline, men skal vi ikke ta en pause fra Sturridge-pratinga? Jo mer snakk, jo større blir
skuffelsen da vi skjønner at Sturridge ikke kommer til klubben vår. Selv om jeg selvfølgelig håper jeg tar fullstendig feil med denne spådommen.
Vedr. Potenza: nå har det jo ikke akkurat vært veldig enkelt å spille seg inn i forsvaret til det italienske landslaget hvis det er
manglen på spill på a-landslaget du sikter til. Klart det tapte seg da Don Fabio og Nesta etterhvert ble for gamle, men både
Chiellini og Barzagli må kunne sies å ha vært høyst habile stoppere? I tillegg gjorde vel evigunge Panucci et verdig comeback i Azzuri-forsvaret for
et par sesonger siden, i tillegg var vel muligens Gamberini inne på landslaget også. Med andre ord: Potenza kan være en høyst brukbar
forsvarer fordi om han ikke har spilt mye for Azzuri. Om han er både stopper og
høyreback så er det jo ikke utenkelig at
Nordin jetter over fra Miami og henter Potenza til Tyneside selv...

Bojan: en spiller som har alt som skal til for å bli en toppspiss, ligner litt en ung Raul i mine øyne, selv om Madridistas'ene neppe er
overbegiestret for akkurat den sammenligningen. Dessverre sliter Bojan med å passe inn i Barcelons spillestil der Messi er en slags falsk nier
og man sjelden ser en ren spydspiss som ligger helt på offsidegrenseen og går rett på mål. Jeg tror heller ikke Bojan vil passe
spesielt godt inn i England, der blir han rett og slett for spinkel. Men gi Bojan regelmessig spilletid i en brukbar klubb i Spania,
Italia eller Frankrike og han kan fort komme opp på 20+ mål på en sesong. Ellers er det vel nærmest klart at Bojan blir med
Lucho til Roma når han nå overtar som trener for laget fra den evige stad.
PS: beklager mange rare linjeskift, det er noe rart med "tekstboksen" når jeg skriver....