20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290166 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4005 på: 21. Juni 2011, 19:37 »
Whatever you say...
Fremdeles skeptisk til de store utskiftningene uansett årsak

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4006 på: 21. Juni 2011, 19:50 »
Whatever you say...
Fremdeles skeptisk til de store utskiftningene uansett årsak

Hvis resultatene uteblir kan utskiftingene få negative  konsekvenser ja. Da har vi ikke Nolan til å gå foran. Men så lenge vi vinner kampene tror jeg forandringene ikke vil bli et problem.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4007 på: 21. Juni 2011, 19:53 »
Helt enig, bjørni.

Det er aldri bra med for mange utskiftninger på en gang. Uansett hva årsaken måtte være.
Det er ikke bare Nolan, Enrique og Barton, det er også spillere som allerede har kontrakt, som ryktes å være salgbare. Å bytte ut fem-seks spillere, og i tillegg hente inn fire-fem andre er ikke spesielt bra.

Det er ikke usannsynlig at MINST 6 av 11 spillere i startoppstillingen mot Arsenal vil være nye fra forrige sesong (ja, Ben Arfa er også ny). Kanskje til og med sju-åtte.

Jeg synes overhodet ikke at det er noen fordel. Selv om de nye spillerne på papiret holder et like høyt eller høyere nivå som de de erstatter, så kan de trenge tid for å bli like samspilt som det "gamle" laget var, og spørsmålet vil selvfølgelig være hvem som skal løpe når alle andre står stille, som spillere som Nolan og Jonas ofte har vært representanter for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4008 på: 21. Juni 2011, 20:13 »
Hehe, Nolan en av de som løper når alle andre står stille? Give me a break. Skjønner at det er en liten bromance på gang mellom deg og han, men kom an.

Er forøvrig enig i at det ikke er bra med for mye utskiftninger. Barton blir heldigvis i en sesong til hvertfall, og håper fortsatt Enrique skriver under ny kontrakt...here´s hoping.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4009 på: 21. Juni 2011, 20:17 »
Helt enig, bjørni.

Det er aldri bra med for mange utskiftninger på en gang. Uansett hva årsaken måtte være.
Det er ikke bare Nolan, Enrique og Barton, det er også spillere som allerede har kontrakt, som ryktes å være salgbare. Å bytte ut fem-seks spillere, og i tillegg hente inn fire-fem andre er ikke spesielt bra.

Det er ikke usannsynlig at MINST 6 av 11 spillere i startoppstillingen mot Arsenal vil være nye fra forrige sesong (ja, Ben Arfa er også ny). Kanskje til og med sju-åtte.

Jeg synes overhodet ikke at det er noen fordel. Selv om de nye spillerne på papiret holder et like høyt eller høyere nivå som de de erstatter, så kan de trenge tid for å bli like samspilt som det "gamle" laget var, og spørsmålet vil selvfølgelig være hvem som skal løpe når alle andre står stille, som spillere som Nolan og Jonas ofte har vært representanter for.

Skal vi se, du mener kampen på henholdsvis emirates - der vi ble rompekjørt fra 1-90 minutt men på mirakuløst vis greide å vinne ( 9 av 10 ganger hadde Arsenal vunnet den kampen overlegent), eller hjemmekampen der vi lå under 0-4 etter 30 minutter? Utfallene av de to kampene er ikke representable, det var tilfeldigheter som gjorde at vi ikke ble ydmyket. Og du glemmer tilfeldigvis alle hjemmekampene mot bånnlag som vi tapte rett og slett fordi vi ikke har en dominant midtbane.
Nei, jeg er optimistisk med hensyn til vår nye midtbane. Ny spiss nå, samt kanskje en forsvarer eller to, og vi går inn i 2011/12 sesongen BETYDELIG sterkere enn i fjor.
If it has tits or wheels, count on problems!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4010 på: 21. Juni 2011, 20:26 »
Helt klart. Men vi trenger en "Nr 9" . Får vi nr og kanskje barnetta er jeg fornøyd. Da kan vi tråle verden for forsvarstalenter:)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4011 på: 21. Juni 2011, 20:32 »
Er ikke så keen på barnetta for å være ærlig. Han har vært et talent i 5 år nå, men aldri tatt helt av..
Matuidi/N`zogbia hvis vi nå skal hente flere midtbanespillere. Krancjar også selvfølgelig.
If it has tits or wheels, count on problems!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4012 på: 21. Juni 2011, 20:37 »
Samme kan vel sies om N´Zogbia og Karncjar?

En god sesong i Wigan og Portsmouth (som ga han muligheten til å varme benken til Tottenham) er vel neppe det samme som å ta av på noe som helst måte.

Aldri sett Barnetta spille selv, så skal ikke uttale meg for mye, annet enn at det hadde vært spennendes å se han i Newcastle basert på hva jeg har lest om han.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4013 på: 21. Juni 2011, 20:38 »
Skal vi se, du mener kampen på henholdsvis emirates - der vi ble rompekjørt fra 1-90 minutt men på mirakuløst vis greide å vinne ( 9 av 10 ganger hadde Arsenal vunnet den kampen overlegent), eller hjemmekampen der vi lå under 0-4 etter 30 minutter?

Regner med at Joakim mener åpningskampen vår 2011/12. At vi stiller med 6-7 nye fjes der, fra forrige sesong. I startelleveren.
Men det skal nevnes at vi har fått inn 3 forsterkninger FØR ferien til spillerne er over. Utrolig hvor godt kjent de blir på pre-season, og spesielt når vi skal på tur til USA. Er litt skeptisk til alle utskiftningene, men vil tro det går bra ;)
Nufcblog skrev også at Harper er en av de som kan være på vei bort. Ingen andre som har lest det andre steder?

EDIT: BPLTransferNews Justin Turner
hearing a few things today but big meeting taking place this afternoon at St James #donthangaround

Dette kan være a?
« Siste redigering: 21. Juni 2011, 20:52 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #4014 på: 21. Juni 2011, 20:45 »
Vil bare si at ryktene nå sier at PSG skal legge inn et bud på Berbatov, noe som jeg ser på at Mevlüt Erdinç er totalt ferdig i PSG. Da tenker jeg meg at vi får han til en god pris under 10 mil. (som nå det er snakk om?) Uansett vil jeg ha Sturrage som vår nye nr 9 og heller Erdinç som en back/innpackt player. Da trenger vi bare en høyere kant, venstere beck (x2?) + høyere beck og en forsvar spiller... 

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4015 på: 21. Juni 2011, 20:55 »
I følge tyrkiske medier, skal visst Galatasaray være meget interesserte i å hente Erding.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4016 på: 21. Juni 2011, 23:42 »
Vil bare si at ryktene nå sier at PSG skal legge inn et bud på Berbatov, noe som jeg ser på at Mevlüt Erdinç er totalt ferdig i PSG. Da tenker jeg meg at vi får han til en god pris under 10 mil. (som nå det er snakk om?) Uansett vil jeg ha Sturrage som vår nye nr 9 og heller Erdinç som en back/innpackt player. Da trenger vi bare en høyere kant, venstere beck (x2?) + høyere beck og en forsvar spiller...

Så det du sier er at vi helt og totalt skal bytte ut startelveren vår altså. Den er jeg mildt sagt ikke enig i hele tatt. Vi må beholde våre beste spillere fra i år og eventuelt forsterke der vi kan, men å bytte ut hele laget vil være rett og slett galskap.

Grunnen til dette er at kontinuitet er såpass viktig, selv om bedre spillere aldri er feil, må de også kjenne hverandre. I mine øyne er det bra med preseason, men dette fikser ikke alle problemene med samspillet.

Håper dine drømmer ikke blir sanne, med unntak av den nye spissen, som vi alle er skjønt enige om :) Ny v.b om Enrique forsvinner.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4017 på: 21. Juni 2011, 23:53 »
Uenig. Helt klart gira på Erding og Matuidi. En midtbanetrio bestående av Cabaye - Tiote og Matuidi gir meg vann i munnen.
Er du kvalm? Ikke gravid vel;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4018 på: 22. Juni 2011, 00:03 »
Ny dag ny mligheter.
Inkompetentetullinger melder at vi har lagt inn bud på £14mill for Sturridge.
Ja, la oss si det sånn. Håper det stemmer for engangs skyld;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #4019 på: 22. Juni 2011, 00:21 »
Ny dag ny mligheter.
Inkompetentetullinger melder at vi har lagt inn bud på £14mill for Sturridge.
Ja, la oss si det sånn. Håper det stemmer for engangs skyld;)

Helt enig! ;) Synes det er et bra bud! Chelski sa de ville ha 20... det er litt for mye synes nå jeg