20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3990 på: 21. Juni 2011, 16:28 »
journalartikkelen tror jeg mest er oppspinn. Tror den spekulerer bevisst i Jonas fremtid fordi vi har fått inn en vensteving til . Jonas er sjelden skadet, gir 100% i hver kamp, er aldri suspendert og skaffet oss mange gunstige frispark forrige sesong. Dette blir enda mer viktig i år siden vi har fått inn dødballspesialistene Cabaye og Marveaux i tillegg til Ba som er kanon innefor boksen.  Jeg tror Marveraux kommer til å spille på høyrekant. Mao er det ikke sikkert vi kjøper Zog.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3991 på: 21. Juni 2011, 16:28 »
Ser ut til at o-store Hughton tar over Birmingham etter McLeish sa opp og gikk til Villa. Må si jeg unner Chris denne etter den forkastelige sparkingen før jul..håper det stemmer, selvom det er Daily Mail som melder ryktet..
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2006239/Chris-Hughton-set-unveiled-Birmingham-boss.html
« Siste redigering: 21. Juni 2011, 16:31 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3992 på: 21. Juni 2011, 17:11 »
Bendter er i mine øyne det beste vi kan håpe på, utenom Sturridge. Ser for meg en Bendter som en "14-17 goals a season" striker om han får tillitt fra start. Vil også tro Demba Ba kan bidra med noe tilsvarende.
Bendter  - Ba på topp lukter det top6-7 av spør du meg.
If it has tits or wheels, count on problems!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3993 på: 21. Juni 2011, 17:23 »
Bendter er i mine øyne det beste vi kan håpe på, utenom Sturridge. Ser for meg en Bendter som en "14-17 goals a season" striker om han får tillitt fra start. Vil også tro Demba Ba kan bidra med noe tilsvarende.
Bendter  - Ba på topp lukter det top6-7 av spør du meg.
I Bendtner og Ba så får vi to sterke spisser, som begge er svære.  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3994 på: 21. Juni 2011, 17:37 »
Ser ut til at o-store Hughton tar over Birmingham etter McLeish sa opp og gikk til Villa. Må si jeg unner Chris denne etter den forkastelige sparkingen før jul..håper det stemmer, selvom det er Daily Mail som melder ryktet..
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2006239/Chris-Hughton-set-unveiled-Birmingham-boss.html

Ja er det noen så fortjener det, er det han, som etter rett og lov ble helt riktig sparket før jul ;)

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3995 på: 21. Juni 2011, 17:45 »
Rett og lov ja Magpie93..hehe. Etter Carvers uttalser nå om at Sylvian Marveaux kan bli den Laurent Robert fikk jeg vann på mølla og søkte opp på youtube. Husker jeg digga han ekstremt, kanonene til Robert har jeg savnet.
Kommer Sylvain på det nivået skal det bli bra kok på St.James fremover gitt ;D!
Nydelig redigert video av highlights her: http://youtu.be/m-edtGtB-pY
« Siste redigering: 21. Juni 2011, 17:49 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3996 på: 21. Juni 2011, 17:59 »
å gud hvor jeg savner Robert! hadde noen fantastiske mål for oss :D ! jeg så Jenas og i videon, håper vi henter han "hjem" igjen jeg :) for en spiller han ogsa var
Joey Barton 7

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3997 på: 21. Juni 2011, 18:20 »
jeg er litt imot å hente hjem igjen, Jenas altså. Grunnen til dette er at jeg synes han har vært den desidert dårligste spilleren i Spurs de siste årene. Om han kan komme tilbake igjen til det nivået han hadde hos oss, så er han selvfølgelig velkommen.

Marveaux som nye Robert, da må jeg virkelig si at jeg gleder meg til å se han i svart og hvitt. :) For det var en stk fantastisk spiller. Savner gode gamle franske vingene våre, Robert, Ginola :)

Ikke at det haster, men jeg vil ha inn en ny nr 9 jeg nå, vi kan godt gode midtbanespillere så det synger etter, men det vi trenger er mannen som kan dunke inn 20+ mål i sesongen. Han som dukker opp inne i feltet på en retur, eller sniker seg frem på første stolpe og pirker inn en scoring. En sånn mann må vi få tak i. Og det er akkurat her jeg føler den egosentriske dansken Bendtner ikke er spilleren vi skal satse på. Frykter også at en så stor personlighet, med et så stort ego, kan ødelegge litt av stemningen i laget. Dessverre.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3998 på: 21. Juni 2011, 18:41 »
Jeg tror/håper ikke det er noe i Matuidi/Erding ryktene. Grunnen til dette er at dette er snakk om 20-25 millioner. Disse pengene øremerkes Sturridge og INGEN andre.
Dette er fremtiden for Newcastle. Vi har en spiss-krise selv med Demba Ba ombord, og Sturridge er mannen for å ende den.
Så i den grad vi skal bruke penger denne sommeren, må vi være på banen her. Hvis jeg hadde styrt Newcastle-skuta,  ville jeg tatt første fly til london - og gitt Sturridge mine forsikringer om at han fikk #9 trøya, 60-70.000 i uka, og spilletid uke inn og uke ut.
Deretter hadde jeg beveget meg over til white hart lane og tilbudt Krancjar 5-års kontrakt  ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3999 på: 21. Juni 2011, 18:52 »
Uenig. Helt klart gira på Erding og Matuidi. En midtbanetrio bestående av Cabaye - Tiote og Matuidi gir meg vann i munnen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4000 på: 21. Juni 2011, 18:54 »
Erding vil jeg ikke ha. Jeg vil ha Matuidi, men for 13 mill føler jeg at det kan gå på bekostning av et solid spiss-kjøp.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4001 på: 21. Juni 2011, 19:07 »
Absolutt enig i at Sturridge er et mye bedre alternativ enn Erdinç. Matuidi er en god spiller, men ikke god nok til å ta plassen til Tiote. Da mener jeg det er viktigere å prioritere best mulig alternativer på topp, framfor å punge ut for det som sannsynligvis ikke er noe mer enn en rotasjonsspiller på sentral midtbane der vi tross alt har rimelig god dekning.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4002 på: 21. Juni 2011, 19:10 »
Får faen meg frysningar av og se målene til Robert Vs Tottenham ! 2 stk sinnnsyke mål ++ 2 stk assists på hode til Shearer den kampen :)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4003 på: 21. Juni 2011, 19:11 »
Jeg vet ikke omjeg liker utviklingen de siste dagene, der det for meg ser ut til at vi forynger laget for å spare, heller enn for å bygge et lag. Vi kan ikke miste både colo og jonas i dette vinduet i tillegg til Nolan og Enrique. Hvem skal bære kontinuitetsbærer?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4004 på: 21. Juni 2011, 19:31 »
Jeg vet ikke omjeg liker utviklingen de siste dagene, der det for meg ser ut til at vi forynger laget for å spare, heller enn for å bygge et lag. Vi kan ikke miste både colo og jonas i dette vinduet i tillegg til Nolan og Enrique. Hvem skal bære kontinuitetsbærer?

Det er jo en balansegang. Nolan, Enrique og Barton har alle fått kontraktstilbud som klubben mente var godt.  Og når Barton og co ikke godtar kontraktsforslagene har ikke MA annet valg enn å selge. Det betyr penger i kassa, som igjen kan brukes til å hente inn erstattere. Det dummeste vi kan gjøre er å la spillere gå gratis. Fotballen har blitt slik at vi spillere må ofres for å få inn bedre kvalitet, hvilket er et resultat av de høye lønningene generelt sett. Dette blir selvsagt spekulasjon, men det er ikke sikkert Marveaux ville havnet hos oss om vi ikke solgte Nolan. Colo  og Jonas forsvinner ikke i dette vinduet, det er jeg rimelig sikker på. Bare tøv fra engelsk presse.