20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3945 på: 20. Juni 2011, 21:28 »
Joey oppklarer alt pisset retarderte Micky Quinn sa på Talksport:
"Why do people take what is put in newspapers as gospel......hope you understand this....."I don't want to leave Newcastle" #bosmanruling"

Har trua på at han blir ut neste sesong og blir enig i en kontrakt både han og vi kan godta i løpet av året.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bosman_ruling
« Siste redigering: 20. Juni 2011, 21:30 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3946 på: 20. Juni 2011, 21:31 »
Jeg kunne egentlig ha tenkt meg Woody tilbake i NUFC på en pay as you playkontrakt.. En fantastisk midtstopper som har fått ødelagt storparten av sin karriere pga skader.

Why? Eg ser ikkje vitsen med at klubben brukar krefter på å få til noko slikt. Ja, mi slepp mest sannsynleg å betala han ei krona, men kva er vitsen då?

Fordi jeg er så gammel at jeg så hvor god han var den ene sesongen han var hos oss.. Colo og Woody ville blitt et helt fantastisk midtstopperpar..
Men hva faan er sannsynligheten for at han kommer til å spille fotball igjen a? Kanskje vi skal hente Owen Hargreaves samtidig også da?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3947 på: 20. Juni 2011, 21:44 »
Jeg kunne egentlig ha tenkt meg Woody tilbake i NUFC på en pay as you playkontrakt.. En fantastisk midtstopper som har fått ødelagt storparten av sin karriere pga skader.

Why? Eg ser ikkje vitsen med at klubben brukar krefter på å få til noko slikt. Ja, mi slepp mest sannsynleg å betala han ei krona, men kva er vitsen då?

Fordi jeg er så gammel at jeg så hvor god han var den ene sesongen han var hos oss.. Colo og Woody ville blitt et helt fantastisk midtstopperpar..

Jeg tviler sterkt på at Woodgate er like god idag som han var for 7-8 år siden da han spilte for oss.
Woodgate har jo knapt spilt fotball de siste 8 sesongene, og de siste 2 sesongene står han kun med 3 kamper totalt.
Veldig synd med alle skadene han har hatt. Kunne jo vært en av de beste midtstopperne han, men blir nok husket for helt andre ting.

Slik ståa er og har vært med Woodgate ville det vært idioti å signere han, uansett deal og kontrakt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3948 på: 20. Juni 2011, 22:04 »
de siste 2 sesongene står han kun med 3 kamper totalt.

Slik ståa er og har vært med Woodgate ville det vært idioti å signere han, uansett deal og kontrakt.

De som er skeptiske til Marveaux, hadde vel ikke akkurat blitt overlykkelige over at vi hadde hentet Woody.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3949 på: 20. Juni 2011, 22:05 »
Ikke idioti å signere Woody så lenge vi kun betaler ham for de kampene han spiller. Han er rett og slett den beste stopperen jeg har sett i PL, hvis vi kun ser på spilleregenskapene og ikke tar med spilletid og pokaler.. Woody på sitt beste får Vidic til å se  ut som en lilleputtspiller :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3950 på: 20. Juni 2011, 22:31 »
Woody på sitt beste får Vidic til å se  ut som en lilleputtspiller :)
Har mine ølbriller på, øh øh øh ølbriller på.

Vidic er mange nivå over Woody skada eller i full match fit.

Haha!! Prøver vi å fiske eller? :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3951 på: 20. Juni 2011, 22:37 »
Fiske??? (tok ikkje den  :-[ )
= yppe til bråk... :) Vidic mange hakk over Woody....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3952 på: 20. Juni 2011, 22:43 »
Vidic er bedre enn Woody, dog han var meget god før han vart kjøpt opp av Real Madrid. Men det er veldig lenge sidan, og han er ikkje den samme spelaren lengre, og nivået er langt ifrå godt nok.

Woody har jo ikke spilt på årevis, så det sier seg selv. Jeg snakker om makspotensialet..Altså Woody på sitt beste :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3953 på: 20. Juni 2011, 22:56 »

Problemet er at Colo aldri hadde fått spela ilag med han, då fyren er fotballinvalid!. Og som Frode seier, kor mange år er det ikkje sidan Woody hadde EIN god sesong hjå oss.
Du er utruleg glad i skada spelarar, og fantaserar i veg kor gode mi hadde vore med desse; Woody no og litt før, Ireland og BenArfa forrige sesong.
Mi kan ikkje henta ein spelar kunn grunna at du er glad i mannen :) Og det trur eg du og ser innerst inne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3954 på: 20. Juni 2011, 23:21 »
Jonathan Woodgate har et gudsbenådet talent, men han har vært nesten sammenhengende skadet i altfor mange år nå, til at vi noen gang vil kunne få se ham på sitt beste igjen. Og jeg tror klubbens medisinske støtteapparat vil ha mer enn nok å henge fingrene i, selv uten Woody i stallen. Hvor utrolig det enn måtte høres ut.

Kieron Dyer har også et gudsbenådet talent, og er på sitt beste god nok til å danke ut de aller aller fleste på midtbanen vår. Skal vi hente han også på pay-as-you-play? Nei, naturligvis ikke. Vi har mye mer å tjene på å hente spillere som i det minste kan spille halvparten av kampene, og som har større sjanse for å spille opp i mot sitt beste nivå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3955 på: 20. Juni 2011, 23:37 »
Woodgate var helt SINNSYK spør du meg - nok å se på hvordan han fikk O'Brien og Shambles til å se ut ved sin side. En helt rå stopper - kunne blitt legendarisk. Dessverre gikk det til helvette på grunn av skader, men den råeste stopperen jeg har sett i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3956 på: 20. Juni 2011, 23:49 »
Helt vilt stopperpar Tottenham egentlig har hatt i Woodgate og King. Snakk om uheldig duo.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #3957 på: 21. Juni 2011, 00:38 »
Ja er jo bare skadet! Har hørt King aldri trener fotball... pga det gjør bare vondt verre!
Ser ikke noe poeng å få inn en skadeskutt Woodgate, han VAR god men, vil heller se at vi
prøver oss på noe annet!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3958 på: 21. Juni 2011, 08:28 »
Det er noe som heter "fallen star", og det er det Woddy er.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3959 på: 21. Juni 2011, 08:37 »
Sitter her og tenker litt.
Noen som tror vi kan komme til og selge, spillerene vi har med kontrakter på høye lønninger? Som f.eks Barton, Jonas, Enrique, Colo, vist fler som tjener £50.000 i uka og oppover?
Og de spillerene vi jakter på, tror du/dere at vi kommer til og tilby dem et lønnstak, så blir det heller bonuser på hvordan enn spiller, hvor mange kamper, mål, assists og hvordan laget gjør det osv?
Jeg tror det ligger noe her?

Derfor blir det spennende og se på hva som evt vil skje, når vi skal ha store navn til klubben? Vil de godta dette? Jeg mener det er fornuftig, samt at det og er en motivasjonsfaktor, spiller alltid opp til sitt beste. (går ikke bare rundt og venter på pengene
Jeg mener og tror og håper vi kan finne spillere, jeg tror vi finner dem som vil spille under et slik lønnstak/system.
Hva tror dere?
PS! Som sagt tidligere, vi kommer til og være positivt overrasket når vinduet stenges:)
« Siste redigering: 21. Juni 2011, 08:41 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.