20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3930 på: 20. Juni 2011, 13:15 »
http://www.caughtoffside.com/2011/06/20/arsenal-plan-surprising-7million-double-raid-on-newcastle-united-duo/
Sykt, vist de byr 7mill pund, det for begge uten at vi for noen tilbake, ja, da er det er skam.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3931 på: 20. Juni 2011, 14:50 »
Ikkje akkurat den mest seriøse kilden. Trur aldri Ashley selger dei for 7mill.

Ashley er mye rart, men en ting er sikkert: han er ballhard i overganger. Noe han har lyktes god med også synes jeg.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3932 på: 20. Juni 2011, 15:43 »
Leeds United are trying to bring Jonathan Woodgate, Lee Bowyer and Alan Smith back to Elland Road, skysports.com understands.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11694_6997891,00.html

Beste for alle parter. Forhåpentlgvis er Smith villig til å ta et solid lønnskutt og hjelpe Leeds med å komme tilbake til PL.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3933 på: 20. Juni 2011, 15:46 »
Er vell også snakk om Viduka comeback ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3934 på: 20. Juni 2011, 15:58 »
Jeg kunne egentlig ha tenkt meg Woody tilbake i NUFC på en pay as you playkontrakt.. En fantastisk midtstopper som har fått ødelagt storparten av sin karriere pga skader.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3935 på: 20. Juni 2011, 16:13 »
Woody var en av mine favoritter tidligere, men å hente han tilbake har jeg ikke helt tro på:( Bare å se hva Campbell bidrog med forrige sesong! Bedre å hente inn gode talenter å la de prøve seg!

Hvor mange kamper hadde Woodgate forrige sesong for jødene?

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3936 på: 20. Juni 2011, 16:25 »
Newcastle United may face competition in the race to sign Paris Saint-Germain striker Mevlut Erding after Lille chief Frederic Paquet hinted he is considering making a bid for the Turkey international.

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/929162/lille-could-scupper-toon-talks-with-erding?cc=5739
Vi har tydelegvis fått konkurranse om Erding.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3937 på: 20. Juni 2011, 16:54 »
Er ikke så hypp på Erdinc OM vi faktisk kan få Sturridge for bare noen få millioner pund ekstra. Det er imidlertid liten tvil om at vi fortsatt trenger en spiss eller to til, selv etter å ha hentet Demba Ba.
« Siste redigering: 20. Juni 2011, 18:37 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3938 på: 20. Juni 2011, 17:03 »
Ba, Eridinc/Sturridge, Shola, Løven, (Best og Ranger ) duger i massevis for meg. Vi har i tillegg bra med midtbanespillere no som gir oss muligheten til å spille med en spiss også

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3939 på: 20. Juni 2011, 17:15 »
Jeg kunne egentlig ha tenkt meg Woody tilbake i NUFC på en pay as you playkontrakt.. En fantastisk midtstopper som har fått ødelagt storparten av sin karriere pga skader.

Why? Eg ser ikkje vitsen med at klubben brukar krefter på å få til noko slikt. Ja, mi slepp mest sannsynleg å betala han ei krona, men kva er vitsen då?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3940 på: 20. Juni 2011, 18:33 »
Er ikke så hypp på Erding OM vi faktisk kan få Sturridge for bare noen få millioner pund ekstra. Det er imidlertid liten tvil om at vi fortsatt trenger en spiss eller to til, selv etter å ha hentet Demba Ba.

Jeg tviler på at det er enten eller her. Sturridge kan være verdig drakt nr 9 om han fortsetter i samme spor som i Bolton. Erding ser jeg mer på som en Bellamy lignende spiller. Arbeidsom, kjapp, god teknikk og hele tiden klar til å gå på løp om de riktige ballene kommer. Flink til å strekke ut laget til motstanderen.
Ikke en slik utpreget målscorer, men en som er veldig vanskelig å få "tak" på av motstanderne.

Slik jeg ser det vil klubben kvitte seg med Ranger og Best. Begge 2 med flere innhopp/starter forrige sesong. Carroll ble jo også solgt uten å hente inn noen erstatter. Da har vi 3 spillere ut eller på vei ut, kansje 4 om det er mulig å få Løvenkrands også ut. Da trengs det flere arstattere enn kun Demba Ba og evt en ny nr 9.

Målet må jo være å få inn såpass bra med kvalitet og mange nok spillere til at både Løvenkrands og Ameobi får begrenset med spilletid.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3941 på: 20. Juni 2011, 18:44 »
Dårlig med rykter idag...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3942 på: 20. Juni 2011, 19:06 »
Om Sturridge er en spiss som Newcastle vurderer tror jeg enda vi må ha litt is i magen! Kommer nok litt an på hva Chelsea gjør på sin spissjakt. Henter de inn en eller flere av "stjernene" som de er linket til tror jeg fort at situasjonen rundt Sturridge kan bli annerledes.

Har dog en liten følelse at Drogba er nærmere Chelsea exit enn Sturridge for øyeblikket.
Laget har jo heller ikke manager i skrivende stund noe som igjen gjør at Sturridge ikke vet om han vil bli satset på eller ikke

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3943 på: 20. Juni 2011, 19:48 »
tror nok ganske sikker at sturridge ikke vil bli satset på i chelsea. Selv om han er spennende for fremtiden, og engelsk, er han ikke god nok for chelsea. Chelsea spisser snakker vi torres,drogba,linket til aguero,lukaku,neymar. Sturridge er ikke i den klassen :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3944 på: 20. Juni 2011, 21:13 »

Why? Eg ser ikkje vitsen med at klubben brukar krefter på å få til noko slikt. Ja, mi slepp mest sannsynleg å betala han ei krona, men kva er vitsen då?

Fordi jeg er så gammel at jeg så hvor god han var den ene sesongen han var hos oss.. Colo og Woody ville blitt et helt fantastisk midtstopperpar..