20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292862 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3885 på: 19. Juni 2011, 11:49 »
men det meldes om at det er The Sunday Sun som nevner at vi har gitt opp Zoggy.
Det er helt korrekt. Mark Douglas sin artikkel.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3886 på: 19. Juni 2011, 11:50 »
Barnetta, hadde vært glimrende med sin arbeidskapasitet i en 4-2-3-1 formasjon på høyre siden. Så hadde ikke sagt nei til han. Men tror han er tiltenkt rollen til Barton, så dermed blir det en inn og en ut. Jeg kunne heller tenkt meg de 2 kjempe om plasse på høyre siden der.

Vist nå Zoggy skulle komme, håper jeg han spiller på høyre siden, der han kan trekke innover. Det er der jeg har sett han spille sine beste kamper, for Wigan.
« Siste redigering: 19. Juni 2011, 11:52 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3887 på: 19. Juni 2011, 11:53 »
Jeg tror ikke Barton kommer til å passe inn på høyresiden i en 4-2-3-1. Mulig jeg tar feil, men Barton er ikke akkurat noen typisk ving og har sine styrker som kommer mer til rett lenger ned eller mer sentralt i banen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3888 på: 19. Juni 2011, 11:57 »
Barton har en enorm arbeidskapasitet, og en fantastisk fot. Det er mye av det som trengs på kanten, må ikke alltid komme til linjen for å legge ballen inn. Og han er glimrende på det defensive og, så enn kan se sammenhengen i en 4-2-3-1 og det at kansje Barton hadde vært den som hadde vært litt mer den defensive av de 3, så hadde han passet glimrende i den rollen tror jeg.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3889 på: 19. Juni 2011, 12:15 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6996169,00.html

People say Newcastle will be good for me, that the fans love players like me," added Taarabt.
 ::)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3890 på: 19. Juni 2011, 12:19 »
Taarabt? Ja, takk! Det er en skikkelig playmaker, noe vi har manglet i mange år. Scorer mange mål også. Meget gode tekniske ferdigheter og har et bra skuddben.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3891 på: 19. Juni 2011, 12:41 »
For det første Lars Arild, så heter det ITK (in the know) og ikke IKT. :)

For det andre så melder lokalpressen i dag at vi har avsluttet vår interesse i N'Zogbia.

Virker som klubben jobber med Neil Taylor, Mevlut Erding og Tranquillo Barnetta nå.

Synes det er veldig rart når vi senest i går fikk akseptert et bud. Men, men vi får se hva som skjer til uken. Har lite tro på alt som sies og står på søndager.

Dette ble senere avkreftet i går, tipper interessen vår over for Zog. Så nå krysser jeg fingrene for Barnetta..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3892 på: 19. Juni 2011, 12:50 »
Går ikke kontrakten til Zoggy ut til neste år? De burde jo da være fornøyd med noe, bedre det enn ingenting.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3893 på: 19. Juni 2011, 12:51 »
Gjør den det ja, da er det jo ikke rart vi ikke byr 12 mill. Da burde det være mulig få han til 6-8 mill

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3894 på: 19. Juni 2011, 12:52 »
Er lørdag, ses på sjøboden.

på bryggen?? sjekk de flotte fine grønne båtene på festningskaia :) her ligger vi med husarrest.. no alco\drug policy <3

Bourbon eller Havila?

Bourbon Orca, med pappegøye nebbet...

Det er ganske tydelig at vi kommer til å spille en 4-2-3-1 formasjon neste år, og det liker jeg meget godt med tanke på den midtbanen vi har snekret sammen.. Så da er det bare å lete etter nr.9...
« Siste redigering: 19. Juni 2011, 13:00 av kebab80 »
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3895 på: 19. Juni 2011, 14:08 »
Sky Bet Tim: We've suspended betting on the transfers of Charles N'Zogbia and Alexis Sanchez following significant backing for them at short prices to join Newcastle and Barcelona respectively.

Skal vel ikke legge så mye i det der men mye frem og tilbake..

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3896 på: 19. Juni 2011, 14:19 »
Jeg er også av den oppfatning at vi MÅ hente inn en ny høyreback. Simpson holder rett og slett ikke mål, vil faktisk gå så langt som å hevde at han er en av de dårligste backene i hele Premier League. Drømmen hadde vært Kyle Walker. Så MEGET bra ut for Villa forrige sesong, men spørs om Spurs er villig til å la backtalentet gå.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3897 på: 19. Juni 2011, 14:34 »
Kyle Walker er helt klart veldig spennende, men så lovende takter som han viste i Villa så skal nok Spurs ha en del for han. Nå har de dog Hutton og Corluka som også kan spille der så ikke mulig en av dem rar. Noen som har oversikt over hvordan den andre Kylen Spurs henter fra Sheffeild United, Kyle Naughton, har gjort det på utlån i Championship? Var like spennende som Walker da han kom, men virker ikke å ha hatt den samme utviklingen. Fortsatt ung og kan spille på begge backer. Nathaniel Clyne har jeg nevnt før og ville vært veldig spennende å fått inn. 91-modell med masse erfaring fra Championship.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3898 på: 19. Juni 2011, 15:45 »
Taarabt? Ja, takk! Det er en skikkelig playmaker, noe vi har manglet i mange år. Scorer mange mål også. Meget gode tekniske ferdigheter og har et bra skuddben.

Hvor mange playmakere skal klubben ha i stallen da? Med Ben Arfa, Cabaye og Marveaux ser jeg helst at vi nå leter etter spillere i andre posisjoner. Har fremdeles £35 mill å bruke, og slik jeg ser det vil jeg helst ha inn en rendyrket ving, en solid spiss som er verdig trøye nr 9, en god og offensiv høyreback, en solid midtstopper, + at jeg håper klubben henter Blaise Matuidi. Det fordi han er en solid spiller som uansett kommer til å forsvinne fra St Etienne, om vi kan komme Arsenal og andre storklubber i forkjøpet så vil det være veldig deilig.
Altså 5 spillere/posisjoner til som jeg ønsker klubben forsterker. Kansje litt i drøyeste laget, men mulig er det. Den første er vel rett rundt hjørnet..........

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3899 på: 19. Juni 2011, 16:24 »
enig i at vi burde se oss om etter en erstatter for simpson, han har alt for ofte vært et meget svakt ledd i laget.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.