20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3870 på: 19. Juni 2011, 11:09 »
Hvis klubben henter inn noen som helst på lån, kommer det til å være med opsjon om kjøp, så det blir på måte som et kjøp;)
Twitter: @Matserazzi

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3871 på: 19. Juni 2011, 11:10 »
Har problemer med å se at Chelsea selger Sturridge dessverre. I fjor ville de jo kun låne ham ut, og han gjorde seg jo ikke akkurat bort.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3872 på: 19. Juni 2011, 11:11 »
Han er ingen typisk Nr 9 heller. Trenger ei stjerne til å bli vår Nr 9. Men vil gjerne ha han til klubben som vår nye Nr 23:) akkurat holdningene hans går det Ann gjøre noe med. Se på Barton. Han var den VERSTE av de alle og nå er han blitt en liten pusekatt. Får ikke blitt verre enn at vi må gi han lønn for å sitte inne:)

Barton var et problem utenfor banen. Taarabt tar problemene sine til banen. Barton gjorde mye rart på siden av banen. Ikke suttring når han ikke startet.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3873 på: 19. Juni 2011, 11:14 »
£4mill bud på N'Zog?? Kan ikke stemme. Men Sturridge på lån hadde vært bra. :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3874 på: 19. Juni 2011, 11:17 »
Newcastle have ended their interest in Charles N'Zogbia? Og £10mill for Erdinc er altfor mye.
« Siste redigering: 19. Juni 2011, 11:21 av thomashaer »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3875 på: 19. Juni 2011, 11:20 »
Perch kan gjerne få dra så lenge vi finner en erstatter. At vi har gitt opp Zoggy tror jeg bare er tull. Er søndag, så aviser må få frem historier som kan selge.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3876 på: 19. Juni 2011, 11:26 »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3877 på: 19. Juni 2011, 11:31 »
En inkompetenttulling(ITK) melder vi har fått godkjent bud på 10 £mill for Zoggy, og at vi er inne i kontraktsforhandlinger. Kan skje noe i dag eller i morgen. ::)

Perch, ja han kan finne seg en ny klubb, men hvem vil ha han. Kansje han sammen med Smith, som Big Sam vil ha i West-Ham kan ta samme vei.
Taylor tipper jeg har skrevet under før onsdag. Barnetta, spennende spiller, vist vi seriøst er etter han, tror jeg vi kommer til å få han. Hadde vært et glimrende kjøp. Kommer bare vist Barton forsvinner tror jeg iallefall.
Blaise Matudi, erstatter for Nolan? Spiller ikke han defensive midtbane, ikke akkurat den rollen Nolan hadde. Men for oss som klubb, hadde han vært et kupp. Blir en stiv pris, men vist vi skal spille 4-2-3-1 må vi ha glimrende spillere på defensive midtbane. Da har vi jo Blaise Matudi og Tiote 8)
« Siste redigering: 19. Juni 2011, 11:39 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3878 på: 19. Juni 2011, 11:34 »
For det første Lars Arild, så heter det ITK (in the know) og ikke IKT. :)

For det andre så melder lokalpressen i dag at vi har avsluttet vår interesse i N'Zogbia.

Virker som klubben jobber med Neil Taylor, Mevlut Erding og Tranquillo Barnetta nå.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3879 på: 19. Juni 2011, 11:40 »
For det første Lars Arild, så heter det ITK (in the know) og ikke IKT. :)

For det andre så melder lokalpressen i dag at vi har avsluttet vår interesse i N'Zogbia.

Virker som klubben jobber med Neil Taylor, Mevlut Erding og Tranquillo Barnetta nå.

Synes det er veldig rart når vi senest i går fikk akseptert et bud. Men, men vi får se hva som skjer til uken. Har lite tro på alt som sies og står på søndager.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3880 på: 19. Juni 2011, 11:41 »
For det tredje, jeg har forandret den lille feilen nå? ;)
For det fjerde, kansje ikke lokal pressen har såå peiling som du\vi tror i forhold til informasjon osv.
For det femte, kansje, men bare kansje vi faktisk kommer til og få Zoggy, men vi for jo se:)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3881 på: 19. Juni 2011, 11:43 »
Jeg ville nok ha satt pengene mine på at lokalpressen vet mer enn disse apekattene på Twitter ihvertfall :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3882 på: 19. Juni 2011, 11:44 »
Alle spillerne som kommer inn nå forteller at de har snakket med hatem. Han er en skikkelig gull gruve:) Ba og Sylvian har begge kommentert han. Det gjorde vell Cabaye også:) tor det blit Hatem sin gutteklubb det her:p blir artig.

Trenger mere rykter, og mer konkret en det som har kommet.

Gervinho linken er død, og alt tilsier at Zog linken også er død nå. Det er kun ITK som gambler på hva de tror er en sannsynlig nyhet. Vi har nok ikke noe aktivItet der.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3883 på: 19. Juni 2011, 11:45 »
I didn`t know monkeys could write :P

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3884 på: 19. Juni 2011, 11:47 »
http://www.nufcblog.com/2011/06/19/newcastle-work-through-five-man-target-list/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Nevnes at det er 5 spillere vi er ute etter. 4 av de er det snakket mye om tidligere. 5 er man usikker på, men det meldes om at det er The Sunday Sun som nevner at vi har gitt opp Zoggy.