20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283099 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3780 på: 18. Juni 2011, 13:43 »
Også løse rykter om at McLeish is targeting Danny Simpson.

Jeg ber til Gud om at det stemmer, selv om jeg ikke tror Pardew slipper han siden at han nylig signerte en langtidskontrakt. Det ser ut til at jeg er den eneste her på forumet som mener at han ikke duger på et lag som skal til Europa!

Eg skal ikkje gå inn på ein diskusjon om Simpson, men kvifor ikkje behalda han uansett kor dette laget skal... Mi treng breidde i stallen, men for all del, få inn ein utfordrar.
« Siste redigering: 18. Juni 2011, 13:46 av lgrinde »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3781 på: 18. Juni 2011, 13:51 »
Fantastisk å våkne opp til dette. Snakka med en lfc kompis som følger den franske ligaen tett. Han sa at dette vil være en fantastisk signering om han bare holder seg skadefri.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3782 på: 18. Juni 2011, 13:52 »
*kremt* ?

ikke enig i Zog som 9 nei? Sturrigde? mulig jeg er noe optimistisk, men liker veldig denne silly season så langt i år.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3783 på: 18. Juni 2011, 14:06 »
Er redd både tranquillo barnetta og Zoggy er utelukket. Men nå har vi kun 3 rene vinger med Jonas, Marveaux og wayne routledge, men wayne routledge er nok på vei ut AV klubben.

"Meanwhile, United remain interested in Paris Saint-Germain forward Mevlut Erding, Bayer Leverkusen?s Swiss midfielder Tranquillo Barnetta and Saint-Etienne?s highly-rated Blaise Metuidi."

Iflg. Chronicle skal Barnetta altså fortsatt vere aktuell. Slit med å forstå korleis vi skal få plass til Metuidi utan å gjere nokon veldig overflødig. Reknar med at dagane til Guthrie i så fall også er talte, og slenger inn eit råtips om at Cabaye tek over 8#-drakta. Erding tek eg gjerne imot.

Ba, Erding, Ameobi og Løvenkrands? Ikkje heilt ideelt, men kan gå fint dersom planen hovudsakleg er å spele med éin spiss av gangen. Ben Arfa i mellomrommet høyrest spennande ut. Gleder meg stort til neste sesong! :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3784 på: 18. Juni 2011, 14:12 »
Spennende det her altså. Litt bismak med tanke på at begge disse spillerne har vært skadet over lengre tid, men allikevel er jo dette en risiko stort sett alle spillere har i PL. Kan jo godt være at Carroll ryker korsbåndet og ikke Ba, for å sette det litt i perspektiv. Gambling med stor suksesspotensiell.
Er helt enig at høyrebacken vår bør forsterkes, samtidig som vi bør ha inn en venstreback (ikke Taylor)og enda en kanonspiss, da er vi der! Kan godt leve med Best/Amøba og Løven som back up og til bruk i cupkamper.
Om dette blir like bra på i praksis som på papiret bli jeg skuffa om det ikke blir Europa til neste år, gjennom PL eller cup!

Liten funfact på slutten her, vi har også en Taylor for aldersbestemt lag som virker meget lovende. Hypotetisk sett kan vi ha 4xTaylor i startoppstillingen vår om noen år, eller i en Cup-match. Det er vel verdt en slags pris er det ikke?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3785 på: 18. Juni 2011, 14:17 »
Zog som nr 9? Lukter ikke akkuratt 20+ av han:)
håper ikke danny simpson blir solgt. Men kjøper vi en som er bedre og har simpson som back up er det vel og bra. Skrekken er at pearch (feil stavet?) må spille, da er danny bedre.

Noen som har oversikt over balansen mellom spillere inn ut i overgang og lønns budsjett?

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3786 på: 18. Juni 2011, 14:37 »
Zog får neppe 9-eren. Den er nok tiltenkt vår beste spiss, som vi tydeligvis ikke har hentet inn enda.

Er ikke krise å selge Simpson hvis vi handler inn en god høyreback, men jeg ser heller at vi kvitter oss med Perch da. Perch kan vel bekle flere posisjoner enn Simpson, men vi har kurant med valgmuligheter både på stopperplass (Taylor, Coloccini, Williamsom, Kadár) og venstreback (Enrique, Ferguson, ny Taylor). Perch er jo tross alt røv.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3787 på: 18. Juni 2011, 14:45 »
Angående elskede Jonas ift Marveux-overgangen skriver troverdige Chronicle dette:
Marveaux has joined as competition for Jonas Gutierrez, who, the Evening Chronicle understands, is not one of the crop of players that Newcastle are looking to move on this summer.

Som jeg selvfølgelig håper stemmer. Vi trenger fler vinger i klubben, ikke utskiftninger forutenom at Wayne nok er historie. Dessuten må man tillate seg å være småskeptisk til skadehistorikken til Sylvain.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3788 på: 18. Juni 2011, 14:53 »
Da har vi faktisk brukt så mye som 4,3m pund denne sommeren(iallefall i transfer feee :P), og fått inn det som virker som 3 gode signeringer! Mtp. at vi fikk 4m for Nolan, har vi altså ikke brukt stort av Carroll-pengene. Da er det bare å vente og se om vi gjør noen storsigneringer! Tipper vi kommer til å svi av store summer de siste dagene!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3789 på: 18. Juni 2011, 15:13 »
Håper vi klarer å kvitte oss med en del spillere snart, og da snakker jeg ikke om Jose, Jonas, Barton etc, men om Løvenkrands, Perch, Smith og Ameobi.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3790 på: 18. Juni 2011, 15:16 »
Ser nok helst at vi beholder Ameobi også neste sesong - da vi trenger en viss bredde på topp. Ba, ny spiss, Best og Ameobi hadde for min del vært kjekt 1. september.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3791 på: 18. Juni 2011, 15:25 »
Synes Ameobi kan få bli ut karrieren jeg. Kall meg gjerne sentimental, eller dum, men synes han faktisk fortjener det. Hadde gode kamper i fjor også, og kan gjøre en god innsats i "lettere" kamper/cupkamper..

Ellers er det strålende med Marveaux i klubben. Gleder meg virkelig til den første treningskampen nå. Se hva vi mønstrer for et lag. Håper nesten på 4-2-3-1 med vinger :)

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3792 på: 18. Juni 2011, 15:55 »
Håper vi klarer å kvitte oss med en del spillere snart, og da snakker jeg ikke om Jose, Jonas, Barton etc, men om Løvenkrands, Perch, Smith og Ameobi.

Om et år til er vi kvitt Smith. Trøst deg med det  :)
Vi kommer aldri til å klare og bli kvitt han på noen annen måte siden han er på en så feit kontrakt. Ser ikke noe grunn til å bli kvitt Løvenkrands og Perch akkurat nå. De er billige i drift, de er dedikerte og de har en menneskekropp hver som er mulig å kaste på banen dersom alle andre valg er utilgjengelige. Med mindre vi henter inn spillere i samme tempo som vi har gjort nå gjennom hele sommeren, så trenger vi fortsatt en bred spillerstall, så inntil videre mener jeg utrolig nok at de burde beholdes.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3793 på: 18. Juni 2011, 16:04 »
Mulig de for en gangs skyld bestemte seg å starte tidlig i et overgangsvindu. Det åpnet jo 9. juni, nytt for året.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3794 på: 18. Juni 2011, 16:41 »
paul6257 RT @Toontastic1892: #nufc 10m bid for Charles N`Zogbia believe to of been submitted and accepted. Wigan sources saying

Ligger det noe i dette, mon tro?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!