20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283264 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3765 på: 18. Juni 2011, 11:14 »
Hva er du egentlig fabler om her? "Stjele" en spiller? Vil ikke Demba Ba til NUFC? Etter ryktene så valgte han jo Newcastle foran flere andre interesserte klubber.
Ba bestod ikke legesjekken hos Stoke for 6 mnd siden, men bestod i West Ham, også spillemessig med glans.
Demba Ba er uten tvil den beste spissen i stallen pr dags dato, og det er betryggende å vite at det kommer flere og bedre spillere inn i dette transfer vinduet.
Damba Ba på free transfer. Hvem i hellsikke gidder å klage på det ???

Det var Marveaux som det ble snakket om her Frode...Hvor du får Demba Ba fra vet jeg ikke. Men det var før dagens nyheter og når det gikk rykter om trøbbel med medisinsk test.

Spennende signering absolutt, og når det ser greit ut med fysikken så er vel dette intet annet enn en forsterkning! Begynner å bli tett med fransktalende spillere etterhvert!

Spennende om det blir et skikkelig nummer 9 kjøp nå! Muligens en venstreback utover Naylor nå som Enrique etter ryktene fort kan ende i Arsenal.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3766 på: 18. Juni 2011, 11:16 »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3767 på: 18. Juni 2011, 11:31 »
Det er vel "gammelt" nytt NUFCblog trår vannet med der? Tror som deg at han neppe forsvinner, men det er en fremtidig kattepine det der. Ser helst at Colo forblir i svart/hvitt i overskuelig fremtid, men kontrakten hans medfører nok at det vil bli en del riving i håret etterhvert!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3768 på: 18. Juni 2011, 11:35 »
Ja, nå sier Modric at han vil spille for Chelsea?
Noen som tror Sturridge kansje kan bli brukt i en byttehandel der?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3769 på: 18. Juni 2011, 11:35 »
Hva er egentlig planen? Skal vi melde oss inn i Ligue 1?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3770 på: 18. Juni 2011, 11:36 »
Hva er du egentlig fabler om her? "Stjele" en spiller? Vil ikke Demba Ba til NUFC? Etter ryktene så valgte han jo Newcastle foran flere andre interesserte klubber.
Ba bestod ikke legesjekken hos Stoke for 6 mnd siden, men bestod i West Ham, også spillemessig med glans.
Demba Ba er uten tvil den beste spissen i stallen pr dags dato, og det er betryggende å vite at det kommer flere og bedre spillere inn i dette transfer vinduet.
Damba Ba på free transfer. Hvem i hellsikke gidder å klage på det ???

Det var Marveaux som det ble snakket om her Frode...Hvor du får Demba Ba fra vet jeg ikke. Men det var før dagens nyheter og når det gikk rykter om trøbbel med medisinsk test.

OK! Da misforstod jeg grovt og beklager det. Bra du sa det for Joakim gav meg en "høvling".
Trodde det var Demba Ba det var snakk om jeg. Visste ikke engang at NUFC var interessert i Marveaux før en postet en link til NUFC sin hjemmeside om at han hadde signert.

Da skjønner jeg Joakim sitt innlegg litt bedre. Uansett deilig å "stjele" en spiller fra LFC. De får fortsette å kjøpe dyrt, så kan NUFC stå for de gode og smarte dealene.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3771 på: 18. Juni 2011, 11:39 »
Ja flott at det går den veien for en liten gangs skyld! :) Regner med det er business as usual snart med Liverpool snappende etter våre spillere og transfertargets. Hehe!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3772 på: 18. Juni 2011, 11:40 »
Hva er egentlig planen? Skal vi melde oss inn i Ligue 1?

Er bra mi får inn spelarar, sjølv om eg aldri har høyrt om dei. Bortsett frå Ba. Reknar med speidarapparatet har full kontroll. Kunne sjølvsagt teinkt meg fleire britiske spelarar inn og. Ja, dei er jo som oftast overprisa men for eksempel Sturridge hadde vore perfekt.
Med so mange franskmenn, er det lov å håpa på at ein av dei er ein ny Ginola? ;)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3773 på: 18. Juni 2011, 11:48 »
Det vil jeg si om de faktisk prøver seg på han. Smith hever jo fet lønn med oss så tipper han kan være villig til å sitte benk med oss ut tiden. Når det er sagt så er nok Leeds en klubb som han fort kunne pulverisert lønnskravet sitt for slik at han kan komme "hjem" å ende karrieren der den startet.

Hvis ikke så er jeg ikke fremmed for tanken å gi han en jobb i trenerapparatet, har litt troen på han der må jeg innrømme. Da antageligvis/forhåpentligvis med en pay-as-you-play i tillegg.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3774 på: 18. Juni 2011, 12:03 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6994963,00.html

Bolton er hvertfall ivrig etter å få Daniel Sturridge på lån igjen!

Newcastle kan vel også nesten garantere Sturridge mye førstelagsfotball om han skulle komme til oss!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3775 på: 18. Juni 2011, 13:19 »
Også løse rykter om at McLeish is targeting Danny Simpson.

Jeg ber til Gud om at det stemmer, selv om jeg ikke tror Pardew slipper han siden at han nylig signerte en langtidskontrakt. Det ser ut til at jeg er den eneste her på forumet som mener at han ikke duger på et lag som skal til Europa!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3776 på: 18. Juni 2011, 13:20 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6994963,00.html

Bolton er hvertfall ivrig etter å få Daniel Sturridge på lån igjen!

Newcastle kan vel også nesten garantere Sturridge mye førstelagsfotball om han skulle komme til oss!

Faen. Vi kan ikke la Sturridge gå på lån til en PL-rival igjen uten å kaste oss inn i kampen. Fantastisk spiss! Demba Ba og Sturridge på topp - det lukter det svidd av!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3777 på: 18. Juni 2011, 13:22 »
Ettersom at Ba faktisk fikk nr 19, sitter jeg med en følelse at vi skal gjøre større signeringer, som skal overta de mer "ekslusive" nr.
Håper det var et lite hint fra klubbens side om at de enda ikke har hentet inn den nye nr 9.

Hvis Chelsea henter Lukaku og Modric bør det være håp for å snappe opp Sturridge, en spiss jeg har veldig stor tro på.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3778 på: 18. Juni 2011, 13:26 »
Herregud så deilig det hadde vært med Zog eller Sturridge som ny 9 nå... Ba og en av dem på topp med deilige innlegg fra Barfa/Cabaye/Marveaux gir meg herlige vibber. Trur det skal bli fart og tempo i laget neste sesong, the Entertainers i stor stil! Bring it on!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3779 på: 18. Juni 2011, 13:39 »
Herregud så deilig det hadde vært med Zog eller Sturridge som ny 9 nå... Ba og en av dem på topp med deilige innlegg fra Barfa/Cabaye/Marveaux gir meg herlige vibber. Trur det skal bli fart og tempo i laget neste sesong, the Entertainers i stor stil! Bring it on!

*kremt* ?