20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283306 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3450 på: 15. Juni 2011, 15:38 »
Haha, litt artigt folk snur så jævligt på flisa. For nokon dagar sidan var folk meget fornøgd med å fått 35mill for Carroll, og mulighetane me hadde med desse pengane. Nå er det krise igjen?

+1

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3451 på: 15. Juni 2011, 15:39 »
Haha, litt artigt folk snur så jævligt på flisa. For nokon dagar sidan var folk meget fornøgd med å fått 35mill for Carroll, og mulighetane me hadde med desse pengane. Nå er det krise igjen?

Vi visste det ville være kjøp OG SALG, så det er egentlig bare å vente til 31 august før vi bedømmer hvordan sommeren har vært.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3452 på: 15. Juni 2011, 15:40 »

Hvis det er meg du refererer til så tar du veldig feil. Flisa ligger for min del der den ALLTID har gjort. De pengene vil klubben aldri bruke.
Who else...... Alan Shearer

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3453 på: 15. Juni 2011, 15:43 »
Ka faen er det som skjer i Newcastle om dagen. Skal vi kvitte oss med Nolan, Barton og Smith iløpe av sommeren. dEr forsvinner 3 av dagens kanskje beste drivere i klubben og ikke minst i garderoben. Skjønner ikke hvorfor i helvete vi skal selge Nolan, men skjønner at Nolan vil spille under Big Sam igjen.

Dette er trist.

Edit:

Ser at det ikke står noe om dette på hjemmesiden.
« Siste redigering: 15. Juni 2011, 15:45 av GMC »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3454 på: 15. Juni 2011, 15:46 »

Hvis det er meg du refererer til så tar du veldig feil. Flisa ligger for min del der den ALLTID har gjort. De pengene vil klubben aldri bruke.

For min del driter jeg i om vi bruker 35mp eller ikke så lenge de spillerne som kommer inn er bedre enn de som gikk ut. Dersom vi selger Carroll, Nolan, Barton, Enrique og Smith til en samlet sum av feks 48mp, og kjøper spillere som kan erstatte de for 15 så er jeg likeglad. Vi Vi har totalt gitt 12mp ca for Ben Arfa, Tiote og Cabaye - så summen er ikke alt.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3456 på: 15. Juni 2011, 16:02 »
                 Ben Arfa

Jonas              Cabaye     Barton/Zoggy/Ny?
            Tiote

Fortsatt en relativt greit midtbane :)

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3457 på: 15. Juni 2011, 16:04 »
Ville ikkje ha såtte opp et lag med barton og jonas no. Dei forsvinne nok

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3458 på: 15. Juni 2011, 16:05 »
Ehhe kesse ??
                    NY

Ben Arfa

NY            Cabaye           NY/Zoggy/NY
             Tiote
NY

DVS i følge Barton så drar Jonas Jose & Barton også :P

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3459 på: 15. Juni 2011, 16:06 »
ligger nok mer i kulissene enn vi vet, nolan var nok missfornøyd med at cabaye kom og kanskje var tiltenkt en 11.elver rolle. nolan hadde blitt benket til neste år så ikke så stor problem. og om barton,enrique,spider vil bort så dra for all del. de er absolutt ikke uerstattelige.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3460 på: 15. Juni 2011, 16:10 »
Klar over at Barton forsvinner, poenget var det at Nolan mest sannsynlig ikke ville spilt så mye neste år. Hvem skal han ta plassen til? Hvor mange her inne vil helle bruke Nolan fremfor Cabaye, Tiote eller Ben Arfa?

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3461 på: 15. Juni 2011, 16:16 »
Hver for seg er ikke spillerne som kan være på vei bort, Nolan, Barton og Jonas, egentlig heller ikke José uerstattelige. Men om vi plutselig skulle miste en så stor del av stammen i laget, vil vi fort kunne slite, spesielt i starten av sesongen. Og spesielt om vi erstatter dem med gode spillere, men helt uten Premier Leagueerfaring, kan vi grave vår egen grav.

Når det gjelder Nolan isolert sett, er han sannsynligvis ikke tiltenkt å være førstevalg i startelleveren, og sentralt på midten er der vi har best dekning i troppen. Så hadde det ikke vært for det Nolan bidrar med i gruppen, samt den mulige dominoeffekten dette kan ha, ville ikke et salg av Nolan vært noe jeg hadde reagert så veldig på.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3462 på: 15. Juni 2011, 16:22 »
Ville ikkje ha såtte opp et lag med barton og jonas no. Dei forsvinne nok

Fordi Barton hevder det? Eller er det noen andre kilder på det? Hvis tilfelle er at Jonas skal forsvinne pga et eventuelt salg av Nolan, så må vi vel nesten slenge Colo inn i den potten også tenker jeg.

Den twitten til Barton gir meg ikke så mye som jeg ikke visste/antok før. Barton og Enrique ut "next", var/er vel nesten forventet en stund nå. Jonas ser jeg ikke helt, men om han også vil forlate oss så er det forsåvidt forståelig, men venter til jeg ser noe mer enn denne meldinga før jeg begynner å tenke på tiden så mye på det.

Sjokket er at Nolan går til West Ham, og i tilfelle at Jonas da også forsvinner. Den hashtaggen til Barton kunne like gjerne vært #nolanjoinsmeandjose.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3463 på: 15. Juni 2011, 16:23 »
Kor troverdige er kjeldene som melder om Barnetta og Craig Gardner?
Førstenemnte trur eg kan vere ein meget bra signering, men Craig Gardner derimot har aldri imponert meg noko særlig, har berre eit godt skudd.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3464 på: 15. Juni 2011, 16:24 »
Når vi selger Nolan så kort tid etter at vi kjøpte Cabaye, så blir det ikke tilfeldig lenger. Da er det ikke Nolan som har gått sur for at Cabaye ble kjøpt. Da har det lenge vært planlagt fra klubbens side å selge Nolan.

Så spørs det om vi får Ba eller Cole i retur da, eller om vi selger vår kaptein og bærebjelke for vekslepenger, bare for å bli kvitt lønna hans. Jeg er ganske sikker på at Nolan - om det hadde vært meningen å beholde han - greit hadde akseptert at Cabaye kom inn og sørget for konkurranse. Jeg tror Nolan ville vært såpass lojal at han hadde vært en av de første til å ønske Cabaye velkommen, og sett med glede på at vi styrket elleveren, og ikke reservelaget.

Men overgangen til West Ham har nok ligget i kortene lenge, er jeg stygt redd for. Ikke nødvendigvis fordi Nolan ikke ønsket å være her lenger, men fordi Ashley har vært veldig opptatt av å bli kvitt en som tar en så stor del av lønnsbudsjettet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon