20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283057 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3435 på: 15. Juni 2011, 14:36 »
Samme mann jeg har linket til tidligere har også skrevet;

Quote from: Golfmag on February 06, 2011, 10:03:44 PM
A very specific part of Pardew's written remit is to reduce costs and the debt, to make it easier for MA to sell the club. Look at everything he says in this context..

Det der er skummelt vettu... Jeg stoler faen ikke på det Ashley styret. Det er samme mann som meldte i sept/oktober at Hughton skulle få sparken, og Pardew skulle inn, ikkesant??

Riktig. Virker ikke å være en type (som mange twittrerne) som ønsker å få frem vannvitige nyheter og ser ut som han får rett her også, men noe mer vet ikke jeg.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3436 på: 15. Juni 2011, 14:37 »
Det hadde jo våre Kjempenyheter !!!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3437 på: 15. Juni 2011, 14:41 »

Eller blir manu-fans. Opp til hver enkelt.

Jobber med saken as we speak
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3438 på: 15. Juni 2011, 14:44 »
Men hvorfor i helvetes satan har det jævla klovnetrynet sagt at han vil beholde spillere, se mot europa (senest i dag) for å og drite seg så innihelvetes ut!

Fuck det her a!
Trodde ting skulle snu, men neste år kan fort gå til helvete! Stallen ser ut til å bli tynnere enn i fjor, for alt vi vet henter vi en ny Perch som erstaning for Enrique, cabaye er så un-provn så det holder osv. Skjønner jo nå hvorfor vi kun er linket til midtbanespillere fra afrika som ingen har hørt om.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3439 på: 15. Juni 2011, 14:46 »
Det er én ting som kanskje kan rettferdiggjøre denne overgangen, og det er hvis vi hadde fått Scott Parker i retur :) Da kunne dette salget forsvares.
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3440 på: 15. Juni 2011, 14:49 »
Ben-Arfa er jo direkte erstatter for Nolan, med mindre Ben-Arfa flopper totalt ville ikke Nolan få spille så mange minutter neste sesong uansett. Så jeg bekymrer meg ikke så mye det som skal skje på banen, det er verre med signalene dette sender.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3441 på: 15. Juni 2011, 15:03 »
Det går rykter om 1,5 mill pund for Nolan.
Vis det stemmer er det TIDENES RØVERKJØP, og man må få noen til å stille diagnose på Mike ARSEHLEY.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3442 på: 15. Juni 2011, 15:08 »
Det verste er at det skulle ikke overraske meg om det er sant. Det virker som Ashley må gjøre noe sykt hver 5-6. måned eller noe sånt... :-\ :'(

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3443 på: 15. Juni 2011, 15:09 »
Kevin Nolan må jo virkelig ha sansen for Big Sam ettersom han velger West Ham og Wankership som neste stoppested. Syns det virker veldig rart. For meg virker det mer som om at dette er noe Nolan vil. Greit nok, han har ikke blitt enig med klubben om noen ny kontrakt, men hvorfor i alle dager West Ham? Med 12 mål som midtbanespiller hadde han helt sikkert fått tilbud fra andre Premier League-klubber, klubber som kunne ha betalt mer i overgangspenger enn det WH gjør.

Vi mister en stor personlighet, en utrolig viktig leder og spiller, noe som er synd. Regner med vi får intervjuer og sånn etterhvert så vi får litt mer innsikt i hva som egentlig har skjedd her, og en begrunnelse fra Nolan om hvorfor ting ble som de ble. Sitter med en følelse av at dette var noe Nolan selv virkelig ville.

We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3444 på: 15. Juni 2011, 15:13 »
Samme mann jeg har linket til tidligere har også skrevet;

Quote from: Golfmag on February 06, 2011, 10:03:44 PM
A very specific part of Pardew's written remit is to reduce costs and the debt, to make it easier for MA to sell the club. Look at everything he says in this context..

Dette har jeg tenkt på lenge. Vi sikrer våre unge spillere på langtidskontrakter, vi kvitter oss med spillere som har høy lønn og bytter de ut med "billige" utenlendinger som krever lavere lønn. I tillegg så har Ashley gitt et tilbud om en 10årsavtale med på sesongkort til fastpris!?

Det ser ut som om han vil gjøre gi klubben så positiv cashflow som mulig samt gi spillerne langtidskontrakter for å øke verdien på klubben. Tipper Newcastle har nye eiere innen et par år.

Har tenkt på noen lignende ting.

Ansetter Pardew som kjenner Llambias og ikke på noen måte hadde resultatene i sine siste jobber som tilsa at han skulle vært aktuell. Sikrer slik at strategien kan følges uten at manageren sier opp, klager i media eller henter eldre spillere (som Campbell med Hughton). Virker helt klart at Pardew ønsker at Nolan skal bli. Ikke mange andre PL-manager som hadde godtatt at kapiten hadde blitt solgt bak sin rygg.

Kjøper inn unge spillere som Tiote, Cabaye, Gosling, Ben Arfa og Neil Taylor billig som fort kan mangedoble prisen vi ga for dem hvis de slår til i PL. Samtidig henter man også inn unge utenlandske talenter billig. Både Moyo og nå Abeid kom vel nærmest gratis, imotsetning til da vi hentet Kadar som vi måtte betale en del for etter hva jeg husker.

Får som sagt de eldre med høy lønn ut og når det er en spiller vi vil selge gjør vi det helt klart at han ikke er ønsket mer (Carroll og nå føler vist også Nolan seg forced out, selv om begge selvfølgelig kunne valgt å stå ut kontrakten).

Cashflowen er selvfølgelig et viktig poeng. I tillegg er det først nå man har begynt med å gi ut ny drakt etter en sesong.

Tidligere har Ashley ønsket å selge, men ikke det tilbudet han ønsker. Nå virker det heller som han former klubben slik han får det.

« Siste redigering: 15. Juni 2011, 15:19 av fredd »

Andersen

• Flaskebærer
  • *
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
« Svar #3445 på: 15. Juni 2011, 15:19 »
BARNETTA VERS NEWCASTLE : Newcastle, qui semble avoir fait une croix sur Gervinho, est sur le point de s'offrir l'international suisse, Tranquillo Barnetta, selon le Daily Mail. Le milieu de terrain avait annoncé son désir de quitter le Bayer Leverkusen après son match contre l'Angleterre où il avait marqué un doublé (2-2). Les Magpies vont mettre plus de six millions sur la table.

Google Translate:
BARNETTA TO NEWCASTLE: Newcastle, who seems to have given up on Gervinho, is about to offer the Swiss international Tranquillo Barnetta, according to the Daily Mail. The midfielder had announced his desire to leave Bayer Leverkusen after his match against England where he scored two goals (2-2). The Magpies will put more than six million on the table.
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3446 på: 15. Juni 2011, 15:22 »
Assley-sagaen. Carrol cash. Glem det.

Måå bare si det: Told you so!
Who else...... Alan Shearer

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3447 på: 15. Juni 2011, 15:24 »
Ny drakt er det nok bare fordi, vi skifter annenhvert år 09/10 og 11/12 sesongen.
Denne gang ble det skifting av sponsor i året mellom, derfor ny drakt den ene sesongen med puma, før vi nå er tilbake i den vante annet hvert år syklusen.

En slu liten sak, for å tjene noen extra kroner. Typisk diktatoren

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3448 på: 15. Juni 2011, 15:27 »
Det var vel når folk trodde at Gamerio , Gervinho og Zoggy skulle komme....
Og at våre 3 beste spillere skulle signere nye kontrakter

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3449 på: 15. Juni 2011, 15:31 »
Ny drakt er det nok bare fordi, vi skifter annenhvert år 09/10 og 11/12 sesongen.
Denne gang ble det skifting av sponsor i året mellom, derfor ny drakt den ene sesongen med puma, før vi nå er tilbake i den vante annet hvert år syklusen.

En slu liten sak, for å tjene noen extra kroner. Typisk diktatoren

Mulig jeg ikke tok det helt, men slik jeg har forstått det så er den drakten vi har fått nå også bare for en sesong. Slik også forrige sesongs pumadrakt også var. At addidasdrakten fra sesongen i Championship bare var et år var det logiske grunner til ja. Uansett ikke noe veldig stort poeng