20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290762 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3300 på: 14. Juni 2011, 08:22 »
http://www.nufcblog.com/2011/06/14/is-huntelaar-a-toon-target/
Jeg skjønner ikke hvor de får navnet fra engang. Har han overhode vært linka til oss?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3301 på: 14. Juni 2011, 08:43 »
Huntelaar er en typisk boksspiss. Ikke spesielt fotballsmart spiller, men flink til å dukke opp. Jeg tror faktisk ikke jeg ville hatt ham, men han er vel bedre enn de vi har.

Litt selvmotsigende innlegg der..Huntelaar spiller ikke vakker fotball, men bøtter inn mål! Ja takk!

If it has tits or wheels, count on problems!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3302 på: 14. Juni 2011, 08:52 »
http://www.nufcblog.org/2011/06/the-celtic-raid-scott-brown-and-emilio-izaguirre/

Brown og Izaguirre. Spørs om AP får handlet fra Skottland igjen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3304 på: 14. Juni 2011, 09:09 »
http://www.nufcblog.org/2011/06/the-celtic-raid-scott-brown-and-emilio-izaguirre/

Hvis vi mister Enrique er jeg kjempepositiv til Izaguirre. Hvis han leverer slik han har gjort, vil jeg si vi verken har fått eller mistet så mye! Han har levert bra denne sesongen I Celtic, spørsmålet er bare om han takler nivået.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3305 på: 14. Juni 2011, 09:24 »
Huntelaar er en typisk boksspiss. Ikke spesielt fotballsmart spiller, men flink til å dukke opp. Jeg tror faktisk ikke jeg ville hatt ham, men han er vel bedre enn de vi har.

Litt selvmotsigende innlegg der..Huntelaar spiller ikke vakker fotball, men bøtter inn mål! Ja takk!

For å presisere. Han er ikke god i det oppbyggende spillet. Som i virkelig ikke god.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3306 på: 14. Juni 2011, 09:36 »

Hvis vi mister Enrique er jeg kjempepositiv til Izaguirre. Hvis han leverer slik han har gjort, vil jeg si vi verken har fått eller mistet så mye! Han har levert bra denne sesongen I Celtic, spørsmålet er bare om han takler nivået.

Er enig. Litt usikk på Brown, lurer på hvor mange midtbane spillere vi trenger.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3307 på: 14. Juni 2011, 10:03 »
Mark Douglas skriver at det "definitivt" er Mevlut Erdinç som er spissen vi er ute etter, det samme som @cwarr07 meldte for et par dager siden. Samme cwarr07 sier at det står i dagens l'Equipe at vi er favoritter til å kjøpe St. Etiennes defensive midtbanespiller Blaise Matuidi for 12 mill euro. Håper det er bare visvas. Trenger slett ikke øse ut såpass mye penger i en posisjon vi er så gode i fra før.
« Siste redigering: 14. Juni 2011, 10:37 av torfinn »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3308 på: 14. Juni 2011, 10:38 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/06/14/mevlut-erdinc-is-alan-pardew-s-new-transfer-target-61634-28872004/

Sia vi no tydligvis går inn for han karen her, tipper eg vi får han mtp PSG si signering av Gameiro. Spennende

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3309 på: 14. Juni 2011, 10:49 »

Hæææ?? Haha, du kan ikke først si han ikke er fotballsmart og så si at han er nettopp det rett etterpå :p

Hunterlaar hadde vært en super signering i mine øyne.
Toon till I die.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3310 på: 14. Juni 2011, 11:24 »
negativ til Erdinc... føler at han har overprestert/peaka tidlig, og er litt på retur nå...
Tror dessverre han blir en flopp. Virkelig et steg ned fra Gameiro, noe PSG vel sier seg enig i ettersom de hentet inn førstnevnte.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3311 på: 14. Juni 2011, 11:26 »

Hæææ?? Haha, du kan ikke først si han ikke er fotballsmart og så si at han er nettopp det rett etterpå :p

Hunterlaar hadde vært en super signering i mine øyne.

For å nevne det en gang til. Jeg mente at han ikke er god i det oppbyggende spillet. Han er riktignok flink til å plassere seg i boksen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3312 på: 14. Juni 2011, 11:32 »
Ser ut som de to nye spissene våre blir Ba + Erdinc...  Føler det er sånn midt på treet. Må innrømme at jeg er litt småskuffa.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3313 på: 14. Juni 2011, 11:56 »
Tja, er det mulig å få bedre spissar med tanke på tabellplassering og lønna me er villig å gi?  ::)

edit: PSG er btw full av cach, og må ikkje selge for å ha råda til nye spelarar. Dei vart kjøpt opp av folk frå Qatar i mai.

så de trenger ikke selge han, men velger å gjøre det likevel? Det støtter jo bare opp under mitt poeng, så mitt spørsmål blir da følgende:

Er en spiss som ikke regnes som god nok for PSG og Ligue 1, noe vi ønsker oss?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3314 på: 14. Juni 2011, 12:02 »
Han er vell ikke regnet som for dårlig, men dårligere en Gameiro.
Han kom, ble mett og dett var dett....