20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3015 på: 09. Juni 2011, 22:43 »
Kan vi ikke heller bruke de meget gode talentene og drite i backup spillere.
Vi har såpass mange og gode unge spillere som trenger noen innhopp og som er billigere enn disse backupspillerene.
De vi sikter etter er jo spillere som kan forsterke førstelaget, blir iallefall linket til de, og vist de kommer vil jo de som har spilt bli våre backupspillere.
Dette frigjør jo mer penger både i forhold til lønninger og til evt betalte sum for innkjøp.
Kvalitet og talent.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3016 på: 09. Juni 2011, 22:47 »
Trenger vi RT i Newcastle?
Vi har Tavernier på back og Lua Lua på ving. Synes de skal få spilletid jeg, og jeg tror kansje de kunne gjort en meget bra jobb.

Jeg har vel større sansen for Raylor enn de fleste her inne tenker jeg - syns han er en meget god backupspiller, da han kan spille på begge backer, som ving og sentralt på midten. Fikk jo store deler av sist sesong ødelagt på grunn av skader, men syns absolutt han gjorde jobben de gangene han måtte steppe inn. Har faktisk kvaliteter som kan være med på å avgjøre kamper med sitt høyreben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3017 på: 09. Juni 2011, 22:52 »
Synes også vi bør beholde Ryan Taylor i stallen. Sannsynligvis den mest anvendelige spilleren vi har, og var faktisk ganske god i Tiotés posisjon mot Chelsea.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3018 på: 09. Juni 2011, 22:54 »
At noen mener at Nolan ikke vil være noe tap er meg en stor gåte. Fotball handler om å score mål. Hvem har vi som kommer i nærheten av 12 mål?
Jeg tilgir ham også at han stjeler mål... Det er jo det en måltyv skal gjøre. Selv om evt zoggy og barfa med flere kunne løpt rundinger rundt nolan, så tror jeg de enkelt kan spille ham fri i boksen. Ikke alt handler om gjennombrudd...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3019 på: 09. Juni 2011, 22:58 »
Vi trenger vel ikke gå lengre tilbake enn til en aldrende Shearer som levde på bevegelige spillere rundt seg som skapte all verdens med rom til ham - som jo "revitaliserte" hans karriere under Sir Bobby i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3020 på: 09. Juni 2011, 23:00 »
Akkurat som Kristoffer syns jeg også Ryan Taylor bør fæ være med videre, og Kristoffer oppsummerer egentlig ganske greitt hvorfor. Legg også til det faktum at Ryan Taylor ikke klager over ikke å få spille, men i stedet forleden dag gikk ut og sa at han fortsatt "has a point to prove" og vil jobbe enda hardere.

Tipper forøverig at det aldri hjalp Ryan Taylor noe at Shearer, i sin tid som BBC ekspert, gikk ut og slaktet Ryan Taylor.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3021 på: 09. Juni 2011, 23:01 »
At noen mener at Nolan ikke vil være noe tap er meg en stor gåte. Fotball handler om å score mål. Hvem har vi som kommer i nærheten av 12 mål?
Jeg tilgir ham også at han stjeler mål... Det er jo det en måltyv skal gjøre. Selv om evt zoggy og barfa med flere kunne løpt rundinger rundt nolan, så tror jeg de enkelt kan spille ham fri i boksen. Ikke alt handler om gjennombrudd...

Er det lov å si at Newcastle ikke har ville selge, og dermed hører ikke diskusjon til her. Så flytter diskusjon over i nolan tråen. Opplever at vi ikke leser innleggene til hverandre før det svares.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3022 på: 09. Juni 2011, 23:03 »
Gjorde han, kyllingmannen? Hva sa han?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3023 på: 09. Juni 2011, 23:10 »
Gjorde han, kyllingmannen? Hva sa han?

Slaktet kan ha vært et sterkt ord. Men det var våren da vi rykket ned og FØR Shearer kom inn så var det iallfall en, eller muligens to ganger at Shearer påpekte i beste sendetid i studio at "Ryan Taylor is just not a right back" eller noe om at han ikke var god nok for Premier League og var ganske krass, jeg vil nesten si i overkant kritisk, i kritikken mot ham.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3024 på: 09. Juni 2011, 23:28 »
Hvis det skulle vise seg at Barca faktisk er keen på Enrique er det et par spillere vi muligens kunne ha mulighet til å få som en del av dealen. Frågan er hvem? Kunne det fks være mulig å lokke Affelay til NUFC... hmmm  ;)

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3025 på: 09. Juni 2011, 23:53 »
Affelay hadde jeg elsket å se i Newcastle drakt, dog er nok dette ikke realistisk i hele tatt. Men det virker jo som om Barca har en del talent på B-laget som kan blomstre i England. Les: Fabregas og Pique. Får vi tak i noe sånt talent, så er det bare å selge han til de og takke og bukke :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3026 på: 10. Juni 2011, 00:01 »
Ifølge gutta på NO har Gameiro uttalt til fransk radio at det er PSG eller Valencia for han, altså vi er ikke med der lenger(om noen fortsatt levde i håpet )

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3027 på: 10. Juni 2011, 00:09 »
Affelay hadde jeg elsket å se i Newcastle drakt, dog er nok dette ikke realistisk i hele tatt. Men det virker jo som om Barca har en del talent på B-laget som kan blomstre i England. Les: Fabregas og Pique. Får vi tak i noe sånt talent, så er det bare å selge han til de og takke og bukke :)

Affelay er slik jeg ser det ikke helt urealistisk. Han er ung og kom for en slikk og ingenting til barca. Hittil har han fått lite spilletid, bare korte innhopp på slutten av kamper, noe gutten selv har vært frustrert over. Mot slutten av sesongen fikk han vel mer spilletid, men jeg ser på en måte ikke  hvordan han skal få mer til året. Hadde vært gøy å høre hva en inside barca-supporter hadde sagt om saken. Kanskje man kunne kjørt en swap, affelay mot enrique?

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3028 på: 10. Juni 2011, 00:19 »
håper vi signerer flest mulig før statene, så alle får bonda godt der borte.
Ja, viktig med litt bondage i pre-season ;)
Når det gjelder den egyptiske keeperen forøvrig er me jo selfølgelig ikkje interessert i han... Men ja, det står at me var på kampen, men då for å skjekke ut duden me blei linka til igår rekne eg med - Shikabala... Nolan og Barton er dei viktigeste spillerene me har. Dei som seie da e greit å shippa dei ut, har rett å slett ikkje peiling... Spent på om det blir noken andre signingar enn kun Cabaye i måro... Twitter-sladder anyone? :D
Venter i spenning...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3029 på: 10. Juni 2011, 00:19 »
Nå som N'Zog scora et par i landskamp kaster vel pengelagene seg over ham som de gjorde med Gervinho.. (Liverpool og City spess)