20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3030 på: 10. Juni 2011, 00:21 »
Affelay hadde jeg elsket å se i Newcastle drakt, dog er nok dette ikke realistisk i hele tatt. Men det virker jo som om Barca har en del talent på B-laget som kan blomstre i England. Les: Fabregas og Pique. Får vi tak i noe sånt talent, så er det bare å selge han til de og takke og bukke :)

Affelay er slik jeg ser det ikke helt urealistisk. Han er ung og kom for en slikk og ingenting til barca. Hittil har han fått lite spilletid, bare korte innhopp på slutten av kamper, noe gutten selv har vært frustrert over. Mot slutten av sesongen fikk han vel mer spilletid, men jeg ser på en måte ikke  hvordan han skal få mer til året. Hadde vært gøy å høre hva en inside barca-supporter hadde sagt om saken. Kanskje man kunne kjørt en swap, affelay mot enrique?

Affelay gikk vel nesten tom for tålmodighet allerede forrige sesong.. Og om Sanchez blir klar for Barca, så skal det ikke utelukkes at Affa vil dra.

Affelay - Tiote - Barton - Ben Arfa. Kæn ju digg itt?
Same old Shearer, always scoring!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3031 på: 10. Juni 2011, 00:21 »
håper vi signerer flest mulig før statene, så alle får bonda godt der borte.
Ja, viktig med litt bondage i pre-season ;)

HAHAXD Beste sitatet!
http://en.wikipedia.org/wiki/Bondage_(sexual)

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3032 på: 10. Juni 2011, 00:24 »
Affelay anyday, but will he may? Hard to say... :P
Venter i spenning...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3033 på: 10. Juni 2011, 00:30 »
Affelay anyday, but will he may? Hard to say... :P

Sounds like you may be a gay..

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3034 på: 10. Juni 2011, 00:34 »
are you lookin' my way ?  8)
HAHAXD Beste sitatet!
http://en.wikipedia.org/wiki/Bondage_(sexual)
Viktig å få dei sterkest mulig "knyttet" vettu ;)
Venter i spenning...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #3035 på: 10. Juni 2011, 00:35 »
Nå som N'Zog scora et par i landskamp kaster vel pengelagene seg over ham som de gjorde med Gervinho.. (Liverpool og City spess)

Ble det ikke 0-1 mot polen som kom gjennom selvmål? Eller snakker vi om en annen kamp?

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3036 på: 10. Juni 2011, 00:39 »
Eg og las sjølvmål, Men zoggy som gjorde alt forarbeidet då?
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3037 på: 10. Juni 2011, 00:42 »
Me har vel vært linka til denne Koreaneren før?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2001806/Sunderland-target-South-Korea-striker-Ji-Dong-won.html

"Newcastle are also looking to take Chicago Fire and Guatemala midfielder Marco Pappa on trial next season."
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2001753/Arsenal-Newcastle-watching-Ipswich-hot-prospect-Joe-Whight.html
« Siste redigering: 10. Juni 2011, 00:44 av alop123 »
Venter i spenning...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3038 på: 10. Juni 2011, 00:51 »
la oss for guds skyld kjøpe Zoggy tilbake! scoret et herlig mål i 12.min for Frankrike nå!

Gledar meg til å dra fram N`Zogbia drakta igjen verdt fall.  :)

Hattrick av Zoggy og to av Cabaye nå...hehe. Jepp, sitter faktisk å ser matchen i min gamle Zoggy-trøye selv, for god karma så han signerer med Cabaye imorgen ;)

??? ???

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3039 på: 10. Juni 2011, 00:53 »
Eg og las sjølvmål, Men zoggy som gjorde alt forarbeidet då?

Zoggy får ballen trillet til seg på hjørnet av 16-meter`n, han tar et lite rykk til siden, og curler ballen mot lengste hjørnet.. På veien blir ballen headet i mål av en polsk forsvarer. Tror Szczesny ville ha reddet den ellers  :P

Målet:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/charles-nzogbia-poland-10634233/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3040 på: 10. Juni 2011, 00:54 »
Me har vel vært linka til denne Koreaneren før?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2001806/Sunderland-target-South-Korea-striker-Ji-Dong-won.html

"Newcastle are also looking to take Chicago Fire and Guatemala midfielder Marco Pappa on trial next season."
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2001753/Arsenal-Newcastle-watching-Ipswich-hot-prospect-Joe-Whight.html

Haha! Med spillere som Ji Dong Won, Hengbart, Pappa, og Shikabala hadde vi vært tidenes mest sexy lag! :P

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3041 på: 10. Juni 2011, 00:55 »
Hattrick av Zoggy og to av Cabaye nå...hehe.
??? ???
Det var nok ønsketenking... Typisk om Shitty eller drittpool kjem å snappe han og/eller Gervinho. *Sukk*
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3042 på: 10. Juni 2011, 00:56 »
Haha! Med spillere som Ji Dong Won, Hengbart, Pappa, og Shikabala hadde vi vært tidenes mest sexy lag! :P
We are going places, BIG places :D :D
Venter i spenning...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3043 på: 10. Juni 2011, 01:41 »
Affelay hadde jeg elsket å se i Newcastle drakt, dog er nok dette ikke realistisk i hele tatt. Men det virker jo som om Barca har en del talent på B-laget som kan blomstre i England. Les: Fabregas og Pique. Får vi tak i noe sånt talent, så er det bare å selge han til de og takke og bukke :)

Affelay er slik jeg ser det ikke helt urealistisk. Han er ung og kom for en slikk og ingenting til barca. Hittil har han fått lite spilletid, bare korte innhopp på slutten av kamper, noe gutten selv har vært frustrert over. Mot slutten av sesongen fikk han vel mer spilletid, men jeg ser på en måte ikke  hvordan han skal få mer til året. Hadde vært gøy å høre hva en inside barca-supporter hadde sagt om saken. Kanskje man kunne kjørt en swap, affelay mot enrique?

Affelay gikk vel nesten tom for tålmodighet allerede forrige sesong.. Og om Sanchez blir klar for Barca, så skal det ikke utelukkes at Affa vil dra.

Affelay - Tiote - Barton - Ben Arfa. Kæn ju digg itt?

Afellay kom vel til Barca i januar? :)

Godt mulig at han allerede har vært ute å klaget på lite spilletid, men jeg har ikke sett det noe sted enda. Han har spilt en 777 min over 22 kamper,primært innhopp så spilletiden er forsåvidt begrenset. Men tatt i betraktning at han hadde vært der mindre enn 6 måneder og ikke har hatt en preseason med klubben enda, så er det kanskje ikke så rart. Om det er tilfelle at han allerede sutrer så blir jeg litt skeptisk kjenner jeg, lukter litt utålmodig type i så tilfelle. Med forbehold om at jeg ikke vet bakgrunnen for misnøyen så klart! Er det en kilde på det?

Ser i utgangspunktet ikke på det som så veldig realistisk at han skulle være villig til å gå til oss i sommer, men man kan holde et øye med han utover kommende sesong. Om spilletid uteblir over tid, og tilliten er borte og misnøyen stor så kan han være villig til å skifte beite. Så får vi se om vi blir beste alternativ blant klubbene som byr.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3044 på: 10. Juni 2011, 03:53 »
sorry, ikke meningen å si noe stygt om noen her på forumet, for det er virkelig ikke meningen i hele tatt. Men det kan virke som om noen her må stikke en finger i jorda, og faktisk se at Newcastle per dags dato er et lag i oppbyggingsfasen, som det vil ta noen år før vinner noen trofeer. Det som skjer nå, er nesten utelukkende positivt, og min mening om styret og managere, inkludert en del spillere, fra begynnelsen av Ashley styret, er at dette nå faktisk har blitt skikkelig positivt. :)

Det er bare å si at uten Ashley ved roret, hadde vi nesten garantert vært en klubb som falt som en stein gjennom vann. Men å tro at vi kan klare å skaffe oss de store stjernene, uten å ha noe å lokke med i hele tatt. DVS, Europacupspill eller Penger. Derfor må vi kunne se at spillere som Gervinho, Gameiro, etc, som er spillere som er meget up and coming, ikke velger oss, om de har et bedre alternativ. Vi kan ikke bare stikke ut å hente landslagspillere. Derfor er det bra med kjøp som spillere som f.eks Naylor, som kan vise seg å bli en meget bra signering, om noen år.

Vi er fortsatt ingen toppklubb, men med smarte investeringer og litt kontinuitet. Så er det ingen som helst grunn til at vi ikke kan bli det, om noen år.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!