20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3000 på: 09. Juni 2011, 20:19 »
takk Daniel! har tenkt å si det i lang tid jeg også, men har ikke giddet bruker energi på det!!
er så lei av å lese at folk sier det samme om og om igjen. Få heller noen rykter å bare se hva som skjer me Nolan å Barten når alle signeringene begynner å falle på plass ;)
Joey Barton 7

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3001 på: 09. Juni 2011, 21:06 »
Barton og Nolan skal selvsagt bli. Trollefolk som vil kvitte seg med to av våre mest innflytelsesrike spillere så fort de ser £-tegnet bør skamme seg. Utrolig hvor fort det glemmes. Håpløst.

Samtidig som det er helt greit at Barton ser ££ herfra til månen?

Jeg spør igjen: Er det egentlig noen som vil kvitte seg med Nolan og Barton nå? Jeg har ikke orka å lese gjennom alle innleggene nå, men inntrykket jeg sitter med er at folk er kritiske til kontraktslengdene ved evt nye kontrakter, ikke at folk vil kvitte seg med spillerne asap.
Akkurat det eg skriv i innlegget mitt. Eg ønskar å beholde begge to ut kontrakten, men uenig i kontraktlengden og lønna dei forventar.

Akkurat!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3002 på: 09. Juni 2011, 21:11 »
Hvor har du det i fra? Alle rapporter sier jo at Barton har vært villig til å gå NED i lønn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3003 på: 09. Juni 2011, 21:15 »
Hvor har du det i fra? Alle rapporter sier jo at Barton har vært villig til å gå NED i lønn.

Hvor mye vet vi ingenting om. Forøvrig har det vært rapportert om at Barton er blitt tilbydt en god kontrakt. At han vil ha et ekstra år, dreier seg indirekte også om penger. Barton burde ha akseptert uansett..

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3004 på: 09. Juni 2011, 21:16 »
la oss for guds skyld kjøpe Zoggy tilbake! scoret et herlig mål i 12.min for Frankrike nå!
« Siste redigering: 09. Juni 2011, 21:18 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3005 på: 09. Juni 2011, 21:32 »
la oss for guds skyld kjøpe Zoggy tilbake! scoret et herlig mål i 12.min for Frankrike nå!

Gledar meg til å dra fram N`Zogbia drakta igjen verdt fall.  :)

Hattrick av Zoggy og to av Cabaye nå...hehe. Jepp, sitter faktisk å ser matchen i min gamle Zoggy-trøye selv, for god karma så han signerer med Cabaye imorgen ;)
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3006 på: 09. Juni 2011, 22:14 »
takk Daniel! har tenkt å si det i lang tid jeg også, men har ikke giddet bruker energi på det!!
er så lei av å lese at folk sier det samme om og om igjen. Få heller noen rykter å bare se hva som skjer me Nolan å Barten når alle signeringene begynner å falle på plass ;)
Som ønska:

http://www.nufcblog.com/2011/06/09/newcastle-reported-interest-in-ghana-international-midfielder/

Linka til Derek Boateng.
1: International midfielder: feil posisjon
2: Deffansiv midtbanespiller fra Ghana: herlig, når Tioté er opptatt med Afrikamesterskapet, ja så er sannelig backup'en eller konkurrenten det også.

Sikkert en bra spiller, men litt for mye feil med denne.

Ja.......... nå var jeg litt negativ.  :P

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #3007 på: 09. Juni 2011, 22:20 »
Jeg begynner også å bli lei av hele sagaen om Nolan og Barton, la oss heller snakke om transferrykter! Er så umåtelig spent på Gervinho/Gameiro/Zoggy!

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/lfc-complete-henderson-deal
-- Aiaiai, Scum, 175mill for Henderson! :P Det betyr vel sannsynligvis ingen Gervinho til Merseyside.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/8551937/Arsenal-target-Alex-Oxlade-Chamberlain-urged-to-leave-Southampton-to-join-Arsene-Wengers-side-by-his-father.html
-- Og Arsenal ser ut til å punge ut rundt 150mill for Oxlade-Chamberlain:

Her er link til Polen-Frankrike om noen er interessert i å se Cabaye og Zoggy:
http://keepslive.com/live.php?v=event_id%3D51494%26tv_id%3D385%26tid%3D5165%26tmpl%3Dcomponent%26layout%3Dpopup%26Itemid%3D207.html

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3008 på: 09. Juni 2011, 22:25 »
Henderson og Gervinho er jo to helt ulike spillertyper som spiller på ulike posisjoner - og LFC driter jo tydligvis penger - så jeg ville vel strengt tatt ikke utelukke at Gervinho ender opp der enda :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3009 på: 09. Juni 2011, 22:25 »
Luksus problem på keeperplassen...Egentlig ganske usikker men bør satse på Forster siden han er lokal(?)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3010 på: 09. Juni 2011, 22:26 »
Ja, noe driter Liverpool iallefall. Jeg mener jo det er klubben som driter :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #3011 på: 09. Juni 2011, 22:27 »
Godt poeng, men jeg har fortsatt trua på at han kommer til det nye franske elfenbenkysten ;)

Sebastian Larsson i kikkerten:
http://www.teamtalk.com/newcastle-united/6976977/Larsson-ready-to-examine-options

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3012 på: 09. Juni 2011, 22:30 »
super bluey (Birmingham City): You dont want this guy! he is not a stayer and drifts in and out of matches. He done nothing in the final game of the season for Blues at Tottenham. The toon have enough talent without Seb, there is no point adding a face for the sake of it. Concentrate the funds on a replacement for Carrol. And if its free transfers you are after then take a look at Bothroyd who has just left Cardiff on a free 100% future prem striker.

Ja. Vi har Ryan Taylor. Avstå. Nå har vel endel relativt greie kilder sagt at vi ikke er interessert i ham også - og det håper jeg også stemmer. Tilfører veldig lite nytt til stallen vår spør du meg.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3013 på: 09. Juni 2011, 22:38 »
Trenger vi RT i Newcastle?
Vi har Tavernier på back og Lua Lua på ving. Synes de skal få spilletid jeg, og jeg tror kansje de kunne gjort en meget bra jobb.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3014 på: 09. Juni 2011, 22:39 »
Trodde klubben hadde gått bort fra Larsson og så etter "større" stjerner. Men hadde ikke sagt nei til han, god å ha som back up