20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283073 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2970 på: 09. Juni 2011, 14:10 »
Cheik_Tiote Cheik Tioté
So glad to see my good friend gervinho once more. We link up and score goal
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2971 på: 09. Juni 2011, 14:18 »
Cheik_Tiote Cheik Tioté
So glad to see my good friend gervinho once more. We link up and score goal
haha!
den profilen er falsk :D

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2972 på: 09. Juni 2011, 14:29 »
Ja - er piss lei dette enkle FM-synet som frontes her inne. Blir malabarisk om vi kvitter oss med Barton og Nolan i løpet av sommeren - det er jo selvskudd. Atpåtil forsvinner Smith (det er forøvrig helt greit, misforstå meg rett) - og vi har mistet store deler av den ekstremt viktige stammen i laget - og kilden til spiriten within.

Jeg klarer virkelig ikke å fatte hva det er som gjør så mange så sikre på at vi ikke bare skal få inn nye spillere som skal gi oss en topp 6-stall, men også at disse skal fungere sammen både på banen og sosialt. I tillegg skal de lage dette miljøet og samholdet helt selv, for vi skal selge alle de som har bidratt til dette miljøet i dag. Vi selger Nolan, som scorer 12 mål som sentral midtbanespiller på en sesong i PL fordi han egentlig ikke er god, så selger vi Barton fordi han heller egentlig ikke er så god, selv om vi nesten ikke vinner kamper uten ham. Jeg tror til og med jeg har sett noen foreslå at vi selger Harper. Det er også et fantastisk forslag, for han har helt sikkert ikke noe å bidra med når den nest gamleste keeperen vår er tidlig i 20-årene. Hva slags lag er det egentlig vi har tenkt å stable sammen om vi selger hele stammen?

Hvilke signaler sender vi ut om vi bestemmer oss for å selge de viktigste spillerne våre? Jeg kan forstå at det er problemer i forbindelse med kontraktsforhandlinger som er grunnen til at vi selger en og annen spiller. Men å skulle se på "stats" og bestemme seg for å erstatte 5-6 spillere med spillere som aldri har spilt i England og noen tror er marginalt bedre er ikke veien å gå!

Hva er det egentlig som tilsier at Ben Arfa kommer til å dominere PL neste år? Han har en håndfull kamper for oss og folk omtaler ham som om han kommer til å ta gullballen neste år.

Tiltredes. Og er absolutt ikke for noe såkalt FM-syn jmf klubbens fremtid, men noen av "stamme-spillerne" vi snakker om ( Barton og Nolan) har jo satt vel høye og lange krav i sine kontrakter, skriver uproft om sine sjefer (dog underholdene) på twitter og setter seg i en posisjon det er vanskelig å si ja til. Jeg er stor fan av både Nolan og Barton ( min desiderte favoritt, har tre trøyer med han), og ingenting hadde vært bedre enn å beholde begge, bare ikke for enhver pris..
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

vampish

• Supersub
    • Vis profil

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2974 på: 09. Juni 2011, 14:53 »
News: Skysports.com understands that Manchester United and Arsenal are ready to lock horns again over Southampton's Alex Oxlade-Chamberlain after going head-to-head for Phil Jones.

Hadde vært veldig flott om han hadde havnet i Arsenal. Trenger ikke Gervinho de da!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2975 på: 09. Juni 2011, 15:14 »
Det er jo helt på trynet de som mener vi skal selge Nolan!!! Han er den desisdert viktigste spilleren i stallen per dags dato. Nei, han er kanksje ikke teknisk brilliant, eller superrask, men han bidrar noe sinnsykt til denne klubben allikevel. Han er kapteinen vår, og jeg vil nesten si at det er han som skal ha størstedelen av æren for at vi rykket opp, og har levert en MEGET brukbar sesong i PL. Han lot Carroll flytte inn sammen meg seg, kona og barna jo!!!! Hvem andre hadde gjort det!?
Nei, Nolan skal få lov til å bli i Newcastle ut karrieren, og når den er over skal han bli tiilbudt en rolle i trenerapparatet. Nolan er en juvel for dette laget, og det vil være idiotisk å la han gå!

Men Nolan selv må innse at han er inne i siste del av karrieren sin, og da kan han selvsagt ikke kreve alt for lange kontrakter. Men jeg er helt sikker på at klubben skal klare å komme til enighet med han.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2976 på: 09. Juni 2011, 15:22 »
Fint innlegg tveit!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2977 på: 09. Juni 2011, 15:45 »
Vi må beholde Nolan i år, så se neste år om Nolan sjkal få 2 år kontrakt. Men viktig holde han litt i strikken så han må jobbe på. Barton derimot kan ta veien ut i sommer.Men ikke begge ut.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2978 på: 09. Juni 2011, 15:50 »
Bare så det er sagt. Jeg vil beholde Nolan. Han er veldig viktig for laget. Det jeg hovedsakelig har diskutert tidlgiere er om han bør være fast på laget, som i år. Jeg vil rotere ham, som jeg nevnte i forrige innlegg.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2979 på: 09. Juni 2011, 16:02 »
Det er greit nok det, for all del. Men om poengfangsten med og uten Nolan på banen blir noen lunde som i år så er det ikke greit.

Simmi

• Gjest
« Svar #2980 på: 09. Juni 2011, 16:06 »
Han er den desisdert viktigste spilleren i stallen per dags dato.

Uenig der, Tveit. Greit nok, Nolan er en viktig spiller for oss med tanke på at han er kaptein, hans vinnervilje osv... men du kan da ikke mene at han er vår viktigste spiller? Vår viktigste spiller er uten tvil Tiote. Jeg er rimelig sikker på at vi hadde rykket ned uten han på laget. To andre spillere jeg mener er viktigere er Colo og Barton. Lurer på hvordan det hadde gått uten kalde Colo der bak. Hatt en solid sesong i et ellers ganske rufsete forsvar. Syntes egentlig han har fått for lite oppmerksomhet i år. Barton er den eneste spilleren vår, bortsett fra Ben Afra, som kan slå gode pasninger. Det er ikke tilfeldig at vi sleit skikkelig når Barton var ute av form, eller skadet.

Nolan er ekstremt viktig for klubben, men jeg mener ikke at han er vår desidert viktigste spiler.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2981 på: 09. Juni 2011, 16:21 »
Han er den desisdert viktigste spilleren i stallen per dags dato.

Uenig der, Tveit. Greit nok, Nolan er en viktig spiller for oss med tanke på at han er kaptein, hans vinnervilje osv... men du kan da ikke mene at han er vår viktigste spiller? Vår viktigste spiller er uten tvil Tiote. Jeg er rimelig sikker på at vi hadde rykket ned uten han på laget. To andre spillere jeg mener er viktigere er Colo og Barton. Lurer på hvordan det hadde gått uten kalde Colo der bak. Hatt en solid sesong i et ellers ganske rufsete forsvar. Syntes egentlig han har fått for lite oppmerksomhet i år. Barton er den eneste spilleren vår, bortsett fra Ben Afra, som kan slå gode pasninger. Det er ikke tilfeldig at vi sleit skikkelig når Barton var ute av form, eller skadet.

Nolan er ekstremt viktig for klubben, men jeg mener ikke at han er vår desidert viktigste spiler.

Og jeg er uanig med deg :P Ja, tioté er nok kanksje vår viktigste spiller PÅ banen, men utenfor tror jeg ikke han bidrar noe særlig. Nolan er nok den viktigste personen når det gjelder det gode sammholdet i gruppa. Da vi rykket ned, hadde vi en stall som spiller for spiller nok var enda bedre enn den gjennomsnittlige start 11 vår, men problemet var at det var null samhold i gruppa og null moral. Spillerne ville ikke blø for klubben, og de ville ikke blø for hverandre. Nolan er mannen som skal ha hovedæren for at sammholdet er så fantastisk som det er i dagens stall. Hadde vi ikke hatt Nolan og BArton i fjor, tror jeg nok vi fremdeles hadde vært i championship. Nolan er limet som holder gruppa sammen, og det kan bli katastrofalt om han OG Barton forsvinner. I tillegg bidrar han selvfølgelig også mye på banen og ikke bare utenfor. Han scorer mye mål, og er ALLTID en trussel i boksen. Men hovedgrunnen til at jeg mener han er vår viktigste(ikke beste) spiller, er i hovedsak hans bidrag utenfor banen.

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2982 på: 09. Juni 2011, 16:29 »
Er tusen prosent enig med deg tveit! Skjønner ikke at noen vil ha vekk Barton og Nolan.

Simmi

• Gjest
« Svar #2983 på: 09. Juni 2011, 16:35 »
Hehe, det skal du selvfølgelig gå lov å være ;)

Helt enig i at Nolan var vår viktigste spiller når vi var i Championship, og han skal ha masse ære for opprykket. Men nå som vi er ferdig med de usikre tider er han ikke så viktig som han var lenger, tror jeg. Vi har rett og slett en helt annen spillergruppe, og en helt annen moral enn det vi hadde når vi rykket ned.

Helt enig i at hvis både Barton og Nolan forsvinner kan det bli katastrofalt. Da har vi jo knapt ledere igjen på banen og utenfor banen. Satser på at dette ikke skjer.

Uansett, det er vanskelig å rangere hvem som er viktigst i spillergruppa og på banen. Nolan er uten tvil en svært viktig spiller. Poenget mitt er bare det at det finnes endel spiller i Newcastle som er like viktige som Nolan, ihvertfall på banen.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2984 på: 09. Juni 2011, 16:52 »
http://www.skysports.com/story/0,,11810_6971090,00+en-USS_01DBC.html

Dette måtte vel ha vært en god signering hvis mannen ikke skulle kreve altfor høy lønn. Han kan vel spille langs hele rekka bak, men jeg tenker han først og fremst ville utfordret sterkt som midtstopper ved siden av Colo. whatya think?