20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2940 på: 08. Juni 2011, 21:16 »
Værsågod. Hadde vi betalt 12 mill for Gibson, Brown og O'Shea hadde jeg blitt meget misfornøyd.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2941 på: 08. Juni 2011, 21:17 »
Steve Bruce og dirrrty mackems drar på; £12M for TRE Manure-spillere...dæven.

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/926875/sunderland's-steve-bruce-bids-L12m-for-three-man-united-players?cc=5739

Han kjøper mentalitet, ikke kvalitet. Blir deres Nicky Butt og Alan Smith. Brown kommer til å gå skadet regner jeg med..
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2942 på: 08. Juni 2011, 21:59 »
Han kan gjerne kjøpe den mentaliteten for min del... Til forskjell fra veldig mange her på forumet så likte jeg heller ikke da Butt signerte for oss. Smudge var noe annet fordi han i mine øyne egentlig var Leeds spiller og en hardhaus man bare måtte like uansett hvor han spillte.

Nei; bruker vi £12m på vrakgods så blir jeg forbanna

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2943 på: 08. Juni 2011, 22:31 »
Hva med Jose Angel da som Barca ikke klarte å kapre?

Helt klart et stort backtalent akkurat som José Enrique, og han vil elt sikkert komme til en fornuftig sum. Er allerede spådd å bli en fremtidig venstreback for Spania, og er fortsatt bare 21. På like linje md José Enrique kan sikkert Jose Angél også bli en god deal i det lange løp, er dog litt usikker på om han har de samme gode fysiske forutsetningene som José Enrique til å lykkes i Premier League.

Ellers vil det jo selvfølgelig bli en venstreback for mye i Barça, José Enrique, Abidal, Maxwell og "poteten" Adriano, det blir mest sannsynlig Maxwell, men han er neppe noe for Newcastle. Litt for gammel, og sannsynligvis dyr i drift. Maxwell har vel forøverig også vært linket til både Roma og AC Milan hvor bestekompisen Zlatan spiller, samt at han skal foretrekke å retunere til Italia hvis han drar fra Barcelona.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #2944 på: 08. Juni 2011, 23:15 »
6:30         Speculation:
West Ham have reportedly failed with a bid for Newcastle's Kevin Nolan.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2945 på: 08. Juni 2011, 23:28 »
Hammers? Haha :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2946 på: 08. Juni 2011, 23:48 »
http://www.nufcblog.com/2011/06/08/gervinho-has-made-decision-he-will-join-english-club/

Endelig en avgjørelse.. Så han forlater Lille og går til PL. Hvilken klubb er bestemt. Gleder meg til å se hvem det blir. Han har jo tidligere sagt at han vil spille i CL. Men:

You never know, and I now believe in miracles,  because I watched the second half of the Newcastle ? Arsenal game in February.

Newcastle now need a second miracle to capture Gervinho ? and it seems it?s against Arsenal - it?s de ja vu all over again!

;D Regner med at Tiote blir helten her også da! :) Han som har lokka ham over vel på Elfenbenskyst samlingene! ;D
« Siste redigering: 08. Juni 2011, 23:52 av thomashaer »

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2947 på: 08. Juni 2011, 23:53 »
Tenker vi sier han er klar for Arsenal, jeg. Så slipper folk å bli skuffa.
Oscillons From The Anti-Sun

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2948 på: 08. Juni 2011, 23:54 »
Er nok det mest sannsynlige. Så får han ha lykke til på benken hvis han går dit...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2949 på: 08. Juni 2011, 23:55 »
Av alle de storfiskene vi er hyppig linka til ser jeg bare på Zog som delvis realistisk å tro på. Håper vi byr det Wigan vil ha om det er prat om 10-12 mill.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2950 på: 08. Juni 2011, 23:58 »
Av alle de storfiskene vi er hyppig linka til ser jeg bare på Zog som delvis realistisk å tro på. Håper vi byr det Wigan vil ha om det er prat om 10-12 mill.

Helt enig. Er nok bare N'Zog som er realistisk akkurat nå, og kan ikke forvente å få ham så billig.. Så £12 mill er etter min mening fullt akseptabelt om vi ikke får brukt £10m+ på Gervinho eller Gameiro. Alle tre har sagt at de vil spille i CL, men N'Zog virker det som mer et slags spill, Wigan har bedt han om å si det for å kanskje få litt ekstra..
« Siste redigering: 09. Juni 2011, 00:00 av thomashaer »

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2951 på: 09. Juni 2011, 01:31 »
Hvis det stemmer at Barca er villig til å legge £12mill på bordet for Josè, så sier eg selg... Hvertfall hvis spilleren selv ønsker seg bort! Det tjener ingen på! (Eller Josè gjør jo, men.. :P)

Får vi £12mill, så håper eg at vi bruker rundt £3-6mill på en erstatter, og lar resten gå i Zoggy/Gervinho-potten! Vil ikke legge byrden på Neil, å forvente at han skal ta nivået med det første..

Når det gjelder Zoggy, så er det bare til å kjøre på!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2952 på: 09. Juni 2011, 02:25 »
http://www.nufcblog.com/2011/06/08/gervinho-has-made-decision-he-will-join-english-club/

Endelig en avgjørelse.. Så han forlater Lille og går til PL. Hvilken klubb er bestemt. Gleder meg til å se hvem det blir. Han har jo tidligere sagt at han vil spille i CL. Men:

You never know, and I now believe in miracles,  because I watched the second half of the Newcastle ? Arsenal game in February.

Newcastle now need a second miracle to capture Gervinho ? and it seems it?s against Arsenal - it?s de ja vu all over again!

;D Regner med at Tiote blir helten her også da! :) Han som har lokka ham over vel på Elfenbenskyst samlingene! ;D

Haha, fy flate så bra skrevet! :P Klokt! :D

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2953 på: 09. Juni 2011, 04:15 »

Det er her latterlig bra skrevet, rett og slett digger det.

Selv om jeg føler, som mange her har skrevet, at det er realistisk med Zog, men kanskje ikke med alle de andre. Håper på to av tre av Zog, Gervinho og Gameiro. Får vi en av de, så er jeg heller ikke skuffet.

Satser på en avklaring i løpet av helgen med Gervinho i alle fall, men selv om det er en god spiller, så må vi heller ikke glemme at han er afrikaner og kommer til å være borte, kanskje opptil to mnd under afrikamesterskapet, sammen med Tiote. Så utelukkende positivt er det ikke uansett, da vi i så fall kanskje mister to av våre beste spillere i en to måneders periode i jan, feb. Mange lag som har slitt lenge med det problemet.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2954 på: 09. Juni 2011, 06:52 »
So ingen føler at mi treng ein spiss framfor å kjøpa Nzogbia for 12 mill...