20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283378 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2760 på: 06. Juni 2011, 18:14 »
Er delvis enig og uenig med de fleste ang. Nolan / Barton. Er enig i at de har vært viktig for laget i flere sesonger her nå
Samtidig mener jeg de aldri kommer til å løfte oss opp på det nivået vi alle ønsker Newcastle skal være på.
Når det er sagt er det utrolig "dogdy" å bytte de ut bare sånn uten videre over en sommer. Tror det derfor er viktig at begge blir ut kontrakten, så overgangen til ny midtbane blir enklere og har minimalt med risiko for flopp.
På en 2-3 års sikt mener jeg begge bør være byttet ut om vi skal heve oss over topp 10.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2761 på: 06. Juni 2011, 18:17 »
Helt enig med deg, Romance. Er ikke meg imot om Barton og Nolan ikke får fornyede kontrakter så lenge de blir i klubben ut perioden og klarer å fokusere seg på oppgaven. Dette er to middelaldrende menn som fortsatt har et par år igjen på toppnivå, men som ikke er noe å samle på på lang sikt. Å skrive en firerskontrakt med Joey når han snart er 29 og har en forferdelig fortid synes jeg bare er noe tull.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2762 på: 06. Juni 2011, 18:25 »
Hvis dette går inn havner Nolan på benken. Og det er jo ikke rart.. Cabaye - Barton - Tiote = En veldig god midtbane. Årsaken til at Nolan ikke signerer kan jo forøvrig ha mer med det sportslige enn det økonomiske. kanskje han selv skjønner at han ikke er i stand til å holde plassen fremover..

Og du er ute på tynn is som vanleg! No skal no desse franskmennene først signera og so skal dei prestera. Det siste du kjem med er jo kunn spekulasjon og dessuten veldig dumt sagt. Nolan vil no sjølvsagt at klubben satsar og kjøper gode spelarar, og sjå sjølv at han har godt av konkurranse. Sidan mi per dags dato er altfor avhengige av godaste Nolan.
Du påstår faktisk at grunnen til at Nolan og Barton vil vekk er grunna at dei får konkurranse på midten og at klubben styrkar stallen?! Eg er imponert ::)

Må ikke ta alt så fryktelig bokstavelig.. Jeg sa at det KAN tenkes at Nolan tenker sportslig foran økonomi. Og jeg sa aldri at Gervinhio kom til å signere. Jeg sa derimot at Nolan kan slite neste sesong hvis vi får tak i de spillerne jeg nevnte. Som Nordin og Romance har jeg ikke noe i mot at Nolan og Barton blir i klubben. Men det bør ikke være automatikk i at de skal ha fast plass på laget.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2763 på: 06. Juni 2011, 18:32 »
Det ryktes at en pressekonferanse er planlagt på torsdag. Kan dette være nye signeringer?
Virker merkelig ettersom Ashley selv må skrive under alle avtaler, og han er ikke i landet for øyeblikket.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2764 på: 06. Juni 2011, 18:38 »
Det ryktes at en pressekonferanse er planlagt på torsdag. Kan dette være nye signeringer?
Virker merkelig ettersom Ashley selv må skrive under alle avtaler, og han er ikke i landet for øyeblikket.
George Caulkin, journalist hos The Times har ikke hørt noe om noen pressekonferanse. Tipper de fleste journalister også hadde nevnt at det skal være en pressekonferanse hvis dette hadde vært tilfelle.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2765 på: 06. Juni 2011, 19:06 »
Wigan Athletic owner Dave Whelan is reportedly willing to sell star winger Charles N'Zogbia if a bid in the region of £9million is tabled by a Champions League team.

Whelan rejected a last minute £11m bid from Newcastle United in January but now that Premier League safety has been secured the owner is reportedly willing to cash in on his prize asset.

The Daily Mirror has reported that manager Roberto Martinez and Dave Whelan are willing to let the winger go to a Champions League team.

However it is thought that the pair will fight much harder to keep hold of the Frenchman if a team from the lower end of the Premier League comes in with a bid for him.

North east pair Sunderland and Newcastle are reportedly interested in the winger but may have to negotiate somewhat harder if they wish to prize him away from Wigan.

http://www.goal.com/en-gb/news/2559/rumours/2011/06/06/2520380/wigan-athletic-willing-to-sell-newcastle-target-charles?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2766 på: 06. Juni 2011, 19:13 »
Best er Irsk!
Og har, i likhet med Shay Given altfor få landskamper for England. :P

Aktiviteten her inne de siste dagene kan få en til å tro at det er transfer deadline day og en haug av rykter og bekreftede overganger her, der og overalt. Men alt er rykter, rykter og atter rykter. Jeg hater Silly Season!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #2767 på: 06. Juni 2011, 19:56 »
Elskar silly season og deadline day spesielt!

Deadline day = 24 timer med tortur!

Glad jeg var der!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2768 på: 06. Juni 2011, 20:01 »
Deadline day er en av de mest spennende dagene i året! :D

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #2769 på: 06. Juni 2011, 20:03 »
De siste dagene inn mot deadline day er fantastisk, men enig med Joakim at denne tiden er litt kjip. Blir veldig mange rykter i øst og vest.

Men i år så er det jo gøy at det skjer noen konkrete ting allerede nå.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2770 på: 06. Juni 2011, 20:13 »
Vi har jo venta over 1 uke nå på kunngjøringen av klubben Gervinho vil gå til..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2771 på: 06. Juni 2011, 20:23 »
Jeg har ikke trua på Gervinho akkurat, virker ikke som om han vil til oss heller. Håper vi går for Zog og en spiss. Enten Gameiro, Bendtner eller Sow feks.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2772 på: 06. Juni 2011, 20:27 »
Hvis du føler at Gervinho ikke vil til oss, så er ihvertfall ikke Gameiro noe alternativ! :P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2773 på: 06. Juni 2011, 20:27 »
Hmmm, er du ikke litt lysten på Sturridge?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2774 på: 06. Juni 2011, 20:30 »
Tipper de fleste har lyst på Sturridge, men spørs vel hvor realistisk det er.