20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1285159 ganger)

0 medlemmer og 140 gjester leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2745 på: 06. Juni 2011, 17:02 »
Nærmer vi oss ikke snart grensa for utenlandske spillere? Skulle det vise seg at Barton og/eller Nolan stikker - er det vel bare Williamson/Taylor igjen (og de spiller en om gangen i par med Colo) - dvs 1 brite på banen?

Ille nervøs!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2746 på: 06. Juni 2011, 17:07 »
Er ikke Graham en stor og sterk spiss, det har vi jo faktisk i Ameobi og litt i Best.
Mens Long er vel en kjapp liten bakromsspiller?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Simmi

• Gjest
« Svar #2747 på: 06. Juni 2011, 17:09 »
Simpson og, ElvenKind  :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2748 på: 06. Juni 2011, 17:13 »
Er ikke Graham en stor og sterk spiss, det har vi jo faktisk i Ameobi og litt i Best.
Mens Long er vel en kjapp liten bakromsspiller?

Jo, er vel det som taler litt i fordel av Long. Graham er treigere. Uansett så virker det som Graham drar til Swansea så går nok etter andre.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2749 på: 06. Juni 2011, 17:14 »
Nærmer vi oss ikke snart grensa for utenlandske spillere? Skulle det vise seg at Barton og/eller Nolan stikker - er det vel bare Williamson/Taylor igjen (og de spiller en om gangen i par med Colo) - dvs 1 brite på banen?

Ille nervøs!

Simpson som Simmi nevner i tillegg til Harper/Forster og Best i alle fall om noen av dem spiller.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2750 på: 06. Juni 2011, 17:32 »
Best er Irsk!

men du har jo James Perch, Dan Gosling, Danny Guthrie, Wayne Routledge , Ryan Taylor , Alan Smith, Shola Ameobi, Joey Barten, Kevin Nolan, Steven Taylor...

MEN ikke mange som spiller fast av de!
Joey Barton 7

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2751 på: 06. Juni 2011, 17:35 »
Noen som vet noe om Routledge? Han gjorde det vel bra for QPR? Rart om de ikke er interesserte i en permanent deal i så fall.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2752 på: 06. Juni 2011, 17:36 »
Best er Irsk!

men du har jo James Perch, Dan Gosling, Danny Guthrie, Wayne Routledge , Ryan Taylor , Alan Smith, Shola Ameobi, Joey Barten, Kevin Nolan, Steven Taylor...

MEN ikke mange som spiller fast av de!

Har ingenting å si hvor på balløya de er fra så lenge de drikke en paint Guinness etter kampen istedenfor Sangria! :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2753 på: 06. Juni 2011, 17:38 »
Noen som vet noe om Routledge? Han gjorde det vel bra for QPR? Rart om de ikke er interesserte i en permanent deal i så fall.

Nå har jeg ingen kilder, men om jeg ikke husker feil så sa han vel at han ikke ville forlate Newcastle, selv for fast spilletid i QPR. Men ta det jeg sier med en gedigen kasse salt, for jeg er usikker. Kan ha drømt det for alt jeg vet.
Nei.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2754 på: 06. Juni 2011, 17:43 »
Ille nervøs!

Av en merkelig grunn lo jeg helt sykt av den der :-D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2755 på: 06. Juni 2011, 17:48 »
Best er Irsk!

Ja, selvfølgelig er han det. Lett å tenke at han er fra Storbritannia, noe han selvfølgelig ikke er.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2756 på: 06. Juni 2011, 17:52 »
En av grunnene til at vi viser zog interesse er nok denne own grown regelen, zog vil jo anses som engelsk:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2757 på: 06. Juni 2011, 17:56 »
Det tror jeg faktisk tilfelle er med Demba Ba også, hadde han ikke noen tidlige år i CCC?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2758 på: 06. Juni 2011, 18:02 »
Hvis dette går inn havner Nolan på benken. Og det er jo ikke rart.. Cabaye - Barton - Tiote = En veldig god midtbane. Årsaken til at Nolan ikke signerer kan jo forøvrig ha mer med det sportslige enn det økonomiske. kanskje han selv skjønner at han ikke er i stand til å holde plassen fremover..

Og du er ute på tynn is som vanleg! No skal no desse franskmennene først signera og so skal dei prestera. Det siste du kjem med er jo kunn spekulasjon og dessuten veldig dumt sagt. Nolan vil no sjølvsagt at klubben satsar og kjøper gode spelarar, og sjå sjølv at han har godt av konkurranse. Sidan mi per dags dato er altfor avhengige av godaste Nolan.
Du påstår faktisk at grunnen til at Nolan og Barton vil vekk er grunna at dei får konkurranse på midten og at klubben styrkar stallen?! Eg er imponert ::)

For meg er Barton og Nolan to spelarar som har vist at dei er meir enn gode nok for oss, og at dei vil vera det i lang tid framøve. Mi får håpa alle desse ryktene ikkje stemmer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2759 på: 06. Juni 2011, 18:13 »
Pardew har jo bekreftet at Nolan er kaptein også neste sesong, så han er nok bankers på laget.