20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2505 på: 31. Mai 2011, 23:38 »
som han sa: han ville gjere alt for å skaffe newcastle et trofè til neste år. Kan berre bli positivt om vi møter pool i cupen :D

forøvrig så skal ein ikkje sjå vekk ifra at cabaye blir en bedre spiller en det barton har vert for oss. Han er tross alt i nærheten av førsteelveren til frankrike....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2506 på: 31. Mai 2011, 23:40 »
Jeg er egentlig positiv til å selge barton og gjerne til pool:) Så kan han ødelegge lagmoralen der oppe. så lenge sjefene ikke vil gi han ny kontrakt så er det like greit selge han nå.. om da cabaye er klar. Han er både bedre og yngre og hever mindre lønn.. glimrende!!

gjerne få ut smith også. gammel, dyr og ikke god nok er ingen god newcastle oppskrift:)

MER lønn kan det se ut til..

Jeg er imotsetning til dere positiv til Simpson! Tror han kommer sterkt tilbake neste sesong! Og i de kampene det går verst i, er det ofte han som er den eneste som får godkjent på innsatsen!

Og forresten er det Dalglish folkens! Ikke Daglish!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2507 på: 31. Mai 2011, 23:46 »

Hvis worst case scenario er at Cabaye tjener £60k så ligger han vel omtrent likt med Barton, men det gjenstår å se. De ?300k var vel et heller løst rykte, eller er det kommet noe mer håndfast?

Ideelt sett selger vi ikke Barton synes jeg. Men vi får se det litt an utover sommeren hvordan det utvikler seg med twitterier osv. Låste kontraktforhandlinger har løst seg tidligere iallefall.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2508 på: 01. Juni 2011, 00:35 »
Jeg vil i utgangspunktet beholde Barton, men hvis han fortsetter tullet sitt på twitter mm, så er det bare "get rid".

Gameiro - don't know
Gervinho - Syk sveis - men don't know
Cabaye - ja takk.
Berba - Hmmmmmmm - for den rette prisen

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2509 på: 01. Juni 2011, 00:44 »
HVIS Barton drar til liverpool...... skal jeg like å se trynet til phil thompson  ;D

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2510 på: 01. Juni 2011, 00:49 »
Men har ikke Bartion selv sagt at han aldri kunne tenke seg å spille for lpool??

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2511 på: 01. Juni 2011, 01:52 »
jo han er jo everton gutt:)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2512 på: 01. Juni 2011, 13:10 »

Hvis worst case scenario er at Cabaye tjener £60k så ligger han vel omtrent likt med Barton, men det gjenstår å se. De ?300k var vel et heller løst rykte, eller er det kommet noe mer håndfast?

Ideelt sett selger vi ikke Barton synes jeg. Men vi får se det litt an utover sommeren hvordan det utvikler seg med twitterier osv. Låste kontraktforhandlinger har løst seg tidligere iallefall.

Det er snakk om 400 som tilsvarer over 70mp i uka.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2513 på: 01. Juni 2011, 13:20 »

Det er snakk om 400 som tilsvarer over 70mp i uka.

Det er snakk om Gervinho, Gameiro, Berba osv, og alt det stemmer ikke heller. Det einaste vi veit er at Ashley har suttet et lønnstak og holder ei strikt linje økonomisk. Ser det derfor som totalt usannsynlig at Cabaye får så masse som 70k i uke. Har vel hittils stort sett kun vert synsing fra franske medier, og ingenting håndfast :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2514 på: 01. Juni 2011, 13:54 »
Det er nok helt riktig. Men hva tjener barton i newcastle?

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2515 på: 01. Juni 2011, 14:01 »
770.000

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2516 på: 01. Juni 2011, 14:03 »
Ifølge FM :P

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2517 på: 01. Juni 2011, 14:10 »
Tror ikke det stemmer helt men er nok ikke langt unna. Så han kan gå videre. Er for gammel for vårt lag han nå:) Må gjerne gå til pool å skalle gerrard litt:) Hadde vært morro!

Leser at Lukaku er så å si klar for chelsea. 20 mill pund + en spiller på lån!
Leser også at pool byr 12 mill pund for henderson i sunderland.

Hvorfor er det ingen som bekrefter noe om Cabaye er klar for newcastle??
Liker det dårlig.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2518 på: 01. Juni 2011, 14:23 »
Regner med det er klart, og at de prøver å få inn noen fler spillere samtidig slik at ALLE DE NYE kommer til å bli "avduket" samme dag.

Ellers regner jeg med det står på hvordan betalingen skal skje?
Men her trodde jeg Ashley ville betale cash:)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2519 på: 01. Juni 2011, 15:51 »
JamieDalton82 Jamie Dalton
Football 365 France report that Yohan Cabaye's deal at Newcastle is a 4-year, £50,000 a week contract.

JamieDalton82 Jamie Dalton
One more Newcastle based French story - same report says #NUFC have had ?12.5m bid for Gameiro accepted, interested in M'Bengue and N'Zog

Sjekket Football 365 sine sider, og der står det at Gameiro fortsatt ønsker seg til Valencia.
« Siste redigering: 01. Juni 2011, 16:04 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".