20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290259 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2490 på: 31. Mai 2011, 20:07 »
Bare jeg som heller vil ha Gameiro enn Gervinho? Men om begge kommer sier jeg naturligvis JA TAKK.

Et raskt søk på google bilder, sier at jeg foretrekker Gervinho fremfor Gameiro. Min personlige mening er at om man har valget mellom to jevngode spillere, bør man alltid gå for den som skiller seg litt ut. Gervinho er en spiller som alltid vil få en del oppmerksomhet, og kan bli kulthelt, på samme måte som Coloccini.

Utover dette, har jeg ikke veldig godt grunnlag til å uttale meg om hvem som er best...  :P

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2491 på: 31. Mai 2011, 20:13 »
Bare jeg som heller vil ha Gameiro enn Gervinho? Men om begge kommer sier jeg naturligvis JA TAKK.
Vil helst ha Gameiro jeg og, men virker som om vi er andrevalget hans og at han helst vil til Spania. Ser for meg at han kanskje ikke er så motivert dersom det er tilfellet, og at han kanskje forsvinner eller ønsker seg bort så snart det blir noe interresse fra Spania. I såfall ser jeg helst at vi går for Gervinho og en annen spiss.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2492 på: 31. Mai 2011, 20:21 »
Vil ha begge to jeg ;) Føler Gervinho er mye mer en ving enn en naturlig spiss som bøtter mål. Så Gameiro er mitt førstevalg på spissplassen!

Føler vi snart har en perfekt tropp til å spille 4-2-3-1 (Inn med Gervinho,Gameiro og Zog)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2493 på: 31. Mai 2011, 20:24 »
Gervinho vil være et bedre kjøp enn Gameiro mener jeg. Nå har jeg kun sett Gervinho live, men det jeg har sett av han til nå er fabelaktig. Han er den kreative spilleren vi har manglet i mange år. Gameiro er en forbedring (riktignok stor) av Løvenkrands.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2494 på: 31. Mai 2011, 20:33 »

Jeg er nok med deg på den prioriteringen. Har vel gitt uttrykk for at Gameiro hadde vært konge, og litt mer skeptisk til Gervinho. Men må innrømme at den skepsisen som jeg hadde til Gervinho er i ferd med å forsvinne. Ja takk begge deler! :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2495 på: 31. Mai 2011, 20:37 »

Vil helt klart ha Gameiro hvis jeg måtte velge. Vi trenger en skikkelig god spiss, og det står respekt av det Gameiro har gjort de siste sesongene. A-landslagsspiller for Frankrike også. Gervinho er ingen typisk spiss, om noen måtte tro at han løser spisskrisa vår.. Han er mer enn ving/center forward. Kreativ, driblesterk og uortodoks.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2496 på: 31. Mai 2011, 21:01 »
Helt klart Gameiro, smarte bevegelser og flotte avslutninger. Har sett han 10-11 ganger i år, og du sitter alltid med følelsen av at han kan score. Han spiller sjelden en dårlig kamp, i motsetning til gervinho som kan være litt av og på, noe som er naturlig for spillertyper som gervinho (mener det ikke negativt, det er bare sånn de er).

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2497 på: 31. Mai 2011, 21:55 »
Liker at vi er aktive i starten på vinduet! :)

Vi har (forhåpentligvis) skaffet oss Yohan Cabaye, og er linket med spillere som Gervinho og Gameiro. I tillegg er det snakk om N'Zogbia!

Når det gjelder hvem av Gameiro og Gervinho jeg ønsker inn, vil jeg holde en knapp på Gameiro! Han er, som Andymag, sier en smart spiller med bra avslutningsegenskaper.
Dersom vi kan få begge - så sier jeg lett JA TAKK ;)
Dersom N'Zogbia også kommer vil vi ha et meget sterkt lag neste sesong. Jeg synes også at en høyreback er et must i sommer, og håper virkelig at Pardew har sett det samme som mange av oss..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2498 på: 31. Mai 2011, 21:58 »
Jeg har sett litt av Gervinhio, men ingenting av Gameiro. Så jeg uttaler meg ut i fra snutter jeg har sett av Gameiro på youtube. Jeg ville ha valgt Gameiro av flere årsaker. Vårt spissbehov ganske prekært. Gervinhio på den andre side er ikke en rendyrket angriper. Og som Andymag nevner, Gameiro har smarte bevegelser og er en god avslutter. Så lenge han får de rette stikkballene kommer mao hans manglende fysikk å være av mindre betydning. Gervinhio kan kanskje gjøre noen fantastiske ting med ballen. Men det er først og fremst en spiss som presterer jevnt og som setter de sjansene han får vi har behov for, om vi skal ha håp om en god plassering neste år.

Men for å sitere Christan : "ja takk begge deler." Tror dog vi kommer til å prøve oss på Zog foran Gervinhio.  Zog har som sagt bevist at han holder PL-nivå. Og de vil vel koste det samme..

Simmi

• Gjest
« Svar #2499 på: 31. Mai 2011, 22:17 »
Litt rart det der med høyrebacken. I starten av sesongen var Simpson en av de store positive overraskelsene, og leverte mange gode, jevne forestillinger. De aller fleste (bortsett fra Nordin) mente at han hadde tatt voldsomme steg, og noen nevnte til og med landslagsspill for England. Så ble Hughton sparket. Simpson ble gradvis dårligere, og på slutten var han nesten grusom. Hva skjedde?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2500 på: 31. Mai 2011, 22:27 »
Kjærlighetssorg ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #2501 på: 31. Mai 2011, 22:37 »
Kjærlighetssorg ::)

men så var det inte det! :PPPPPPPPPPPPPPP
Får håpe han tar seg opp til sesong start! Digger Simpson :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2502 på: 31. Mai 2011, 22:54 »
Bullshit rykter frå twitter:

@Fur10ng PMF
NUFC agree 4.5m fee with Liverpool.......... More to follow, you heard any @joey7barton? we dont want you to go!

Han har det fra; http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=276180.0 . Blir mildt sagt overasket hvis Barton blir Daglish først signering i sommer.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2503 på: 31. Mai 2011, 23:20 »
Håper virkelig Barton blir. Vi vet hvilke kvaliteter som bor i gutten og et bytte Barton ut og Cabaye inn vet jeg ikke om vi kommer styrket ut av.

Smith er helt klart den av reservene som jeg håper forsvinner da han hever høy lønn samt simpelt nok ikke er god nok.

Skal vi klatre oppover tabellen må vi ha en god tropp (se midtbanen til Tottenham f.eks)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2504 på: 31. Mai 2011, 23:30 »
Jeg er egentlig positiv til å selge barton og gjerne til pool:) Så kan han ødelegge lagmoralen der oppe. så lenge sjefene ikke vil gi han ny kontrakt så er det like greit selge han nå.. om da cabaye er klar. Han er både bedre og yngre og hever mindre lønn.. glimrende!!

gjerne få ut smith også. gammel, dyr og ikke god nok er ingen god newcastle oppskrift:)
« Siste redigering: 31. Mai 2011, 23:33 av TooN »