20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289826 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2115 på: 26. Mai 2011, 22:21 »
9 målpoeng på sine første 12 PL-kamper sier sitt uansett hvordan du vrir og vender på det.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2116 på: 26. Mai 2011, 22:24 »
9 målpoeng på sine første 12 PL-kamper sier sitt uansett hvordan du vrir og vender på det.

Beviser enda ingenting. Hans PL-karriere har så vidt begynt. Er alt for mye som kan skje. Hvis han fortsetter i samme stilen  hele neste sesong er derimot saken en annen. Det er stor forskjell mellom å herje i NL og i PL.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2117 på: 26. Mai 2011, 22:25 »
Transfer tråd. Gambling = PM
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2118 på: 26. Mai 2011, 22:26 »
Det beviser bare at han har nivået inne. Når han får en god pre-season bak seg med laget lukter det vel ikke at han plutselig skal bli mye dårligere.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2119 på: 26. Mai 2011, 22:40 »
Jeg skjønner faktisk ikke at det er noe å diskutere engang. Liverpool er langt bedre enn oss for øyeblikket og med litt flaks tror jeg de kan gjøre en helt fantastisk sesong. Vi kommer forhåpentligvis til å gjøre det bra vi også, men let's face it: Å vedde mot Daniel her er å gi bort 500,-

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2120 på: 26. Mai 2011, 22:42 »
Skal vi ta denne Liverpool-disputasen i Premier-league tråden kanskje?

Ett poeng er at Liverpool må styrke betraktelig i flere ledd, og jeg mener de trenger en 5-6 nye førstelagsspillere om de skal innfri egne ambisjoner (var det Gerrard som snakket om ligagull?). Med så mye nytt inn så er det et spørsmål om harmoni, samspill osv. Men tviler de kommer til å gjøre det verre enn i år for å si det sånn.

Jeg synes Suarez har vist gode takter jeg! Har mer tro på at han skal innfri de skyhøye forventingene på Anfield enn jeg har tro på at Carroll gjør det med det første. Med tiden så kan begge gjøre det bra, men spillestil og spillertyper i stallen per dags dato favoriserer ikke storspill for Carroll sin del slik jeg ser det.

For å si det sånn, om Suarez spiller like "råttent" gjennom en hel sesong som han har gjort så langt i år så ender han med 12 mål i ligaen og 15 assists. Det innebærer at han hadde hatt 2 mer assists i PL enn Nani fikk i år som vant den statistikken. Riktignok blir det en 12. plass på toppscorerlista, men det er bare 5 spillere som har scoret mer enn 13 mål. Jeg synes det er godkjent for å hoppe inn midtveis i en sesong i et nytt land med et nytt språk.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2121 på: 26. Mai 2011, 22:43 »
Slapp av nå, kjære nordlending :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2122 på: 26. Mai 2011, 22:44 »
Alle som har sett Suarez spille i år må jo innrømme at han har spilt bra. Meget god teknisk, bra fart og jobber bra for laget. Hans kanskje sterkeste side er at han er en utrolig smart spiller, god til å åpne rom for andre med smarte bevegelser. Dette har åpnet for at f.eks Kuyt har fått plass til å komme inn fra kant og score mye mål, dette har Kuyt sagt selv. Med andre ord, Suarez har vært et knallkjøp, og har vært en en av hovedspillerne bak Pool's gode innspurt...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2123 på: 26. Mai 2011, 22:46 »
Men han er likefullt en ufyse person, ser i framtiden for meg mange frustrerende situasjoner med filming, syting og generelt Liverpoolsk arroganse både på og utenfor banen! :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2124 på: 26. Mai 2011, 22:49 »

Jeg har innbytter puls når det kommer til denne tråden. Leser alle rykter og nytt med glede, etter 3 sider med liverpool og ingenting om transfer så går nervene til en stakkar nordlenning i småbiter  ;)

Dere skjønner ikke hvilket sårt sinn dere leker med. Hehe
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2125 på: 26. Mai 2011, 22:51 »

Jeg har innbytter puls når det kommer til denne tråden. Leser alle rykter og nytt med glede, etter 3 sider med liverpool og ingenting om transfer så går nervene til en stakkar nordlenning i småbiter  ;)

Dere skjønner ikke hvilket sårt sinn dere leker med. Hehe
;D Vi skal skjerpe oss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2126 på: 26. Mai 2011, 22:57 »
Er nok enig med Daniel og Geir her, blant annet. Det blir alt for mye "hvis om, hva om, dersom atte.." - og jeg vil vel påstå vi prater et best-case scenario og vel så det før vi overhodet kan gidde snakke om å være nær LFC på tabellen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2127 på: 26. Mai 2011, 23:01 »
Ja nok om Pool. Tenkte jeg skulle fremme et forslag for erstatning for Enrique om han forsvinner. Celtics Emilio Izaguirre har vært strålende for Celtic i år, har sett han 5-6 ganger selv. Naturligvis ikke samme kvalitet på SPL som på PL, men han er viden kjent som en god venstreback. Ble linket til Arsenal, men har ikke lest noe om den interressen de siste to månedene, så håper den har kjølnet.

Ligner mye på Jose i spillestilen, vanskelig å sammenligne de to utifra kvaliteten på ligaen Izaguirre spiller i, men har sett han fra tribunen i to Old-Firm i år, og han imponerte stort begge gangene, da mot god motstand....

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2128 på: 26. Mai 2011, 23:09 »
Izaguirre høres spennende ut. Hvor lenge har han igjen av kontrakt og vil du spekulere i pris?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2129 på: 26. Mai 2011, 23:19 »
Er Rangersmann, så ikke helt inne i Celtics kontrakter. De fleste spillere i SPL ønsker seg til PL så regner med at en 25 år gammel back ønsker et bytte. På den annen side så er Celtic en rik klubb så lønna hans kan være over snittet høyt. Skal jeg tippe en pris vil jeg si mellom 3 og 6mp, men andre klubber vil nok være interreserte, så budkrig kan kanskje ventes...