20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2025 på: 26. Mai 2011, 00:16 »

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2026 på: 26. Mai 2011, 00:47 »
Ser ryktene om takeover har blusset opp igjen på nufcblog.com..
Nesten så jeg bare håper de gjør det for å slippe disse ryktene!
Er vel bare tull igjen.

Venter derimot i spenning på å se hva samtalen til Gervinho og Pardew kan bringe!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2027 på: 26. Mai 2011, 07:36 »
Hvis vi klarer å lokke dem over til byen, tror jeg det er brukbar mulighet for å signere dem faktisk. St James kan være litt av en casanova :) Bare se på HBA

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2028 på: 26. Mai 2011, 07:59 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1390897/Tottenham-considering-Cheik-Tiote.html?

Good old 'arry er etter Tiote. Liker virkelig ikke den mannen :p

Barton og kontrakt-sagaen er også nevnt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2029 på: 26. Mai 2011, 08:15 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1390897/Tottenham-considering-Cheik-Tiote.html?

Good old 'arry er etter Tiote. Liker virkelig ikke den mannen :p

Barton og kontrakt-sagaen er også nevnt.

Haha. Bare tull. De er ikke klubben som er villige til å betale det Tiote er verdt. Dessuten har de en DM i Sandro som har gjort sakene sine ganske bra i det siste.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2030 på: 26. Mai 2011, 10:04 »
Ryktes snart at Liverpool vil kjøpe portugisiske? (spent nå ja) http://www.sportsnewsireland.com/soccer_irish/27663/

Større mulighet for at Enrique blir?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2031 på: 26. Mai 2011, 10:22 »
Demba Ba og Jermaine Defoe   ::)

Med god support fra Ben Arfa, Barton osv, tror jeg disse to herremennene kunne samlet sammen hvertfall 30 mål neste sesong.
Same old Shearer, always scoring!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2032 på: 26. Mai 2011, 12:54 »
Ryktes snart at Liverpool vil kjøpe portugisiske? (spent nå ja) http://www.sportsnewsireland.com/soccer_irish/27663/

Hvis det ligger noe i dette, så har L`pool gjort en god jobb.. For Coentrao er god!
Men bra for oss, om det stemmer!   

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2033 på: 26. Mai 2011, 13:51 »

Hvis det ligger noe i dette, så har L`pool gjort en god jobb.. For Coentrao er god!
Men bra for oss, om det stemmer!

Kan jo hende en annen klubb kjøper Enrique da.

The club's president, Luis Filipe Vieira, told Portuguese media: "Coentrao can only leave if a club pays ?30m, which is his value in the market."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6953093,00.html
« Siste redigering: 26. Mai 2011, 14:56 av thomashaer »

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2034 på: 26. Mai 2011, 15:22 »
Etter uttalelsene til Gervinho om at han vil ha CL-fotball må vi nok innfinne oss med at vi står langt bak i køen... Men som andre sier her, det er ikke sikkert de største lagene har et så stort behov for Gervinho som tross alt er ganske unproven enda. Kan det være slik at agenten hans har laget dette skrikekoret av fans for å sikre seg % av salget?

Håper på Gameiro jeg nå. Hadde vært fantastisk med en klassesignering tidlig i vinduet for å markere at vi mener alvor. Hvis det stemmer at vi har økt budet, synes jeg dette er en offensiv og fin taktikk, ganske ulikt NUFC egentlig. Å gå ut tidlig og markere for spiller og klubb at vi er seriøst interessert kan ikke være dumt.

En spiller som ofte blir nevnt på nufcblog om dagen er Marvin Martin. Det spekuleres i at han kan være spilleren som kommer inn for Joey Barton, men navnet hans har blitt nevnt mange ganger tidligere også. Er det noen her inne som har sett Marvin Martin spille? jeg har bare sett noen videoer.... skal visst være en assist-konge. er han god?

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2035 på: 26. Mai 2011, 15:48 »
Etter uttalelsene til Gervinho om at han vil ha CL-fotball må vi nok innfinne oss med at vi står langt bak i køen... Men som andre sier her, det er ikke sikkert de største lagene har et så stort behov for Gervinho som tross alt er ganske unproven enda. Kan det være slik at agenten hans har laget dette skrikekoret av fans for å sikre seg % av salget?

En spiller som ofte blir nevnt på nufcblog om dagen er Marvin Martin. Det spekuleres i at han kan være spilleren som kommer inn for Joey Barton, men navnet hans har blitt nevnt mange ganger tidligere også. Er det noen her inne som har sett Marvin Martin spille? jeg har bare sett noen videoer.... skal visst være en assist-konge. er han god?

Penger, ambisjonsplaner og et løfte om fast spill i Premier League har nok veldig stor drakraft. I tillegg har vi spillere som Ben Arfa og ikke minst landsmannen Tiote som kan overtale ham til å signere for oss. Jeg anser det ikke som veldig usannsynlig at Gervinho kommer til oss, men matcher de største klubbene oss i transfersum og lønn blir det nok vanskelig.

Marvin Martin er utrolig spennende, men han har skapt seg et ganske bra navn i løpet av sesongen, og Sochaux "nekter" visstnok å selge. Ingenting som ikke nok penger kan gjøre noe med, men han blir ikke billig. Den soleklare assistkongen i Ligue 1, ja. Han har 17 mens neste mann har nærmere 12(?).

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2036 på: 26. Mai 2011, 17:30 »
Mange som mener Insomnia nå er done deal. Barton skal i tillegg snakke på Radio Newcastle om en snau time, med en melding til alle fans. Blir spennende
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2037 på: 26. Mai 2011, 17:37 »
Grugleder meg til å høre Barton på radio.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2039 på: 26. Mai 2011, 18:24 »
http://www.liverpoolfcnews.net/liverpool-add-gutierrez-to-the-magpies-wish-list/
Enrique og Jonas til Liverpool.
Skal jo ikke legge for mye i det, men de 2 liker jo hverandre veldig godt og har et bra samarbeid, så kansje liverass har skjønt akkurat det?