20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1935 på: 23. Mai 2011, 21:35 »
Målstatistikken hans kan vel forsvares med tanke på at han sjelden får starte, og nesten viktigere, sjelden får starte regelmessig, noe som er viktig for spisser...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1936 på: 23. Mai 2011, 21:36 »
Så har han aldri nytt spesielt stor tillit heller. Talentet er utvilsomt, det samme kan dessverre sies om den uspiselige personligheten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1937 på: 23. Mai 2011, 21:37 »
Personligheten er selvfølgelig et spørsmålstegn. Vi må da ha tiltro til at Nolan og Joey fint jekker ned potensielle jyplinger :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1938 på: 23. Mai 2011, 21:57 »
Mehdi Abeid er klar ja. Slo faktisk av en liten prat med han på Facebook tidligere i dag, og han bekreftet at han signerte i går. Virket som en meget hyggelig og oppegående fyr!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1939 på: 23. Mai 2011, 22:01 »
lol, seriøst daniel ? :P
Noe og skryte av om han blir stor :)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1940 på: 23. Mai 2011, 22:03 »
Ja, søkte på navnet hans for moro skyld på Facebook og la han til som venn :) Hyggelig at de tar seg tid til å prate litt med en random tufs fra lille Norge da! :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1941 på: 23. Mai 2011, 22:07 »
Haha, måtte gjøre det samme, og fikk svar med en gang :D Kongefyr !
Sitat
thank you very much yeah i signed for newcastle :)
Sitat
great :)   looking forward to seeing you and ben arfa on St. James's Park next season ! Good luck, glad to have you in NUFC
Sitat
thank you very much its very nice thank you so much

:D

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1942 på: 23. Mai 2011, 22:47 »
Virker lovende også han her! Er bare til å kjøre på med slike spillere!  :)

Når det gjelder Mehdi Abeid, så står det at vi har signert en 18åring.. Men  på facebookprofilen hans står det at han er født i 1991  :P

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1943 på: 23. Mai 2011, 23:01 »
Og dagens rykte:

Gervinho News:

Supposedly, we’ve met his release clause in the contract and he’s agreed personal terms.

“Ashley now directly involved with Gervinho deal pushing for an answer or will move onto other targets. Gervinho keen but advisors stalling.”

Har du nicket til scoutan på twitter :) ?  ditt også btw?

Yet again, Advisors and Agents getting in the way.

All information according to NUFC scouts on twitter.

Får håpe det ligg noko i rykte, men silly season er igang.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1944 på: 23. Mai 2011, 23:19 »
Bendtner, N'Zogbia, Barton, Ben Arfa, Nolan og Smith i samme garderobe skulle gjort seg ;)

Ben Arfa? :P

Haha, måtte gjøre det samme, og fikk svar med en gang :D Kongefyr !
Sitat
thank you very much yeah i signed for newcastle :)
Sitat
great :)   looking forward to seeing you and ben arfa on St. James's Park next season ! Good luck, glad to have you in NUFC
Sitat
thank you very much its very nice thank you so much

:D

Haha! Tviler på at han fortsetter den trenden etterhvert som tusenvis av chat-vindu dukker opp! :P

Fant det på nufcblog.  :-[ Som sagt, eit rykte. (Og det må bli tatt med ein klype salt)

edit: Var på twitter ein gang for lenge sidan, men har ikkje noko konto der nå. Vuderar å komme meg inn igjen, så eg får med meg rykter osv.

Ser det går rykter om Gervinho for ca 9mill pund til Newcastle på twitter nå.  :)

"@furlong79:
Breaking News!!! Gervinho set for 9.75m Newcastle move!"

Er ikke 9 mill ganske mye??
« Siste redigering: 23. Mai 2011, 23:30 av thomashaer »

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1945 på: 23. Mai 2011, 23:33 »
Fant det på nufcblog.  :-[ Som sagt, eit rykte. (Og det må bli tatt med ein klype salt)

edit: Var på twitter ein gang for lenge sidan, men har ikkje noko konto der nå. Vuderar å komme meg inn igjen, så eg får med meg rykter osv.

Ser det går rykter om Gervinho for ca 9mill pund til Newcastle på twitter nå.  :)

"@furlong79:
Breaking News!!! Gervinho set for 9.75m Newcastle move!"

Ikkje tro på ALT du les på twitter da;)

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1946 på: 23. Mai 2011, 23:42 »
Andymag - Spot On når det gjelder Dzudzsak! Men trur dessverre me kan bli litt for uambiøs for han dessverre, toppklubbene står nok i kø!

Og konge med Abeid som tar seg tid til den nye fansen sin på face'ern ;)
Venter i spenning...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1947 på: 23. Mai 2011, 23:47 »
Bare å åpne en tråd om han i "Spillere og ledere" vel? :)

Store rykter gående:

http://www.crunchsports.com/category/Soccer/Benzema-to-Arsenal-FC-Diego-and-Gervinho-to-Liverpool-FC-Adam-to-Man-Utd-Mondays-transfer-round-up-201105230036/

Liverpool er visst også på Gervinho. Ingen bombe. De hater oss tydeligvis..
« Siste redigering: 23. Mai 2011, 23:55 av thomashaer »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1948 på: 23. Mai 2011, 23:52 »
Hva med Dame N'doye fra FC Køben? Viser klasse i Danmark og har spilt godt i CL. Hangeland er et eksempel på at det spillere fra Danmark kan klaffe.

Mer enn 3 mill pund kan jeg heller ikke tenke meg at han kan koste.

Hva tror dere? Ikke som en den store spiss-signeringen, men en av to spisser inn.

N'doye har akkurat signert ny kontrakt med FCK og vil helt sikkert bli dyrere enn £3M tror jeg.
Absolutt spennende spiller som jeg godt kunne sett for en slik sum i NUFC, men som sagt tror jeg han blir for dyr til at NUFC burde ta sjansen.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1949 på: 24. Mai 2011, 00:06 »
http://www.sport.co.uk/news/Football/53687/He_has_made_his_decision_and_he_has_told_it_to_Arsenal.aspx?

Avhengig av prisen syns jeg at vi bør vurdere godeste Bendtner inn. 8 mill høres vel mye ut, men jeg kan da umulig tro at noen er villig til å betale så mye for ham heller.

Alltid ønsket meg han. Kan minne om min C. Ronaldo i hodet, men føler alltid at det er farlig rundt Bendtner. Et spisskjøp jeg ville vært veldig fornøyd med i hvert fall, og en kraftig forbedring til hva vi har i dag.