20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290307 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1725 på: 16. Mai 2011, 14:22 »
Jeg liker slike kjøp. Tenk om vi hadde hentet vårt eget stortalent som kunne blitt en ledende PL-stopper i 14-15 år fremover. Jeg klarer ikke helt å se at det skal skje, men tanken er god.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 16. Mai 2011, 14:29 »
Manchester United and Newcastle are ready to take of advantage of RC Lens' relegation and snap up defender Raphael Varane.

The Frenchman broke into the Lens first team this season and was one of their stand-out performers in a campaign that ended in relegation from Ligue A this weekend.

French magazine L'Sport claims Sir Alex Ferguson and Alan Pardew, along with several other European clubs, are keen on acquiring the £9m rated centre-back.

They also quote Varane as saying: "I hope a meeting with the club will happen next week and we can discuss the situation."

The 18-year-old has represented France at both under-18 and under-21 level and made 19 appearances in Lens' doomed campaign this season.

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/7499/5/man-united-and-newcastle-after-french-defender

Ikke umulig vi henter en ung stopper som erstatter for Campbell og dette kan muligens være en spennende spiller.

I utgangspunktet spennende, men om vi skal svi £9m på en 18-årig midtstopper så bør det være et tegn på at vi har MYE penger å handle for i sommer.

Martins må jeg nok innrømme at jeg helst ser at vi står over med mindre han er villig til å slite benk og heve lite lønn. Noe jeg ikke tror er særlig sannsynlig.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1727 på: 16. Mai 2011, 15:06 »
Vi har hatt tosker i klubben som etterhvert har blitt mer og mer lojale. Jeg har sagt hele veien at jeg ønsker N'Zogbia tilbake, fy søren for en spiller! Han vet han sannslynlig skal ut til sommeren, mer spiller bedre enn noen sinne de siste kampene, noe annet enn det Enrique gjør ihvertfall. N'Zogbia har et bra skuddbein og skyter veldig hardt. Driblinga og farta er også bra. God innleggfot også. Jeg har hatt lyst på N'Zogbia tilbake i over 6 måneder nå, og blir veldig glad om vi signerer ham for under 15 mill.
« Siste redigering: 16. Mai 2011, 15:10 av thomashaer »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 16. Mai 2011, 15:08 »
N'Zogbia er ving/angrepsspiller, Jose Enrique er back så sammenligninga blir relativt svak i så måte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 16. Mai 2011, 15:11 »
N'Zogbia er ving/angrepsspiller, Jose Enrique er back så sammenligninga blir relativt svak i så måte.

Vel, jeg snakker om innsatsvilje.. Jose har til tiden gjort feil man ikke har sett han gjøre tidligere i det siste. Og innsatsviljen teller alle posisjoner.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 16. Mai 2011, 16:05 »
Angående spissplassen neste sesong ser jeg gjerne at vi ikke satser mye penger på å hente to spillere fra utlandet, da det langt ifra er garantert at de tar nivået/spillestilen i PL. Ser gjerne at vi henter en, f.eks Gameiro, men at vi også henter en nåværende PL spiss, hvor vi vet hva vi får. Gjerne fra et lagene som rykker ned, f.eks: Doyle, Fletcher, Rodallega, Ba...

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 16. Mai 2011, 16:11 »
Hvor mye penger tror dere vi egentlig har?
De 35 £m for ca££oll burde jo komme i tillegg til penger vi allerede hadde tenkt til å bruke til sommeren? Jeg mener, da vi rykket opp brukte vi blant annet 3,5 £m på tiote.
+ Salg av noen spillere

Da BURDE vi vel ha bortimot 42-45 £m å bruke?

Tviler på at det blir sånn da men.. bare en tanke...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 16. Mai 2011, 16:50 »
News today that both Manchester United and Newcastle United, in addition to some other top European clubs,  are interested in 18 year-old French defender Raphael Varane.

http://www.nufcblog.com/2011/05/16/newcastle-after-top-young-french-defender/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Fantastisk fm talent :) Hadde vært kanon med et supertalent bak de 3 etablerte stopperne.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1733 på: 16. Mai 2011, 17:25 »
Hører rykte om at Drogba er i Newcastle fortiden! Hadde ikke sagt nei til han akkurat!

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 16. Mai 2011, 17:42 »
Hører rykte om at Drogba er i Newcastle fortiden! Hadde ikke sagt nei til han akkurat!

Håndhilste på Pardew før innbytte på søndag, såååå  :P

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 16. Mai 2011, 18:12 »
[/quote

Hvor har du de ryktene fra?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 16. Mai 2011, 18:28 »
http://www.epltalk.com/charles-nzogbia-to-newcastle-united-transfer-rumor-31571

Meir på rykte om N`Zogbia.

Eg har ikkje lyst å ha Nzomnia tilbake i klubben. Eg skjønnar ikkje kvifor mi skal gå etter han.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1737 på: 16. Mai 2011, 18:46 »
Sikkert Tioté som har overtalt ham til å komme til Tyneside, og Drogba selv syns det virket fornuftig ettersom han får spille med Tioté, i stedet for mot ham. ;)

La oss nå bare håpe at Tioté ikke har mobilnummeret til Eboue...
« Siste redigering: 16. Mai 2011, 18:52 av chickenman »

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 16. Mai 2011, 18:50 »
Sikkert Tioté som har overtalt ham til å komme til Tyneside, og Drogba selv syns det virket fornuftig da han slipper å møte Tioté. ;)

Kan være en fordel å ha Tioté og Ben Arfa i klubben mtp. nye transfers ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 16. Mai 2011, 19:02 »
http://www.epltalk.com/charles-nzogbia-to-newcastle-united-transfer-rumor-31571

Meir på rykte om N`Zogbia.

Eg har ikkje lyst å ha Nzomnia tilbake i klubben. Eg skjønnar ikkje kvifor mi skal gå etter han.

Hvorfor vi skal gå etter N'Zogbia? Vel, fordi han besitter mange av de kvalitetene vi mangler, han er fortsatt ung, og er en "proven Premiership player". Sånne spillere vokser dessverre ikke på trær. I tillegg tror jeg en N'Zogbia deal muligens vil avhenge litt av om WIgan rykker ned, hvilket vil bety at Zoggy blir betraktelig billigere. Hvis Wigan IKKE rykker ned, så kan de vel hende at N'Zogbia klarer å "sutre seg ut" av klubben, slik han tidligere gjorde hos oss også.

Dette blir bare ren gjetting, men jeg antar at du først og fremst er skeptisk til N'Zogbia pga fortiden hans i Newcastle, og der er jeg absolutt helt enig. Men samtidig så har vel Zoggys største problem (Joke Inhere) for lengst forsvunnet, og han gjorde seg vel aldri ultra-upopulær i spillergruppa eller blant fansen? N'Zogbia var en aldri så liten favouritt hos undertegnede og jeg er faktisk litt posetiv til å hente han tilbake.

Enkelte har jo luftet ideen om å hente tilbake Bellamy også, hvilket for meg er komplett umulig å forstå at noen i det hele tatt tenker, men N'Zogbia klarte vel aldri å trasse på seg en brøkdel så mange på Tyneside som det Bellamy gjorde? Vi skal riktignok være forsiktige så vi ikke lager en lang diskusjon om å sammenligne N'Zogbia og Bellamy her (jeg prøver ikke å starte det), men  om N'Zogbia skulle komme tilbake, så er det langt ifra det verste som kan skje i sommer!