20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290086 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1710 på: 15. Mai 2011, 22:33 »
Kan sjå på alle tre som rykker ned ;) Nå nevnte eg West Ham sidan dei er 100% klar for nedrykk. Wigan har god mulighet til å overleve. Sitter med følesen av dei overlever, nettopp pga dei spelarane du nevner.

hehe, ser den. Men håper uansett at vi kjøper et ungt talent kontra noen av deres "stjerner" ala Noble og Parker. Har en følelse av at det er mange der som er på vei ned..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1711 på: 15. Mai 2011, 22:40 »
Tomkins har jo også vist lovende taker så kan være en kandiadat når Campbell etter all sannsynelighet drar.

Kommer til å gå noen gode spillere ned denne sesongen og flere gode kandiater som er nevnt. Obinha har helt klart noen gode kvaliteter, men vi trenger en spiss som kan score mål og det virker jo å være det Obinha mangler. Syntes vi da heller bør gå for Ba av det jeg har sett. Imponerende med 7 mål på 11 kamper.

Blackburn er et annet lag som kan få problemer. Samba, Hoilett og Phil Jones hadde jeg gjerne sett inn. 

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1712 på: 16. Mai 2011, 09:59 »
Han virker ikke spesielt sympatisk, og ser ut som trøbbel. Men likevel; DJ Campbell har ganske imponerende 13 seriemål for Blackpool denne sesongen, like mange som Andy Carroll, og flere enn Wayne Rooney.

Han har ikke rett alder, da han blir 30 i november. Men om Blackpool går ned, går jeg utifra at han kan gå relativt billig. Ikke minst tror jeg vi kan slippe unna med relativt lav lønn.

Høres rart ut å satse på en spiller som i en alder av 23 spilte for Yeading. Men de gangene jeg har sett ham denne sesongen, som er noen ganger, har han virket meget god, rask og ekstremt bevegelig. Litt som Løven, bare langt bedre! Altså en spiller som er annerledes enn det meste vi har på topp, og kan spille godt med både Ameobi og Best, og eventuelt en spiller som Demba Ba.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1713 på: 16. Mai 2011, 10:13 »
Jeg hadde sagt ja til Ba, ser jo meget solid ut.
Ellers håper jeg Birmingham rykker ned, slik at Blackpool klarer seg.
Fra Blackburn hadde jeg sagt mer enn ja takk til de 3 spillerene Samba, Jones og Hoilett. Men regner med de 2 første går ikke for under £10 mill.

Klubber som sparker big Sam rykker ned? Er dette en trend vi ser i anmarsj?
Ellers har jeg i det siste sittet med en rar følelse at vi kommer til å gjøre et fantastisk vindu? Så håper det er noe i dette.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1714 på: 16. Mai 2011, 10:28 »
Var det ikke slik at Ba strøyk på den medisinske testen i Stoke?
Aner ikke historikken hans, men hvis han er svært skadeutsatt ønsker jeg heller å invistere i andre spillere.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1715 på: 16. Mai 2011, 10:33 »
Stoke tok ikke sjansen på Ba nei. Han gikk ikke igjennom "medicalen". Ryktene skal ha det til at det var noen store usikkerhetsmomenter knyttet til knærne hans.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1716 på: 16. Mai 2011, 10:43 »
Jeg hadde sagt ja til Ba, ser jo meget solid ut.
Ellers håper jeg Birmingham rykker ned, slik at Blackpool klarer seg.
Fra Blackburn hadde jeg sagt mer enn ja takk til de 3 spillerene Samba, Jones og Hoilett. Men regner med de 2 første går ikke for under £10 mill.

Klubber som sparker big Sam rykker ned? Er dette en trend vi ser i anmarsj?
Ellers har jeg i det siste sittet med en rar følelse at vi kommer til å gjøre et fantastisk vindu? Så håper det er noe i dette.

Hva mener du? Vi rykket ikke ned etter sparkingen av BigSam, tvert imot fikk vi en voldsom opptur den vårsesongen etter at han var borte og KK styrte skuta. Blackburn rykker etter all sannsynlighet heller ikke ned.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1717 på: 16. Mai 2011, 11:03 »
Kun jeg som kunne tenkt meg obafemi martins tilbake?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1718 på: 16. Mai 2011, 11:13 »
Kun jeg som kunne tenkt meg obafemi martins tilbake?

Jeg var stor fan av han i Newcastle, men jeg ønsker han likevel ikke tilbake. Han har hatt en svært trøblete karriere etter han forlot oss, med lite spilletid og mye skader både i Wolfsburg, Rubin Kazan og Birmingham.

Men jeg ønsker meg en lignende spillertype i klubben med ekstrem fart som kan true bakrommet og som kan være en effektiv kontringsspiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1719 på: 16. Mai 2011, 12:57 »
Må sikkert ikke ut med mer enn 50mill for han da..

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1720 på: 16. Mai 2011, 13:16 »
Sier nei takk til Martins jeg og, selvom jeg er kjempe fan av han. Seydou Doumbia derimot, sier jeg ja takk til. Han og Gervinho. Da blir sikkert Tiote også, pluss at vi får to kvalitetspillere :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1721 på: 16. Mai 2011, 13:41 »
Vil isåfall være jævla ironisk gitt. Mannen skulle jo bruke Wigan som et springbrett til svære ting.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1722 på: 16. Mai 2011, 13:47 »
N'Zogbia dro jo nesten til Birmingham i sommer, men krevde for mye lønn. Han kommer nok også til å bli en del dyrere enn £6m etter den sesongen han har hatt så blir overasket om han kommer tilbake.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1723 på: 16. Mai 2011, 14:03 »
Kjenner jeg er jævla ambivalent her. God spiller ja, men herregud for en tosk han er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1724 på: 16. Mai 2011, 14:08 »
Manchester United and Newcastle are ready to take of advantage of RC Lens' relegation and snap up defender Raphael Varane.

The Frenchman broke into the Lens first team this season and was one of their stand-out performers in a campaign that ended in relegation from Ligue A this weekend.

French magazine L'Sport claims Sir Alex Ferguson and Alan Pardew, along with several other European clubs, are keen on acquiring the £9m rated centre-back.

They also quote Varane as saying: "I hope a meeting with the club will happen next week and we can discuss the situation."

The 18-year-old has represented France at both under-18 and under-21 level and made 19 appearances in Lens' doomed campaign this season.

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/7499/5/man-united-and-newcastle-after-french-defender

Ikke umulig vi henter en ung stopper som erstatter for Campbell og dette kan muligens være en spennende spiller.