20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291051 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1665 på: 11. Mai 2011, 17:02 »
Har sett lite av Zanka. Korleis er tempoet hans? Skulle gjerne sett en hurtigare stoppar ved sidan av Colo. Does Zanka fit the bill? Virker til å være god både langs bakken og i lufta, men føler det er vanskelig å seie noko om evt. tempoproblem utifrå Superligaen i DK. Kva meiner folket som har sett han i internasjonale kampar?

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1666 på: 11. Mai 2011, 17:22 »
Fra det eg har sett er Zanka ganske hurtig, spillende, god ein mot ein og sterk i lufta, i tillegg taler alderen for hans del...
Venter i spenning...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1667 på: 11. Mai 2011, 19:57 »
Newcastle United are taking a keen interest in Watford star Danny Graham, skysports.com understands.

The Gateshead-born striker finished this season as top scorer in the Championship with 24 goals.

Graham has hit double figures in his last four campaigns, with some 74 goals in that time.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6927339,00.html

Har nevnt han før og med Pardews historikk med å hente fra Championship er det hvert fall ikke usannsynelig at vi sjekker han ut. Helt klart sterkt å være toppscorer i Championship for Watford og skal være stor fan av riktig klubb, men usikker på om han vil være bedre enn Ameobi og Best i PL. Kan muligens være en fin spiller å få inn sammen med en annen raskere spiss hvis vi henter to. Speiderne våre bør dog ha sett mer av han enn meg.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1668 på: 11. Mai 2011, 19:58 »
Er ikke jørgensen en bramble type spiller som kan koble helt ut i enkelt kamper å gjøre utrolige feil?
Han er jo fortsatt ung og kan forbedre seg. Ville blitt et ok 4.valg.

Jørgensen er jo kun 21 år, så å semmenligne med Bramble allerede synes jeg blir urettferdig.
Jeg har heller ikke tro på at han skal inn som noe 4. valg. Med den merittlista han har i så ung alder, nærmere 100 kamper for FCK og 5 A landskamper for Danmark, så er det ikke langt unna at han går rett inn på stopperplass hos NUFC om han velger dem.
Litt lite å basere meg på, men av det lille jeg har sett av han så er han uten tvil en mer spennende spiller enn hva Williamson og Taylor er. Jeg tror også at han pr dags dato er en smule bedre en dem også.

var derfor jeg skrev at han fortsatt er ung. I tillegg spurte jeg forumdeltakerne om han var en type spiller som kunne gjøre utrolige feil. Jeg sa ikke bastant at han var det.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1669 på: 11. Mai 2011, 21:26 »
Newcastle United are taking a keen interest in Watford star Danny Graham, skysports.com understands.

The Gateshead-born striker finished this season as top scorer in the Championship with 24 goals.

Graham has hit double figures in his last four campaigns, with some 74 goals in that time.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6927339,00.html

Har nevnt han før og med Pardews historikk med å hente fra Championship er det hvert fall ikke usannsynelig at vi sjekker han ut. Helt klart sterkt å være toppscorer i Championship for Watford og skal være stor fan av riktig klubb, men usikker på om han vil være bedre enn Ameobi og Best i PL. Kan muligens være en fin spiller å få inn sammen med en annen raskere spiss hvis vi henter to. Speiderne våre bør dog ha sett mer av han enn meg.

Har også tidligere testet seg litt i PL for Boro, og senere gått gjennom League One og Championship med suksess. Jeg synes han virker spennende. Dessuten er han en lokal gutt og jeg mener å ha lest at han er Newcastle supporter også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1670 på: 11. Mai 2011, 22:19 »
Ikke sikkert Graham er noen dum spiller å få inn... Han er beskrevet som en target-man type , men jeg må si jeg har sett nærmest nada av han. Han vil sikkert spille med hjertet to meter på utsia drakta. Spørsmålet for meg er hvor mye han vil koste. Jeg synes vi ikke burde betale mer enn 4 mill max for en unproven spiller i den alderen han er i. Han har riktignok gode stats, men PL er et annet nivå.

Da hadde jeg heller likt å se at vi hentet denne fyren som det spekuleres i vil koste omtrent det samme: http://en.wikipedia.org/wiki/Vedad_Ibi%C5%A1evi%C4%87

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1671 på: 12. Mai 2011, 00:07 »
Han var knallgod i 2009, da Hoffenheim gjorde det over all forventning. Men har han egentlig vært god utenom den sesongen? Jeg tror ikke han er en mann å bruke penger på...
Oscillons From The Anti-Sun

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1672 på: 12. Mai 2011, 10:30 »
Har sagt det før, og sier det igjen:

Vi bør telefonere til City og forhøre oss om Filipe Caicedo. Har 14 mål i LaLiga for lille Levante, hvor han er på utlån. Så ham mot Barça igår, og ble imponert over hva han fikk utrettet under veldig vanskelige arbeidsforhold. Han spilte ensom spiss på et relativt deffansivt Levante og klarte å score ett mål, satte opp sjanser og kom til flere avslutninger. Jeg ser Barça nesten hver uke, og ble imponert over hvor mye trøbbel Caicedo klarte å skape for Piqué som er en av verdens beste stoppere.

Spørsmålet blir da selvfølgelig hvorvidt Caicedo prestere på samme nivå i PL, som er noe helt annet enn LaLiga, men han har da noe erfaring fra tidligere sesonger i City, og mener også han scoret litt for de blå fra Manchester?

Vi burde helt klart komme på banen her. Levante har tilogmed Ashley råd til å utkonkurrere både på pris og lønn.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1673 på: 12. Mai 2011, 14:49 »

Vi bør telefonere til City og forhøre oss om Filipe Caicedo. Har 14 mål i LaLiga for lille Levante, hvor han er på utlån. Så ham mot Barça igår, og ble imponert over hva han fikk utrettet under veldig vanskelige arbeidsforhold. Han spilte ensom spiss på et relativt deffansivt Levante og klarte å score ett mål, satte opp sjanser og kom til flere avslutninger. Jeg ser Barça nesten hver uke, og ble imponert over hvor mye trøbbel Caicedo klarte å skape for Piqué som er en av verdens beste stoppere.

Spørsmålet blir da selvfølgelig hvorvidt Caicedo prestere på samme nivå i PL, som er noe helt annet enn LaLiga, men han har da noe erfaring fra tidligere sesonger i City, og mener også han scoret litt for de blå fra Manchester?

Vi burde helt klart komme på banen her. Levante har tilogmed Ashley råd til å utkonkurrere både på pris og lønn.

Helt enig med deg i Caicedo. Han hadde vært en perfekt type for oss! Jeg har lest at spilleren selv ønsker seg til Italia og flere klubber der er keen . Atletico Madrid skal også visstnok være veldig interessert i han. Både han og Rondon er hete objekter så vi MÅ være tidlig ute hvis vi skal ha mulighet.

Ibicevic vil jeg ha inn fordi han kan kalles en "erfaren" striker og fordi jeg tror han har veldig lyst på en ny utfordring. Prisen vil etter alt å dømme være mer enn ok for en spiller som har internasjonal erfaring og som har spilt i en liga som har mange fellestrekk med tempoet og fysikken i PL. Han er en målsnik og en game-changer som jeg tror kunne være meget verdifull for laget. Dessuten kunne han kanskje med sine 1.88 for en gangs skyld danke ut Ameobi av laget ;)

ellers ikke så morsomt å lese dette: http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/7389/4/everton-and-bolton-fight-sign-%C2%A35m-rated-brest-striker Denne gutten burde vi hive oss med i kampen om nå. For 5 mill er det en fantastisk pris for et kjempetalent.

Vi kunne faktisk fått Roux, Caicedo og Ibicevic for 15 mill. Da hadde vi hatt angrep!
« Siste redigering: 12. Mai 2011, 15:01 av kung_zlatan »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1674 på: 12. Mai 2011, 19:46 »
Skjønner ikke helt dette maset etter denne Roux. Har aldri sett han spille, men etter å ha sett på statsa hans, så er jeg ikke veldig imponert.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1675 på: 12. Mai 2011, 20:05 »
Skjønner ikke helt dette maset etter denne Roux. Har aldri sett han spille, men etter å ha sett på statsa hans, så er jeg ikke veldig imponert.

Enig, han har hatt en kjempesesong ifjor, men ser ikke helt det store i han ut ifra det han har prestert i år. Så uten å ha sett han så er jeg nok lunken til om han er noe å svi penger på.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1676 på: 12. Mai 2011, 20:45 »
+1

Synes det er mange, mange spissalternativer der ute som virker mer spennende.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1677 på: 12. Mai 2011, 23:06 »
Se Nolan Roux spille så skjønner dere at det er en meget spennende ung spiss vi har med å gjøre. Kvalitets-spisser er ikke billig om dagen og summen det er spekulert i er "prisvärd". Jeg har bare sett to-tre hele kamper med han, men det er nok til at jeg vil kalle han veldig spennende. Foreslår at de som tviler forhører seg med noen som har greie på fransk fotball og ser mye av det. Jeg kunne også ha moro av å høre om flere har samme inntrykk som meg. Vet fks at nicket OysteinSunde på oddsen.nu som har hovedansvaret for oddsen i ligue 1 har stor sans for Roux.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1678 på: 12. Mai 2011, 23:15 »

Er vell enig i det meste du sier her og ja løp og kjøp ;) Men det var vell ingen andre (desverre) en Pique selv som lagde trøbbel :P Hadde det ikke vert for at de trilla ball store deler av kampen hadde de bytta ut Pique relativt tidligt vil jeg tro.. Årets verste kamp av noen i Barca drakta !

PS : STOR STOR Fan av Pique
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
« Svar #1679 på: 12. Mai 2011, 23:25 »
syns jeg såg newcastle skikker litt på roman pavlysjenko( sans ikke rett staving..)   både oss å sunderland ser på tottenham spissen.   heilt greit  syns jeg ...

newcastle ser også på demba ba .. noe jeg syns er kanon.. 25 åringen er stor å sterk. rask, vinner stort sett det meste på hode å er effektiv i boksen.. ..

vi mangler også en ny høyre beck så har vi en bra stall syns nå jeg..