20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292157 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1515 på: 01. Mai 2011, 13:52 »
Det gir jeg da meg en total faen i :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1516 på: 01. Mai 2011, 16:12 »
                                          Krul/Forster

NY----------------NY----------------------Colo-----------------Ferguson (Enrique)

Tiote                   Barton

Ny                                  Ben Arfa                                        Ny

Hvertfall NY

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1517 på: 01. Mai 2011, 16:55 »
Enig matsaran. Men vi trenger også en ny venstreback. Ferguson er for ung og pjuskete ennå. Jonas ser jeg helst fortsetter på laget. Han har faktisk vært en av de beste på vårsesongen. Jobber god fremover, bakover, og skaffer oss frispark i gunstige situasjoner. Har også begynt å bli litt mer effektiv fremover.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1518 på: 01. Mai 2011, 17:03 »
Helt enig med deg! På venstrebacken unlot jeg å kommentere det, da måtte jeg skrevet så mange spillere der:P
Jonas fortjener sjansen hvertfall, det er det ingen tvil om. Veldig positiv om dagen. Og har dere merket dere at han langt oftere prøver å slå inn med VENSTRE?
Vesentlig forbedring fra den "vende-tilbake-stoppe-all-tempo-driblinga" som han drev med konstant før :D

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1519 på: 01. Mai 2011, 17:37 »
Noen som har sett han Douglas som spiller for Twente? Absolutt en midtstopper jeg gjerne ser ved siden av Coloccini. Vet andre posisjoner bør prioriteres.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1520 på: 01. Mai 2011, 19:56 »
Min ønskeliste:

Få inn forsterkninger som gjør at vi aldri ser Willy, Simpson, Ameobi og Løvenkrands i en startellever igjen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1521 på: 01. Mai 2011, 19:58 »
Haha, hva for noe piss er dette a?

Williamson har vært solid hele sesongen, med et unntak her og der som stort sett alle spillere i hele verden har. Dette har vært hans første sesong i PL, og jeg synes han har vært meget imponerende!

For Simpson sin del har han tatt store steg denne sesongen. Mangler litt både på det defensive og det offensive, men synes absolutt han har vært mer enn godkjent denne sesongen.

Ameobi og Løvenkrands er jeg forøvrig enig i.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1522 på: 01. Mai 2011, 20:08 »
Jeg mener at vi bør satse mot Europa neste sesong, ettersom vi har et brukbart mannskap og får igjen Gosling og Ben Arfa fra skader. I tillegg har vi £35 mill å handle for med mindre Ashley slår seg vrang. Det går ikke an å satse på Willy og Simpson som førstevalg om vi skal ha slike ambisjoner. De er brukbare backup-spillere, men de kan ikke spille fast slik de har gjort denne sesongen.

Simpson har i mine øyne ikke tatt noe steg i det hele tatt. Han var OK i begynnelsen av sesongen, men har vært horribel i det siste. Lar motspillerne valse inn i eget straffefelt gang på gang, og selger seg som en billig prostituert ved hver bidige anledning. Han er svært svak offensiv, og er ikke noe sterk defensivt heller. Så ja, vi trenger en ny høyreback! Stiller også spørsmålstegn ovenfor Pardew, ettersom det ikke ser ut til at han har fortalt Simpson at han ikke kan invitere motspillerne inn i farlig område SÅ forbanna enkelt`?

Willy har vært god ut i fra forventningene. Han kom billig fra Portsmouth og hadde ikke erfaring fra PL tidligere, så å slakte ham blir feil. Han er likevel en svært begrenset midtstopper som har få styrker. I tillegg er han en kamikaze-spiller på bakgrunn av holdinga si, og det faktum at han er veldig ukomfortabel med ballen i beina, noe vi blant annet så i dag.

Ser at det jeg skrev kom ut litt feil. Jeg mener altås at disse spillerne IKKE bør være førstevalg neste sesong, og at de til nøds kan steppe inn i cupkamper og når vi har skader. Det samme gjelder Ameobi. Løvenkrands håper jeg forsvinner ASAP.
« Siste redigering: 01. Mai 2011, 20:10 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1523 på: 01. Mai 2011, 20:47 »
Pr nå har vi ingen spisser som er verdige start 11. Dette betyr at vi må kjøpe 2 spisser som kan gå rett inn i laget og prestere. Hvis vi skal være sikre på kvalitet, og ikke håpe på et nytt tiote kjøp må vi sikkert ut med minst 20mp.

Da har vi 15 mp igjen til høyreving, høyreback, venstreback, midtstopper. Blir ikke rare greiene.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1524 på: 01. Mai 2011, 20:49 »
Aldri i livet at vi kommer til å bruke £35mill på kjøp uansett. Tror det var The Guardian som skrev her om dagen at vi har £20mill å handle for, samt £15mill til lønninger.

Simmi

• Gjest
« Svar #1525 på: 01. Mai 2011, 20:56 »
Selger vi Enrique får vi jo enda mer penger da... Da har vi 30 mp (Hvis Ashley er veldig gavmild, noe jeg egentlig ikke har tro på) til de 4 posisjonene, noe som bør være nok.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1526 på: 01. Mai 2011, 21:00 »
Kristoffer..Du vet at Alex Rosen er ManU-supporter?

Det er ikke så lett å se forskjell på Kristoffer og Alex Rosen :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1527 på: 01. Mai 2011, 21:02 »
Tror det er tidlig å satse på e-cup neste år allerede. Syns denne våren har vist oss at vi enda har et stykke igjen før vi er på et slikt nivå. For liten bredde i stallen og et enormt behov for både giftige spisser og generelt mer fart og kreativitet. Laget vårt skriker etter disse egenskapene, og vi klarer neppe få alt det på plass i løpet av en sommer. Jeg tror vi bør satse på å konsolidere vår PL-plass neste sesong - og for all del ikke undervurdere den vanskelige andresesongen. Vi har merket at det tidvis kanskje mangler den samme spruten og viljen utover våren kontra det som var tilfelle spesielt før jul. For min del vil målet være å havne på øvre halvdel neste sesong.
Forøvrig, dersom vi kvitter oss med en spiller som Alan Smith og kanskje litt annet daukjøtt, det må da bety betydelige lettelser i lønningsbudsjettet som igjen kan bidra til enda litt mer av Carroll-pengene brukt på overganger?

Stemmer Geir - blitt kalt Alex Rosèn på gata, jeg ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1528 på: 01. Mai 2011, 21:07 »
Hvem mener dere bør forlate klubben i sommer? (ta i betraktning at vi fortsatt trenger bredde)
Jeg vil ha vekk:

Smith
Løven
Perch
Guthrie

Guthrie kunne vært grei og ha i stallen, men satser på at Gosling blir frisk til neste sesong.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1529 på: 01. Mai 2011, 21:09 »
Vil ihvertfall ha Løven ut før Smith nesten, for tipper Smith har mer å bidra med på topp :P
Ellers enig i lista di - alle de spillerne der er ikke gode nok for PL. Kanskje Raylor også, men han er fortsatt en grei squadspiller føler jeg.