20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290204 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1350 på: 21. April 2011, 20:14 »
Uansett bør vel målet vær å heve førstelaget i sommer. Vi fjerner en stopper, og trenger en inn. Da er det fint om vi får en spennende stopper med litt andre kvaliteter enn Taylor og Williamson.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 21. April 2011, 20:24 »
Uansett bør vel målet vær å heve førstelaget i sommer. Vi fjerner en stopper, og trenger en inn. Da er det fint om vi får en spennende stopper med litt andre kvaliteter enn Taylor og Williamson.

Jepp. Ville gjerne hatt inn en spennende 19-20 åring..

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 21. April 2011, 21:16 »
Skjønner ikke hvorfor du skal forsvare willo i alt inspektøren. Han kan jo drite seg ut like mye som alle andre, uten at det er utilgivelig av den grunn. Om Colo eller Enrique også driter seg ut i samme situasjon er jo egentlig ikke noen formildende omstendighet. Slik du fremstiller det så hadde ikke Willo noe annet valg enn å selg eseg i den duellen, og det henger ikke på greip. Når det er sagt så er det klart at Willo er en god stopper når han får bruke sine styrker, på samme måte som Saylor og Colo også er det

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 21. April 2011, 21:38 »
Da jeg dro frem manøveren til williamson var det ikke for å henge ut ham eller noe sånt. Poenget er at han er den type midtstopper som vi er så altfor vant til. Det hjelper ikke med f.eks duellstyrke hvis du driter deg ut en gang per match. (Jeg sier heller ikke at det er uvanlig, bramble spiller jo fortsatt i PL)

Williamson viser bare eksepsjonelt dårlig dømmekraft og legger seg regelrett ned på bakken i den situasjonen, som som oftest ville ført til scoring mot.
Og vi som ser newcastle-kamper må jo bare innrømme at historien der personlige feil fører til baklengs, begynner å bli kjedelig. Trygghet er så utrolig viktig for en midtstopper og bare det å ha en stopper som IKKE driter seg ut i hytt og gevær vil styrke oss betraktelig.

Williamson, colo og saylor. Dette er jo stoppere som vi alle ser på som talentfulle, men at vi føler oss TRYGGE på dem tviler jeg på.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 21. April 2011, 21:43 »
Jeg føler meg MEGET trygg på Coloccini. Kanskje den stopperen jeg har følt meg mest trygg på som Newcastle-supporter. Kun Woodgate kan konkurrere ihvertfall.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 21. April 2011, 21:59 »
Woodgate overgår nok alt for min del, men slik Colo har spilt over de to siste sesongene - så er jeg svæææææært fornøyd med ham, vil faktisk stemple han som en klassestopper - en jævla elegant en sådan. Syns egentlig det er veldig rart at Colo enda ikke har blitt linket vekk til "større" klubber, jeg. Blir overraska om ikke så skje i løpet av sommeren.
« Siste redigering: 21. April 2011, 22:01 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 21. April 2011, 23:41 »
Jeg føler meg MEGET trygg på Coloccini. Kanskje den stopperen jeg har følt meg mest trygg på som Newcastle-supporter. Kun Woodgate kan konkurrere ihvertfall.

Bare Philippe Albert kan måle seg i mine øyne. Begge var og er veldig elegant og sikker med ballen og flinke til å lese spillet. En fryd å se på.
Fordel Coloccini at han aldri er skadet. Håper det fortsetter slik. NUFC trenger han.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 21. April 2011, 23:43 »
Dette har vel sikkert vært diskutert tidligere, men hva hadde folket synes om Bendtner til Newcastle? Jeg liker han egentlig litt, og tror han kunne blitt meget bra med mer tillitt enn det han får i Arsenal.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1358 på: 21. April 2011, 23:47 »
Bendtner til Newcastle hadde vert bra det, men er redd at Bendtner ser på Newcastle som et steg ned, og i tillegg har han slit med mye skade opp gjennom tiden.
Newcastlesupporter siden 1992

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 21. April 2011, 23:48 »
Dette har vel sikkert vært diskutert tidligere, men hva hadde folket synes om Bendtner til Newcastle? Jeg liker han egentlig litt, og tror han kunne blitt meget bra med mer tillitt enn det han får i Arsenal.

Jeg har sansen for han. Husker han var veldig frisk for noen sesonger siden, og mot slutten av fjorårs sesongen så scoret han bra med mål når han fikk tillitt på topp. Rå i lufta og brukbar med beina også. Problemet hans er vel at han har slitt med stabilitet, og han kan gjøre mye rart iblandt. Men med tillitt og erfaring så kan det bli bedre. Bendtner er litt av en type og litt høy på seg sjøl virker det som, men ville nok landet godt på jorda rundt Kevin Nolan og Joey Barton :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 22. April 2011, 07:52 »
Skjønner ikke hvorfor du skal forsvare willo i alt inspektøren. Han kan jo drite seg ut like mye som alle andre, uten at det er utilgivelig av den grunn. Om Colo eller Enrique også driter seg ut i samme situasjon er jo egentlig ikke noen formildende omstendighet. Slik du fremstiller det så hadde ikke Willo noe annet valg enn å selg eseg i den duellen, og det henger ikke på greip. Når det er sagt så er det klart at Willo er en god stopper når han får bruke sine styrker, på samme måte som Saylor og Colo også er det

Hehe. Forsvarer ham ikke i alt.  Etter å ha sett videon på nytt på jeg også innrømme at han kunne gjort bedre. Det jeg reagerer på er at hvordan enkelte utelukkende påpekte hva WIlliamson gjorde feil  i den situasjonen, mens måten Colo solgte seg på rett før ikke blir nevnt med ett ord..Og det blir litt urettferdig. Begge må ta på seg litt av skylda.

Bendtner har blitt disktutert før ja. Og jeg sier fortsatt nei takk. Denne sesongen har han vel kun  2 mål i år. Hvis dere vil ha enda en spiss som trenger 10 sjanser for å skåre så er han derimot et godt kjøp :)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 23. April 2011, 03:27 »
Bendtner har blitt disktutert før ja. Og jeg sier fortsatt nei takk. Denne sesongen har han vel kun  2 mål i år. Hvis dere vil ha enda en spiss som trenger 10 sjanser for å skåre så er han derimot et godt kjøp :)

Dette.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 23. April 2011, 04:06 »
Og hvor mye minutter har gutten på banen denne sesongen?? Har knapt startet en Premier League kamp og slitt med skader. Hardt å konkludere med at han er for dårlig fordi han har 2 mål på 12 PL kamper denne sesongen. Bendtner har mer å vise til en alle spissene vi har i stallen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 23. April 2011, 08:07 »
Han spilte flere kamper i fjor kyrre, men bomma likevel på mange sjanser..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.