20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #945 på: 17. Mars 2011, 19:38 »
Ja, skulle ikke overraske meg om vi bytter Enrique mot Konchesky pluss 2-3mp. Har en dårlig magefölelse, men det er kanskje pga. at vi er så jävla räva om dagen.

Konchesky og £3m for Enrique ville være en helt grusom deal på alle plan. Enrique håper jeg vi klarer å få £10m for, minst, selv om han har bare en sesong igjen. Konchesky ser jeg helst at vi styrer klar av. Med den dealen der kan vi like gjerne holde på Enrique ut kontrakten emm, det er klasseforskjellen på de to verdt når kompensasjonen utgjør noen titalls millioner. Har en dårlig magefølelse jeg og på Enrique sin fremtid, men vi trenger ikke å selge han for knapper (Konchesky) og glansbilder (£2-3m). Ser helst at han forsvinner sørover i Europa også.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #946 på: 17. Mars 2011, 23:34 »
Hvis enrique forsvinner synes jeg vi skal gripe sjansen til å hente unge lovende Van Aanholt. Deretter henter vi Lens som forøvrig scora for PSV i europasammenheng i kveld. Jeg har virkelig trua på Lens så får håpe vi kan hente han for en fornuftig sum. To unge nederlendere inn hadde vært smart for kjemien og fremtiden i gruppen.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #947 på: 18. Mars 2011, 07:03 »
Forstår bare ikke hvorfor Lens skulle valgt oss? Det hadde ikke jeg gjort.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #948 på: 18. Mars 2011, 08:59 »

Vi er et av de mest kjente/attraktive alternativene utenom topp 5. Og det i verdens beste liga. Derfor.

Jeg tror egentlig heller ikke de største CL-klubbene vil være etter ham, så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke skulle gått til oss. Newcastle er steg opp fra PSV.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 18. Mars 2011, 09:02 »

Hehe! Må ikke ha så stort mindreverdghetskompleks nå. Husk at NUFC er en STOR klubb. Vi kom på Deliouttes liste over de 20 klubbene med størst inntekt. Og vi var den eneste på den lista uten europacupspill. Utenom de topp 4, dvs Chelsea, Arse, Lpool og Scum, er NUFC regnet som den største klubben. I tillegg er det verdt å faktorere inn at Chelsea sannsynligvis ikke ville hatt samme status hvis det ikke var for at den ble reddet av Roman. Klubben var i store økonomiske problemer da den ble oppkjøpt. Og at vi i tillegg har en stadion på 52 000 uten å ha vunnet et stort trofe siden 60 tallet sier også sitt. Tror ikke arse eller scum kunne ha klart noe lignende uten  pokaler. Var forøvrig Carr som sa at NUFC er ansett for å være stor klubb ute i Europa, spesielt i Nederland og Frankrike. Utfordringen er at vi ikke nå er villige til å betale hva som helst for spillere. Dermed hjelper det ikke at spillere som Lens vil til oss, hvis mindre klubber som WH, Aston Villa etc, er villige til å by mer. Situasjonen blir enda mer komplisert når spilleren i tillegg får tilbudt en idiotisk høy lønn, mer enn hva kanskje klubben har råd til. Da kan klubbstørrelse få mindre betydning.
« Siste redigering: 18. Mars 2011, 09:04 av InspectorC »

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #950 på: 18. Mars 2011, 11:06 »

Hehe! Må ikke ha så stort mindreverdghetskompleks nå. Husk at NUFC er en STOR klubb. Vi kom på Deliouttes liste over de 20 klubbene med størst inntekt. Og vi var den eneste på den lista uten europacupspill. Utenom de topp 4, dvs Chelsea, Arse, Lpool og Scum, er NUFC regnet som den største klubben. I tillegg er det verdt å faktorere inn at Chelsea sannsynligvis ikke ville hatt samme status hvis det ikke var for at den ble reddet av Roman. Klubben var i store økonomiske problemer da den ble oppkjøpt. Og at vi i tillegg har en stadion på 52 000 uten å ha vunnet et stort trofe siden 60 tallet sier også sitt. Tror ikke arse eller scum kunne ha klart noe lignende uten  pokaler. Var forøvrig Carr som sa at NUFC er ansett for å være stor klubb ute i Europa, spesielt i Nederland og Frankrike. Utfordringen er at vi ikke nå er villige til å betale hva som helst for spillere. Dermed hjelper det ikke at spillere som Lens vil til oss, hvis mindre klubber som WH, Aston Villa etc, er villige til å by mer. Situasjonen blir enda mer komplisert når spilleren i tillegg får tilbudt en idiotisk høy lønn, mer enn hva kanskje klubben har råd til. Da kan klubbstørrelse få mindre betydning.

Like!
Who else...... Alan Shearer

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #951 på: 18. Mars 2011, 14:48 »
Hehe! Må ikke ha så stort mindreverdghetskompleks nå. Husk at NUFC er en STOR klubb. Vi kom på Deliouttes liste over de 20 klubbene med størst inntekt. Og vi var den eneste på den lista uten europacupspill. Utenom de topp 4, dvs Chelsea, Arse, Lpool og Scum, er NUFC regnet som den største klubben.

Nå tror jeg vi skal stikke fingeren i jorda og innse at pdd så regner nok de fleste Manchester City og Tottenham som større klubber enn Newcastle, noe (en smule inhabil) Carr hinter til i det intervjuet som jeg regner med du henviser til. Kommer selvsagt an på hva du legger i "STOR klubb", men så lenge vi snakker "pulling power" på spillere så regner jeg med at de fleste helst ville gått til noen av disse framfor oss på like vilkår.

At Newcastle er attraktiv kan jeg forstå, men mye skal falle på plass før sommeren for at vi skal klare å kjempe om de helt store talentene som går disse 6 klubbene hus forbi. Tenker da spesielt på å beholde spillere, hva vi kan garantere av spilletid, økonomi og ligaplassering.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 20. Mars 2011, 08:16 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6824044,00.html

Pardew tydeligvis misfornøyd med at Best og Ireland tydeligvis hadde seg en fest natt til lørdag, kun timer før NUFC spilte mot Stoke.

Må få gjort noe med holdningene til spillerne. Om dette stemmer kan de forsåvidt bare sende tilbake Ireland til Villa så fort som mulig og gi Best en kraftig advarsel.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 20. Mars 2011, 09:26 »

Pardew tydeligvis misfornøyd med at Best og Ireland tydeligvis hadde seg en fest natt til lørdag, kun timer før NUFC spilte mot Stoke.

Må få gjort noe med holdningene til spillerne. Om dette stemmer kan de forsåvidt bare sende tilbake Ireland til Villa så fort som mulig og gi Best en kraftig advarsel.

Er helt enig. Dette er faktisk skandaløs oppførsel. Alle vet sammenhengen mellom alkoholinntak og restitusjon fra skader. Det er bekymringsverdig at Carroll  fikk innprentet dette hos Lpool, men ikke hos oss. Man forventer  profesjonalitet fra personer som tjener mer i løpet av en uke enn folk flest gjør i løpet av et år. Enda mer alvorlig er overtredelsen når man tenker på hvor prelær vår skadesituasjone er. Det er nettopp slike seriøse holdninger som gjør at SAF fortsatt er på topp også. Han forvetner 100 seriøsitet hos sine spillere, på alle fronter. At Solskjær er steinhard på alkoholforbruk overfor sine spillere er ingen tilfeldighet. Han har helt sikkert tatt med seg disse holdningene fra Scum.  Riktig kosthold, null alkohol er alfa omega, spesielt under tøft kampprogram. Derfor ble jeg også forbanna over Enrique som i juletider, midt under det  hektiske boxingdayprogrammet, twitret at han var fyllesyk. Resultatet var selvsagt at han måtte stå over en kamp pga utslitthet. Vår stall er så syltynn at skade på Enrique kan være forskjellen mellom seier og tap. Totalt unødvendig.
« Siste redigering: 20. Mars 2011, 09:29 av InspectorC »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #954 på: 20. Mars 2011, 12:10 »

Dette er grunn nok til å kvitta seg med Ireland, han har berre ein negativ påverknad på resten. Skikkeleg skuffande av Best. Eg skjønnar ikkje kva dei teinkjer med. Slike ting er det siste mi treng no.
« Siste redigering: 20. Mars 2011, 12:12 av lgrinde »

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #955 på: 20. Mars 2011, 15:39 »

Like!

Hmm. Ganske sikker på at vi ikke er på Deloittes liste.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 20. Mars 2011, 17:05 »
Vi var det året vi rykka ned.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #957 på: 20. Mars 2011, 17:23 »
Synes denne tråden er helt meningsløs før vi vet om vi klarer oss.
Jeg skal ta del i den når vi har 5-6 poeng til.
Rykker vi ned til wankership så forsvinner halve laget uansett...
If it has tits or wheels, count on problems!

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #958 på: 20. Mars 2011, 17:41 »
Er det virkelig folk her inne som meiner at vi kansje rykker ned?? At vi ikkje klarer en 5-6 poeng på dei resterende kampane?? Kan ikkje ha mykje positive meininger om klubben en støtter då.....Selfølgelig klarer vi oss. Synst folk her inne at vi er på samme nivå som Wigan, blackpool, birmingham, wolverhampton,WBA os.v.??? og til og med dårligere siden så mange trur vi rykker ned???

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #959 på: 20. Mars 2011, 18:05 »
Er det virkelig folk her inne som meiner at vi kansje rykker ned?? At vi ikkje klarer en 5-6 poeng på dei resterende kampane?? Kan ikkje ha mykje positive meininger om klubben en støtter då.....Selfølgelig klarer vi oss. Synst folk her inne at vi er på samme nivå som Wigan, blackpool, birmingham, wolverhampton,WBA os.v.??? og til og med dårligere siden så mange trur vi rykker ned???

Vi så jo i går at også de lag du nevner har noe i seg. De fleste av dem har giftigere spisser enn det vi har,