20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1294096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #930 på: 15. Mars 2011, 19:53 »
Det eg lurer på, er kva mi gjer for å prøva beholda Enrique. Eg meinar det verte veldig vanskeleg å erstatta han, og eg stolar ikkje på at klubben greier erstatta verken han eller Carroll.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #931 på: 15. Mars 2011, 21:00 »
Det eg lurer på, er kva mi gjer for å prøva beholda Enrique. Eg meinar det verte veldig vanskeleg å erstatta han, og eg stolar ikkje på at klubben greier erstatta verken han eller Carroll.

Det kan være vanskelig å erstatte ham, samtidig er ikke Enrique større enn klubben. Tidligere har vi vært mye mer opptatt av å sikre oss store navn uten å tenke på de økonomiske konsekvensene. Etter det jeg har lest tjener Enrique nå ca 60 000 i uka. Mer enn det er han heller ikke verdt. Og ikke minst vil jeg ikke ha en spiller som vil vekk. Penger er ikke med å snu motivasjonen hvis man først mistrives.  Et salg av Enrique kan på kort sikt svekke oss, men på lang sikt kan vi bli sterkere fordi vi får enda mer bredde og fårhåpentligvis vil talentet som erstatter ham bli bedre for hver sesong. Jeg har stor tro på Van Aanholt f.eks. Han virker veldig god offensivt.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #932 på: 15. Mars 2011, 21:58 »
Ser det er mange som er keen på Van Aanholt, og det hadde nok vært langt ifra dumt.... Men vil han dra fra Chelsea, og er Chelsea interressert i å selge han?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #933 på: 15. Mars 2011, 22:58 »
Per dags dato har han vel Cole og Zhirkov forran seg i køen, så tipper han ville vurdert det

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #934 på: 15. Mars 2011, 23:41 »
Litt offtopic.. Men noe folk bør få med seg :
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3111455.ece

Håper det går bra med Eric Abidal !!
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #935 på: 15. Mars 2011, 23:48 »
Litt offtopic.. Men noe folk bør få med seg :
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3111455.ece

Håper det går bra med Eric Abidal !!

Misvisende overskrift. Det eneste som er bekreftet er vel at han har en svulst. Det heter ikke kreft før svulsten er ondartet.

Uansett - god bedring Abidal....forferdelige greier.

Edit:

Guillem Balague -
It's been reported Abidal's op is done very often and tumor benign. And that he'll return in 5-6 weeks.

Ikke snakk om kreft altså, viss rapportene stemmer. Gode nyheter.
« Siste redigering: 16. Mars 2011, 01:14 av 17Parker »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #936 på: 16. Mars 2011, 08:48 »
Bjørn Lyngen på RBKWeb mente at svulst på levera omtrent alltid var kreft dessverre.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #937 på: 16. Mars 2011, 11:44 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3469914/Newcastle-keeping-tabs-on-St-Etienne-star-Blaise-Matuidi.html

Skjer med at vi blir linket til midtbanespillere? eneste posisjonen vi ikke trenger forsterkninger.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #938 på: 16. Mars 2011, 14:05 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1366663/Alan-Pardew-considers-Roman-Hubnik.html

Alan Pardew to offer Czech international Roman Hubnik way out of Hertha
he shagged your lass, taylor shagged your lass

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #939 på: 16. Mars 2011, 14:14 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/03/16/pardew-eyeing-move-for-jason-puncheon-72703-28345468/

Pardew bekrefter interesse for Puncheon.

Sitat
Pardew ? understood to have an excellent relationship with Puncheon from his time as Saints boss ? told the Chronicle: ?Jason was somebody I scooped from MK Dons for a really good price. He?s done extremely well and he?s a player I?ll keep an eye on.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #940 på: 16. Mars 2011, 20:24 »
Nesten Fellaini kvalitet over den der ;D

Karius                                                 Baktus
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #941 på: 17. Mars 2011, 00:53 »
knoll og tott? :P var litt tør ja,menmen
Joey Barton 7

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #942 på: 17. Mars 2011, 10:59 »
Blir meget spennende å se hvem vi får inn i sommer! Håper at MA bruker de pengene som han har lovet!
Det er godt å se at vi har kikket på mange spillere. Håper dette bidrar til at vi slår til med en gang vinduet åpner, og ikke venter til de to-tre siste dagene. Da kan det fort bli et par panikk-kjøp!

Midtbanen er vel bra dekning på, men det ser heller tynt ut på topp og i forsvar. Derfor bør vi se etter spillere i disse leddene. Routledge forsvinner nok, men jeg vil mye heller ha Rout enn Ryan Taylor! Derfor håper jeg vi kvitter oss med R.Taylor i stedet.
Spillere ut: Kuqi, R.Taylor, Løvenkrands(?), Campbell.
Spillere inn: Lens, Gervinho og en venstreback. I tillegg er det mulig at Ireland kommer, men det avhenger vel litt i om han får vist noe som helst hos oss.

Det er også svært viktig at Barton skriver ny kontrakt! Jeg tror dessverre Enrique forsvinner :( Klart en av mine favorittspillere. Har vært meget god i år, med unntak av de siste kampene. Dersom han mot formodning skriver under på ny kontrakt, må vi hente inn en backup. Dersom han forsvinner, må vi hente inn en venstreback som er like god eller bedre! Fabio Coentrao er isåfall min drøm. Helt sikkert umulig å få tak i, men er lov å drømme ;)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #943 på: 17. Mars 2011, 15:26 »
Blir meget spennende å se hvem vi får inn i sommer! Håper at MA bruker de pengene som han har lovet!

Jeg lever også i håpet. Men å TRO på Fat Ashley og gutteklubben "ingen peiling" er jeg langt ifra naiv nok til enda.
Jeg har holdt med NUFC for lenge til det. Det kommer nok en unnskyldning på at vi må gjøre noe annet med Carroll pengene når det nærmer seg sommeren.

Jeg har sagt det før. En fotballklubb ikke er en blomstrende forretning hvis vi skal kjempe om topp plasseringer i PL. Da er det i nødt til å brennes av masse penger. Iallefall slik fotball er pr. D.D.

Noen her er for en sunn økonomisk styring. Jeg er til dels enig, og føyer til med det samme. Da bør også de som synes det, si seg godt fornøyd med en middelmådig tabellplassering.
Who else...... Alan Shearer

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #944 på: 17. Mars 2011, 16:02 »
Ja, skulle ikke overraske meg om vi bytter Enrique mot Konchesky pluss 2-3mp. Har en dårlig magefölelse, men det er kanskje pga. at vi er så jävla räva om dagen.