20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #900 på: 14. Mars 2011, 16:55 »
hvorfor orker dere  å diskutere?

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #901 på: 14. Mars 2011, 17:01 »
hvorfor orker dere  å diskutere?
det som er meningen med et forum ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #902 på: 14. Mars 2011, 17:59 »
Jepp. Vært langt mindre relevante diskusjoner her inne :)
Rooney er ikke verdens beste spiss nei, men selvfølgelig verdensklasse. Vanskelig å se at man ikke gjerne skulle sett spillere av et slikt kaliber på topp for Newcastle. Rent transfermessig er det selvfølgelig ikke en sak overhode for vår del da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #903 på: 14. Mars 2011, 18:31 »
Jepp. Vært langt mindre relevante diskusjoner her inne :)
Rooney er ikke verdens beste spiss nei, men selvfølgelig verdensklasse. Vanskelig å se at man ikke gjerne skulle sett spillere av et slikt kaliber på topp for Newcastle. Rent transfermessig er det selvfølgelig ikke en sak overhode for vår del da.

Det er mer på personlig basis jeg ikke ønsker ham. Rooney sliter med psyken, er alt for opptatt av penger,  og har generelt vært innblandet i mye tull. I tillegg er han, og bærer han på mange måter  Manchester Uniteds ansikt (til tross for at han ikke var fornøyd med gigantlønnen). Jeg vil ikke at en slik person skal være Newcastles nr. 9.

Og vær så snill ikke sammenlign med Carroll - alle ser den vesentlige forskjellen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #904 på: 14. Mars 2011, 18:37 »
Jeg skulle ikke nevne Carroll, men han er da likefullt ei pengehore, han og.
Uansett er Rooney en klassespiller som gir alt på bana. Vi har da klart oss med langt mer trøblete mennesker i klubben vår enn Wayne Rooney :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #905 på: 14. Mars 2011, 19:01 »
Blir for dumt å si nei takk til Rooney! Han er definitivt i verdensklassen, og selvfølgelig skulle jeg veldig gjerne sett han i vår nr. 9 trøye.

Men egentlig skjønner jeg ikke hvorfor folk orker å bruke så mye tid på å diskutere sommerens overgangsvindu i mars. Alt er bare rykter som tabloidavisene finner på uansett, og vi kommer sannsynligvis til å ende opp med noen helt andre spillere enn de vi har blitt linket til. Men for all del, de som vil skal få lov til å kose seg med ryktene, men jeg kjenner at jeg ikke orker å bruke noe særlig tid på det når det er såpass lang tid til overgangsvinduet, og det kun er tullerykter å finne.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #906 på: 14. Mars 2011, 19:09 »
Tenk kor kjedelig verden hadde vert uten alle ryktene   ;)
Newcastlesupporter siden 1992

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #907 på: 14. Mars 2011, 20:06 »
Jeg skulle ikke nevne Carroll, men han er da likefullt ei pengehore, han og.
Uansett er Rooney en klassespiller som gir alt på bana. Vi har da klart oss med langt mer trøblete mennesker i klubben vår enn Wayne Rooney :P

Ja, men nå gjorde du det, så da må jeg nevne den klare forskjellen. Carroll er lokal, og var den perfekte etterfølgeren til Shearer.

At han gir alt på banen går vel litt opp og ned. Psyken hans virker helt på tur. Klassespiller, men alt utenom gjør at jeg ikke ville hatt ham i klubben, og hvert fall ikke som nr. 9.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #908 på: 14. Mars 2011, 20:13 »
Blir for dumt å si nei takk til Rooney! Han er definitivt i verdensklassen, og selvfølgelig skulle jeg veldig gjerne sett han i vår nr. 9 trøye.

Men egentlig skjønner jeg ikke hvorfor folk orker å bruke så mye tid på å diskutere sommerens overgangsvindu i mars. Alt er bare rykter som tabloidavisene finner på uansett, og vi kommer sannsynligvis til å ende opp med noen helt andre spillere enn de vi har blitt linket til. Men for all del, de som vil skal få lov til å kose seg med ryktene, men jeg kjenner at jeg ikke orker å bruke noe særlig tid på det når det er såpass lang tid til overgangsvinduet, og det kun er tullerykter å finne.

1. Det er din mening.

2. Rykter er da alltid (vel...) morsomt. Og så lenge Pardew nå er på jakt og sender speidere rundt omkring ser jeg ikke noe feil med å spekulere litt i hytt og pine. De som ønsker å spekulere/diskutere skal selvsagt det. Du, som ikke finner det intressant, skal selvsagt få slippe. Mer er det vel egentlig ikke å si.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 14. Mars 2011, 20:20 »
At Carroll er lokal gjør det i mine øyne ikke noe bedre, tvert om!
Ellers, vi blir vel neppe enig her uansett ser jeg.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #910 på: 14. Mars 2011, 23:09 »
At Carroll er lokal gjør det i mine øyne ikke noe bedre, tvert om!
Ellers, vi blir vel neppe enig her uansett ser jeg.

Når vi snakker om hvem som skal ha nr. 9 er det da utelukkende positivt at personen er lokal(?).

Men nei, her har vi vidt forskjellige meninger:)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #911 på: 15. Mars 2011, 01:50 »
Vi får gi Ameobi nummer 9 da. En lokal spiller, kulthelt og en som ikke er god nok til å få kastet penger etter seg  ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #912 på: 15. Mars 2011, 08:20 »
Vi får gi Ameobi nummer 9 da. En lokal spiller, kulthelt og en som ikke er god nok til å få kastet penger etter seg  ;)

Vær så snill:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 15. Mars 2011, 10:26 »
Jada, nå tenkte jeg i etterkant av alt som har skjedd, jeg. Da er for meg ikke Carroll noen mindre tufs enn Wayne Rooney.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #914 på: 15. Mars 2011, 11:58 »
Newcastle United chief scout Graham Carr says the club can attract big names.

He insists that the club CAN land their top targets ? partly because the club remains a big name in their target markets in France, Holland, Belgium and Germany.

?I really think we have a good chance of getting the players that are on our list,? he told the Sunday Sun.

?Supporters would certainly be surprised at the pulling power of Newcastle United in France and Holland in particular. I would say that outside of the traditional big four we?re probably the biggest draw in those countries.?

Nice.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.