20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291842 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #780 på: 02. Mars 2011, 23:01 »
Herregud, det er like idiotisk å diskutere Riise med enkelte her inne samma faen.
John Arne Riise er en vinner - som har bevist seg gang på gang når folk har avskrevet han. Og for ikke å glemme - Norges beste fotballspiller de siste ti åra. Profesjonell til fingerspissene også.
Ikke noen drømmesigning tatt alder i betraktning, men en god venstreback, helt klart.

Veldig bra innlegg Kristoffer. Riise står ikke høyest på min ønskeliste heller, men klubben må kanskje gjøre noen kjøp som dette. Spillerne fra øverste hylle velger større klubber enn Necastle, og da får vi heller se på de nest-beste. Riise var jo en av Bentiez sine mest betrodde menn lenge, og Liverpool har jo foreløpig ikke funnet en permanent god løsning på venstrebacken etter at Riise forsvant. Føler at erfaringen fra PL er et stort pluss dersom Riise eventuelt skulle komme til Newcastle.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 02. Mars 2011, 23:06 »
Riise har vært svak defensivt denne sesongen, og gjort mange graverende feil. For første gang i sin karriere har han vært ganske mye skadeplaget også. Ikke dermed sagt at jeg tror han er over toppen, tvert imot jeg tror han kommer sterkt tilbake. Med en fantastisk innstilling og professjonalitet så kommer Riise alltid tilbake etter dårlige perioder.

Har uansett lite lyst til at vi kjøper han til sommeren, hvis det ender med exit på Jose. Ønsker en back med styrken sin defensivt, evt. et supertalent a la van Aanholt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #782 på: 03. Mars 2011, 00:12 »
Anholt er mitt førstevalg me riise som ok andrevalg

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #783 på: 03. Mars 2011, 00:14 »
Pr. dags dato ligger Almeria på bunnen av P.D. En spiller vi definitivt bør inngå "forhandlinger" med allerede er Pablo Piatti. 21 år og utrolig spennende ving. Det gikk jo faktisk rykter om at vi var keene i januar også. Tror dette for kan være en av våre signeringer til sommeren og det hadde vært en perfekt en ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #784 på: 03. Mars 2011, 08:56 »
Pr. dags dato ligger Almeria på bunnen av P.D. En spiller vi definitivt bør inngå "forhandlinger" med allerede er Pablo Piatti. 21 år og utrolig spennende ving. Det gikk jo faktisk rykter om at vi var keene i januar også. Tror dette for kan være en av våre signeringer til sommeren og det hadde vært en perfekt en ;)

Hvis klubben rykker ned vil de stille i en svakere posisjon i forhandlingene. Dette vet MA sikkert å benytte seg av. Er spilleren god nok kommer MA og Pardew til å prøve seg.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #785 på: 03. Mars 2011, 09:53 »

Hvis klubben rykker ned vil de stille i en svakere posisjon i forhandlingene. Dette vet MA sikkert å benytte seg av. Er spilleren god nok kommer MA og Pardew til å prøve seg.

Den samme søte problematikken gjelder jo også for Arabi i Caen. Begge hadde vært herlige signeringer og jeg tror vi har begge på blokka :D

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #786 på: 03. Mars 2011, 10:09 »

Det gjør helt sikkert andre klubber også. Vi hadde gjort lurt i å kontaktet dem tidligst mulig.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #787 på: 03. Mars 2011, 11:22 »
Helst nå. Ser for meg at vi kommer til å vente og dröye i seneste laget, i år som alle andre år.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #788 på: 03. Mars 2011, 11:35 »
Det er blitt kult å hate Riise

Dette på grensen til barnslig føler jeg. Skjønner at du ikke synes det er kult, men synes nesten synd på de som ikke liker folk fordi andre ikke liker de. Ligger en god del i janteloven tror jeg. Jeg digger J.A. Riise, har alltid turt å gjøre som han selv føler, selv om ikke andre liker det.
Fotballkvalitetene er det heller lite å utsette på, og vi taper i mine øyne ikke noe på å erstatte Enrique med Riise. På kort sikt. På lang sikt er vi jo bedre tjent med å ha Enrique. Men som Kristoffer nevnte, spørs om han i det hele tatt er her 1.9.2011.

Tror du har lest innlegget mitt feil hvis du fikk det inntrykket at jeg ikke liker ham. Tror også du har lest feil hvis du tror jeg jeg ikke liker de som ikke liker riise. Hva mener du med janteloven?
« Siste redigering: 03. Mars 2011, 11:39 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #790 på: 03. Mars 2011, 13:03 »
Dette synes jeg er, etter det lille jeg har sett av ham, en uhyre spennende spiller! Run and buy!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #791 på: 03. Mars 2011, 13:04 »
Blir alltid positiv når jeg leser at det er Graham Carr som har anbefalt  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #792 på: 03. Mars 2011, 14:36 »
Riise synes jeg faller utenfor spiller-parametrene som vi skal se etter i en eventuell erstatter for enrique...
If it has tits or wheels, count on problems!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #793 på: 03. Mars 2011, 15:01 »
Riise synes jeg faller utenfor spiller-parametrene som vi skal se etter i en eventuell erstatter for enrique...

I utgangspunktet ja. Men det er ikke gærnt å få inn litt rutine heller. I tillegg så kryr det ikke av gode venstrebacker der ute, her kan vi da eventuelt slå to fluer i en smekk. Som sagt tidligere: Riise er ikke noe førstevalg i mine øyne, men han er samtidig også noe av det bedre vi kan få til klubben.

Men aller helst ser jeg at vi beholder den venstrebacken vi allerede har.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #794 på: 03. Mars 2011, 16:14 »
jada, enig i det. Da blir det litt interesse rundt newcastle her i norge og! Ser for meg dagbladet-overskriftene allerede...

Riise i håndgemeng med Nolan og Barton etter SMS-flørt med deres koner
If it has tits or wheels, count on problems!