20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293444 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #765 på: 02. Mars 2011, 15:20 »
Riise er vel godt på vei til å bli over the top. Er supernegativ til denne dusten.

Van Aanholt eller Zhirkov som erstatter kanskje?

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #766 på: 02. Mars 2011, 16:01 »
Riise for dårlig? Fyren har jo minst 2-3 år igjen på topp nivå og kan spille i flere posisjoner! Virker som at nordmenn noen ganger syntes det er litt "kult" å være negativ til Riise, men med en gang han spiller bra på landslaget blir han elsket.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 02. Mars 2011, 17:58 »
På landslaget er det snakk om bare fire-fem kamper i året. På klubblag er det noe helt annet. Da må vi slite med den forbanna mora hans også. Det er egentlig det verste av alt. Jeg vil nødig se henne på skjermen mer enn høyst nødvendig. Og det er vel strengt tatt aldri særlig nødvendig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #768 på: 02. Mars 2011, 18:06 »
Han spiller jo bra for både Roma og Norge, og han var da god i Pool. Vis du er så opptatt av privatlivet til folk så er det vel flere i denne klubben du burde bry deg om.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 02. Mars 2011, 18:10 »
Privatlivet? Jeg har ikke de store innvendingene til hva spillerne selv gjør privat. Men når det kommer gale foreldre og begynner å blande seg borti alt, og på død og liv skal ha oppmerksomhet, da sier jeg nei, takk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #770 på: 02. Mars 2011, 18:17 »
Greit det, syntes ikke noe særlig selv om hu dama. Men jeg vil ha Riise fordi han er en god fotball spiller, spillt mye i PL og kan brukes flere steder på banen.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #771 på: 02. Mars 2011, 19:05 »
Han spiller jo bra for både Roma og Norge, og han var da god i Pool. Vis du er så opptatt av privatlivet til folk så er det vel flere i denne klubben du burde bry deg om.

Hallo!? Han er en jävla dust.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #772 på: 02. Mars 2011, 19:15 »

Hallo!? Han er en jävla dust.

Fordi han ikke er så god økonomisk og har en episode mot Carew?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #773 på: 02. Mars 2011, 19:32 »
Jeg har ikke noe imot Riise nå. Han var litt høy på pæra en stund og skjønner at folk ikke liker ham. Likevell er han en kanon fotballspiller som kunne erstattet Enrique på en grei måte. Han kjenner PL godt og ville ikke vært en risiko på noen måte.

Her blir han av mange snakket om på samme måte som Diouf. Det er blitt kult å hate Riise på samme måte som det å hate Rybakk.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 02. Mars 2011, 19:46 »
Herregud, det er like idiotisk å diskutere Riise med enkelte her inne samma faen.
John Arne Riise er en vinner - som har bevist seg gang på gang når folk har avskrevet han. Og for ikke å glemme - Norges beste fotballspiller de siste ti åra. Profesjonell til fingerspissene også.
Ikke noen drømmesigning tatt alder i betraktning, men en god venstreback, helt klart.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #775 på: 02. Mars 2011, 20:37 »
Som altid reflektert Kristoffer. +1

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #776 på: 02. Mars 2011, 21:46 »
Bra Kristoffer! Dette med mora er kanskje den tynneste suppa av en argumentasjon du får. Det er da faen meg mye annet rart som skjer med spillere utenfor banen i denne klubben.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #777 på: 02. Mars 2011, 21:46 »
Det er blitt kult å hate Riise

Dette på grensen til barnslig føler jeg. Skjønner at du ikke synes det er kult, men synes nesten synd på de som ikke liker folk fordi andre ikke liker de. Ligger en god del i janteloven tror jeg. Jeg digger J.A. Riise, har alltid turt å gjøre som han selv føler, selv om ikke andre liker det.
Fotballkvalitetene er det heller lite å utsette på, og vi taper i mine øyne ikke noe på å erstatte Enrique med Riise. På kort sikt. På lang sikt er vi jo bedre tjent med å ha Enrique. Men som Kristoffer nevnte, spørs om han i det hele tatt er her 1.9.2011.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #778 på: 02. Mars 2011, 22:07 »
Eg har heller ingen problem med Riise som person, men synest at han likevel vil vere ei svekkelse ifht Enrique. På kort såvel som lang sikt. Synest han har hatt ein tendens til å rote i overkant defensivt det siste året (I CL no nyleg, og ein Serie A-kamp ikkje veldig langt tilbake, ein baklengs mot Kypros er feil han åleine må ta på si kappe + ein del anna rusk som motstandarlaget ikkje har omsett til mål), men sjølvsagt: Ein god spelar, og ein kan ikkje anna enn å bøye seg i støvet for alle dei gongane han har slått tilbake etter motgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 02. Mars 2011, 22:59 »
Riise har nok sett sine beste år, og vil langt fra være et ideelt valg som ersatter for Enrique, mye fordi han har runda de 30 og neppe vil bli bedre fremover. Så jeg ser selvfølgelig helst at vi ser etter yngre erstattere. Men retorikken som brukes når en skal argumentere mot kjøp av Riise er grusomt feilslått, og jeg takker for støtte fra godtfolket i denne saken ;)
Forøvrig, ja, jeg digger også Riise. Ble mye lettere å si etter at han slapp spille i mens-drakta, men han er en fin type med et herlig pågangsmot utpå banen. Styrken han har vist i flere vanskelige tider i sin fotballkarriere vitner om hvor god han er på det han gjør. Jeg klarer ikke skjønne hvorfor han skal mislikes så sterkt av så mange her til lands for å være litt ovenpå som ung, rik fotballstjerne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida