20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283362 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #735 på: 28. Feb. 2011, 15:20 »
Dårlig formulert av meg. 'Heimlengsel' skulle vere einsbetydande med nettopp det du seier; at han ikkje følte seg akseptert i Newcastle, og at det dermed var 'godt å komme heim'. Når Big Sam trengte cash, spurde han Parker om han ville vere her fortsatt - og vedkommande svarte nei. Då var det best å selge. Dersom Parker hadde insistert på å bli verande, hevdar Sam at han aldri ville solgt han til West Ham.

Sånn har i alle fall eg forstått saka, men det var jævla masse rot den tida. Kan godt vere at enkelte detaljar glapp i alt surret!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 28. Feb. 2011, 15:52 »
Parker sa jo selv at han egentlig ikke ville dra, men at han fikk beskjed om at de hadde akseptert bud fra Hammers. Ulikt mange andre har han heller aldri snakka om hvor deilig det var å komme seg vekk fra klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #737 på: 28. Feb. 2011, 16:43 »
Men er Parker god nok? At han er best på West Ham er ikkje so imponerande for meg. Skeptisk til å henta gamle spelarar, og drøyma om gamle dagar :P Kor gammal er han?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 28. Feb. 2011, 17:15 »
Ble sagt med et visst glimt i øyet - veldig klar over at han ikke passer inn i vår transferpolicy uansett. Han blir 31 år i år. Men at han er god nok - det er jeg ikke i tvil om. Hadde bytta han med Kevin Nolan, jeg. West Ham-laget er ikke så fryktelig dårlig, og har omsider fått i gang maskineriet sitt litt. Men inntil da har på mange måter Scott Parker bært et enormt ansvar. Syns han har vært imponerende i hele år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 28. Feb. 2011, 18:25 »
Problemet med Parker da han var hos oss var at han (på slutten?) fikk tiltenkt en offensiv rolle, noe han ikke passer til. Husker god hvor mange ganger kontringer ble ødelagt fordi han skulle være innom ballen. Det endte med den berømte parkerpiruetten og spolering av overgangen. Men som ren defensiv midtbane fungerer han sikkert utmerket fortsatt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 28. Feb. 2011, 18:42 »
Ville absolutt ikke bytta han med Kevin Nolan. Vi har mye mer bruk for de 11 målene til Nolan enn "driven" til Parker. Der føler jeg vi er sterke med det vi har når både Joey og Tiote spiller. Men for all del, Parker er en kjempespiller, som etter min mening styrker nesten alle midtbaner i PL.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #741 på: 28. Feb. 2011, 18:50 »
Ville absolutt ikke bytta han med Kevin Nolan. Vi har mye mer bruk for de 11 målene til Nolan enn "driven" til Parker. Der føler jeg vi er sterke med det vi har når både Joey og Tiote spiller. Men for all del, Parker er en kjempespiller, som etter min mening styrker nesten alle midtbaner i PL.

Heilt einig. Nolan sine mål var viktige for oss når mi spelte i Wanker, og dei er det no i PL. Veldig viktige. Men hadde mi hatt Parker fortsatt so hadde han vore grei og ha, god backup til Tiote.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #742 på: 28. Feb. 2011, 21:15 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11701_6786294,00.html
Sitat
Skysports.com understands that Premier League trio Newcastle, Bolton and Stoke will all continue to monitor Leeds United midfielder Bradley Johnson for the remainder of the season.

Johnson should return to Leeds' squad against Doncaster Rovers on Saturday and a number of Premier League scouts are expected to be in attendance to observe the 23-year-old, who is currently available for free this summer.

Er han en sentral midtbanespiller? Står i linken at han kan spille i flere posisjoner, men mener at han er sentral midtbanespiller.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 28. Feb. 2011, 21:54 »
Han er vel mer en venstre ving eller ving back type. Sikkert en okej backup spiller uten at jeg har sett han noe særlig i aksjon.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #744 på: 28. Feb. 2011, 22:59 »
Ok. Min kjennskap til Leeds er ganske begrenset tbh :P
Hvis han kan gjøre en god jobb på vingen, tar jeg han imot jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 28. Feb. 2011, 23:16 »
Er jo isåfall andre ving fra Leeds vi er linka til etter Gradel da.

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #746 på: 01. Mars 2011, 00:52 »
Ser at rosenborg har lagt inn eit bud på 6 mill på Tromsø`s Kara.
Synes han er en spennendes spiller, perfekt til å¨erstatte Smith som backup for Tiote, eller hva synes dere?
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 01. Mars 2011, 09:14 »
Joda, men målet er ikke at vi skal bruke mer penger på enn spiller enn det vi fikk for Andy Carroll.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 01. Mars 2011, 13:20 »
Joda, men målet er ikke at vi skal bruke mer penger på enn spiller enn det vi fikk for Andy Carroll.

Good one :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #749 på: 01. Mars 2011, 15:32 »
Hvor god er Kara?
Siden Arsenal følger han tett?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.