20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291677 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #675 på: 25. Feb. 2011, 20:34 »
Var vel styreformannen til Wigan som gikk ut å sa at de hadde avslått et bud, eller husker jeg feil?
Ja, mente kanskje å ha lest dette jeg også, men huska ikke helt. Finnes det en link til dette?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 25. Feb. 2011, 20:41 »
Finner ikke noe direkte sitat, så vanskelig å si.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 25. Feb. 2011, 20:43 »
Det finnes hos skysports hvis du ønsker å lete. Det er nok ikke Pardew som foreslo zog. Den tror jeg carver må stå for. Det var carver som ga zog sin deby. Jeg tror nok de 2 har et bånd.
Han kom, ble mett og dett var dett....

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #678 på: 25. Feb. 2011, 21:21 »
Gidder du å linke til at vi faktisk bydde på Zog? Tanken har ikke slått deg at dette kanskje bare var et rykte klubben satte ut for å redde skinn?

Finner det ikke akkurat nå. Følgte vel mest hele greia på Twitter. Virket rimelig klart.

Og "klubben" kan jo ikke være ved sine fulle fem om de tror å bruke en tredjedel av alle Carroll-pengene på Zog vil være å redde sitt eget skinn.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 25. Feb. 2011, 21:27 »
At klubben ikke er ved sine fulle fem er vi vel alle klar over! :)

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #680 på: 25. Feb. 2011, 22:24 »
Vel og bra at klubben går ut og sier de skal bruke rubbel og bit på spillere til sommeren... men det vil jo også bety at klubbene vi skal kjøpe fra vil presse prisene i været når de vet hvor mye penger vi har....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 25. Feb. 2011, 22:32 »
Gidder du å linke til at vi faktisk bydde på Zog? Tanken har ikke slått deg at dette kanskje bare var et rykte klubben satte ut for å redde skinn?

1      Karim Ziani    
2    David Bentley
2    Stephane Sessegnon
2    Lacina Traore
4    Adam Lallana
4    Wayne Bridge
5    Mido
5    Erik Huseklepp
7    Sebastien Larsson
7    Glenn Whelan
7    Mauricio Victorino
9    Nigel Reo-Coker
10    Youssef El Arabi
12    Nico Kranjcar
14    Jay Bothroyd
14    Wes Brown
18    Ashley Williams
18    Shaun Wright-Phillips
19    Mauro Camoranesi
19    Mohamed Sissoko
20    Stephen Ireland
20    Nicklas Bendtner
20    Jonathan Legear
20    Patrick Van Aanholt
21    Tranquillo Barnetta
26    Adrian Mutu
29    Michael Johnson
29    Kieren Westwood
31    Carlton Cole
31    Peter Crouch
31     Johan Elmander
31    Charles N'Zogbia
31    Daniel Sturridge
31    David Ngog
31    Jason Puncheon

Disse ble vi linket til bare i januar i år ifølge NUFC.com. Så om vi skal ta alle rykter for å være sanne kunne vi endt opp med mye søppel, men også mye bra.
Jeg gidder ihvertfall ikke å kritisere klubben eller Pardew for å være interessert i spillere som agenter eller media kobler til klubben. Stort sett er det bare tull og løse rykter uansett......

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #682 på: 25. Feb. 2011, 22:44 »

1      Karim Ziani    
2    David Bentley
2    Stephane Sessegnon
2    Lacina Traore
4    Adam Lallana
4    Wayne Bridge
5    Mido
5    Erik Huseklepp
7    Sebastien Larsson
7    Glenn Whelan
7    Mauricio Victorino
9    Nigel Reo-Coker
10    Youssef El Arabi
12    Nico Kranjcar
14    Jay Bothroyd
14    Wes Brown
18    Ashley Williams
19    Mauro Camoranesi
19    Mohamed Sissoko
20    Stephen Ireland
20    Nicklas Bendtner
20    Jonathan Legear
26    Adrian Mutu
29    Michael Johnson
29    Kieren Westwood
31    Carlton Cole
31    Peter Crouch
31     Johan Elmander
31    Charles N'Zogbia
31    Daniel Sturridge
31    David Ngog
31    Jason Puncheon

Disse ble vi linket til bare i januar i år ifølge NUFC.com. Så om vi skal ta alle rykter for å være sanne kunne vi endt opp med mye søppel, men også mye bra.
Jeg gidder ihvertfall ikke å kritisere klubben eller Pardew for å være interessert i spillere som agenter eller media kobler til klubben. Stort sett er det bare tull og løse rykter uansett......

Faktum er at Pardew innrømmelig har ønsket diverse spillere - som sagt. Ut i fra dem må det være lov å være bekymret. Kritisere kan jeg ikke før noen blir kjøpt, men det er helt gyldig å være skeptisk.

Ellers har du rett.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 25. Feb. 2011, 22:47 »
Mener det ble offentlig bekrefta fra Wigan at budet ble avslått.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #684 på: 25. Feb. 2011, 22:55 »
uansett - det er forskjell på panikk kjøp på slutten av Januar etter å ha solgt carroll, og et planlagt kjøp. Når det er sagt så deler jeg bekymringen intil jeg blir motbevist. Jeg tror AP egentlig ikke vil kjøre noen Arsenal modell, men har tatt jobben uansett.

Tar gjerne feil, og kan ikke klage på det han har gjort så langt hverken med re-signering av spillere og taktikken han viser

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #685 på: 25. Feb. 2011, 22:56 »
Mener aa huske at baade Newcastle og N'Zogbia selv har benektet at det kom noe bud paa han? Leste ett intervju med Zoggy netteopp, der han fortalte om at han saa paa Wigan som et springbrett i karrieren, men at det eneste tilbudet som kom i januar var fra Birmingham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 25. Feb. 2011, 23:09 »
Kom ikke Brums-budet i sommer da? Uansett var det jo relativt latterlig det budet uansett, alt for sent for noe som helst.
Bottom line for min del er samma faen at jeg er veldig glad at det ikke ble en realitet - for den fyren skal ikke tilbake i min klubb.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #687 på: 25. Feb. 2011, 23:12 »
Hvis det ble offentlig bekreftet at vi bydde så kan det vel ikke være så vanskelig å finne en link på det? :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 25. Feb. 2011, 23:14 »

1      Karim Ziani    
2    David Bentley
2    Stephane Sessegnon
2    Lacina Traore
4    Adam Lallana
4    Wayne Bridge
5    Mido
5    Erik Huseklepp
7    Sebastien Larsson
7    Glenn Whelan
7    Mauricio Victorino
9    Nigel Reo-Coker
10    Youssef El Arabi
12    Nico Kranjcar
14    Jay Bothroyd
14    Wes Brown
18    Ashley Williams
19    Mauro Camoranesi
19    Mohamed Sissoko
20    Stephen Ireland
20    Nicklas Bendtner
20    Jonathan Legear
26    Adrian Mutu
29    Michael Johnson
29    Kieren Westwood
31    Carlton Cole
31    Peter Crouch
31     Johan Elmander
31    Charles N'Zogbia
31    Daniel Sturridge
31    David Ngog
31    Jason Puncheon

Faktum er at Pardew innrømmelig har ønsket diverse spillere - som sagt. Ut i fra dem må det være lov å være bekymret. Kritisere kan jeg ikke før noen blir kjøpt, men det er helt gyldig å være skeptisk.

Ellers har du rett.

Hva så? Det er jo bare et "spill" uansett. Tror du virkelig at Pardew går ut i media først for å vise sin interesse for spillere før de legger inn bud? Hva har han eller klubben å tjene på det?
En ting jeg har lært etter å ha fulgt en del år med på fotballen er at mye av det spillere og managere sier i media kun er "tørrprat", smisking og annet vrøvl.
Hvor mange ganger var ikke Carroll ute i media og sa han ville bli klubben? Senest siste dag av overgangsvinduet var han vel ute med dette tullet. Det forandret seg raskt når LFC ville gi han høyere lønn. Og det er ikke det enste eks i klubben i disse dager.........

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #689 på: 25. Feb. 2011, 23:20 »
Klarer dessverre ikke finne noe nei - men Sky var jo relativt sikre når de sa at både et og to bud ble avslått fra Wigan. Ser ikke hvorfor det skulle være tøv - ble heller aldri avkrefta fra noe som helst hold.