20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #615 på: 22. Feb. 2011, 16:04 »
http://www.teamtalk.com/newcastle-united/6771931/Paul-keen-to-keep-crown-Jewell

"Wickham is one of the brightest prospects outside the top flight and Liverpool, Newcastle United and Tottenham Hotspur have all recently been linked with bids for the 17-year-old."
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #616 på: 22. Feb. 2011, 19:29 »
Vi blir linket til Djibril Cisse i dag. Vil avslutte kontrakten med greske Panathinaikos, pga rasistiske tilrop fra tribunen gjentatte ganger.
Om han får gjennomslag er nå en ting, men jeg hadde gledelig tatt imot Cisse på en kontrakt frem til sommeren 2012. Bra målhistorie fra Hellas, og ikke så aller verst i England heller.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 22. Feb. 2011, 20:02 »
Jeg tar heller imot en helt ukjent 20-åring fremfor Cissé.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #618 på: 22. Feb. 2011, 20:15 »
Vi blir linket til Djibril Cisse i dag. Vil avslutte kontrakten med greske Panathinaikos, pga rasistiske tilrop fra tribunen gjentatte ganger.

Var vel mer det at Olympiakos-fansen stormet banen og begynte å denge løs på han på søndag som gjorde det, men.

Uansett; hadde vært et godt tilskudd i stallen nå, selv om jeg setter Cissè og El-Hadji Diouf på samme linje når det kommer til å oppføre seg. Han er i hvert fall bedre enn Løvenkrands, for å si det pent.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #619 på: 22. Feb. 2011, 20:20 »
Pleb: Leste bare fort gjennom linken som Christian har lagt ut her. Så fikk ikke med meg at de stormet banen.

Leste aldri at du foreslo han Christian, men ofte jeg hoppet flere sider frem i transfertrådene, spesielt de dagene hvor det var mange innlegg :P Jeg synes helt klart vi skal gå for han, hvis han blir kontraktsløs. Vi trenger spisser, og Cissé er ikke det verste vi kan gå for.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 22. Feb. 2011, 20:31 »
Einaste minuset med å signere Cissè nå, er at vegen til XI for Ranger blir lengre.
Noe som bare er bra slik situasjonen er. Ranger bør lånes ut, og egentlig ikke vært i nærheten av å spille for oss nå, for det er han ikke god nok til.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #621 på: 22. Feb. 2011, 22:39 »
Tar imot Cisse med åpne armer, vi trenger en som vet hvor målet står ;)
Newcastlesupporter siden 1992

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #622 på: 23. Feb. 2011, 00:41 »
Poenget er jo at fyren ikke er noe særlig lenger, i tillegg til å være voldsomt skadeutsatt. Jeg har sett ganske mange Barca-kamper de siste årene og DA Miltio spilte (ettersom han ALDRI spiller lenger) tabbet han seg ut, lagde straffespark og pådro seg voldsomt mange kort hele tiden.

Tja, Gabriel Milito har vel vært involvert i nærmere 30 kamper på halvannen sesong så ALDRI er vel sterke ord. Mye er innhopp og så videre, men rett skal være rett. Etter min mening er ikke Milito det vi trenger i det hele tatt. Selv om han kom gratis så hadde nok lønnen hans neppe vært liten, skader og alder er også et poeng. Er forøvrig enig i at spilleren ikke er så fantastisk og han spiller heller ikke der vi trenger forsterkning mest.

Tar imot Cisse med åpne armer, vi trenger en som vet hvor målet står ;)

Dette kan så være, men personlig liker jeg ikke fyren. Han virker til å ha en ufyse personlighet og alderen hans er heller ikke noe å rope hurra over. Han blir 30 i år, og på spissplass trenger vi noe litt yngre og harmonisk etter min mening. Han har vel bøttet inn med mål der nede, men generelt skeptisk til nivå der nede, så om man deler på to for nederland så deler man vel på 3 eller fire der. :)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #623 på: 23. Feb. 2011, 07:03 »
Hadde vært en bra signering.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #624 på: 23. Feb. 2011, 09:47 »
Mener å huske at Cisse kom med en liten fin hilsning mot Toon Army da han scoret mot oss for noen år siden. Var ikke det da han spilte for Sunderland? Han gjorde seg i hvert fall lite populær den gangen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 23. Feb. 2011, 10:03 »
Tiden leger visst alle sår...

Jeg har nesten glemt at han spilte for Sunderland en periode. Men når du sier det så synes jeg å huske at han ikke akkurat var noen superhit.

Uansett, jeg har aldri likt Cisse, og vil ikke se han i den vakre drakten vår.
Han fortjener det rett og slett ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 23. Feb. 2011, 11:25 »
For å være helt ærlig gir jeg blanke i om han har spilt for Sland. Cisse er ikke en spiller jeg ville ha kjøpt til sommeren. Men det er en vesenforskjell å få hentet inn en spiller av slik kvalitet midt i sesongen, og det tilnærmet gratis. Spesielt når vi ser på hvor lite dekning vi har på topp. Cisse inn i stallen nå vil forbedre våre muligheter for europa mye, tror jeg.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #627 på: 23. Feb. 2011, 11:39 »
Er enig med de som sier at Milito antagelig ville ha krevd en høy lønn, men mener allikevel at han burde vært noe å se nærmere på. Vi trenger dekning langs hele backrekka bak der. Jeg har også sett mye Barca de siste årene og jeg vil si at Milito fortsatt har masse kvalitet i seg. Er ikke lett å være et åpenbart 2ndre valg og så måtte gripe sjansen når du får den. Hadde han fått stabilitet rundt seg ville han muligens blomstret igjen? 2-års kontrakt , komme inn med rutine , nye tanker og masse vinnermentalitet. Som sagt, verdt en tanke. Men som noen nevnte, passer nok ikke inn i Ashley's innkjøps-politikk. Handler nok om lønn til syvende og sist.

Cisse synes jeg ikke noe om. God spiller på sitt beste og med sin spisskompetanse i bakrom kunne han muligens vært et veldig bra alternativ på kort sikt. Går rykter om at han har vært i krangel med Ben Arfa (Hvem har ikke!?) og det vil nok ikke være bra for moralen å hente inn tattis-mannen nå. Jeg mener vi skal være så gale at vi satser på det vi har. Vi har nå muligheten til å spille på Ranger masse rutine og selvtillit foran neste sesong og så har vi is i magen og henter en klassespiss eller to til sommeren ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 23. Feb. 2011, 11:47 »
Mener å huske at Cisse kom med en liten fin hilsning mot Toon Army da han scoret mot oss for noen år siden. Var ikke det da han spilte for Sunderland? Han gjorde seg i hvert fall lite populær den gangen.

Det var da han spilte for Liverpool. Satte i gang en motbydelig feiring mot Gallowgate.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #629 på: 23. Feb. 2011, 12:25 »

Det var da han spilte for Liverpool. Satte i gang en motbydelig feiring mot Gallowgate.

Og derfor skal han ikke hit.