20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293509 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #585 på: 19. Feb. 2011, 17:33 »
Jeg tror ikke Wickham blir så dyr, kan ikke skjønne hvorfor vi skal se oss blind på et lite drittrykte. FFS.

Nå er det vel strengt tatt ikke det vi diskuterer, men bruker ryktet for å eksemplifisere at slike handler skal vi ikke hive oss på. Så bare slapp av. Og hvis man ikke kan kommentere drittrykter i denne tråden så er det ikke mye takhøyde du er ute etter.

Tror heller ikke Wickham går for £15m men en totalramme på oppunder £10m er ikke utenkelig. Synes vi skal gå for han om han kommer på oppunder £10m, men realistisk sett så ser jeg helst at han kommer for en £5m-£8m

Han er vel allerede en yndling i reklamer etc. og er vel posterboy for Umbro/England sammen med Rooney og Hart, uten en A-landskamp under beltet. Så at han kan selge drakter etc. beviser han allerede og kan sånn sett forsvare en litt høyere overgangssum en et annet vilkårlig talent.
« Siste redigering: 19. Feb. 2011, 17:35 av Hughie »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 19. Feb. 2011, 17:36 »
Mulig jeg tar hardt i, men jeg syns da mange tar dette ryktet vel bokstavelig her! Sier det igjen, en prislapp på 6-8 mill vil jeg være villig å betale for slike type spillere. Tror det er relativt realistisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #587 på: 19. Feb. 2011, 22:29 »
Foreløpig orker jeg ikke bruke mange kalorier, eller tanker på å hvem jeg vil skal komme inn portene i sommer, men det jeg har gjort meg opp mange tanker om, er hva vi trenger i sommer!!

Keepere: Føler ikke at vi trenger noe her, Harper er bra nok, Krul er bra nok, Forster er bra nok. Tre keepere av bra klasse er mer enn nok, og hvem som skal stå er likegyldig. (Håper på en keeperduo med Forster, Krul)

Forsvar: Trenger dekning på begge backene, Perch holder ikke nivået og derfor må vi ha inn en dekning på både høyre og venstre. Midtstopperne har faktisk vært bra nok i år!! (Det trodde jeg ikke jeg kom til å si, men vi mangler fart)

Midtbane: Trenger kreative spillere, som kan skape noe på egenhånd, eller sette opp andre på egenhånd. Vi trenger også vinger som kan slå innlegg. (Jonas hadde to meget bra innlegg sist, så håper han fortsetter)

Spisser: Her trenger vi nye spillere, som hever laget, og kan score mål. Dette er per dags dato, vårt svakeste punkt, og derfor føler jeg dette må prioriteres denne sommeren.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #588 på: 20. Feb. 2011, 03:32 »
Så Liverpool (?) ble linket til Afellay. Hvis han, mot all formodning, skulle forlate Barcelona i sommer, håper jeg vi slenger oss med i kampen! :) Veldig bra midtbanespiller, men kanskje litt urealistisk for oss.
Ellers er det mye "bra" som kan bli tilgjengelig på FT i sommer, er det ikke? Håper vi går for en del bra, men billige kjøp i sommer.

Ellers enig med Svampen, trenger spisser som kan score en god del mål :)

EDIT: Synes faktisk vi burde ta en titt på Vaclav Kadlec. Spiss med et stort talent. Ja, han er god på FM, men også i virkeligheten. Største talentet siden Rosicky i tsjekkisk fotball. Ikke noe stor målscorer enda, men er bare 18 år. Er vel en slags type bakromsspiss, men god teknikk.
« Siste redigering: 20. Feb. 2011, 13:18 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 20. Feb. 2011, 14:19 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1358800/Manchester-United-eye-35m-Luka-Modric-Newcastle-set-sights-Carlton-Cole.html?

Uroer meg at vi stadig linkes til Carlton Cole..
Er ikke veldig begeistra for dette nei.

Det skal sies at Charlton Cole ikke akkurat har de beste medspillerne rundt seg til å fore seg med ammunisjon, men jeg er uansett meget skeptisk til om han klarer å heve seg nok i en bedre klubb til at han kan "lead the line" for Newcastle.

Føler vel også at Cole og Ameobi blir to relativt like spillertyper, hvorav jeg da foretrekker Ameobi. Og vi skal da alldeles ikke kjøpe en dårligere utgave av Ameobi, vi skal minimum ha en konkurrent eller en utfordrer, og aller helst en som er bedre.

Vi bør også sikte oss inn på minst en ny spiss til, til sommeren, og da aller helst en som kan spille sammen med Ameobi, eller evt en ny spiss av samme type some Ameobi. Charlton Cole passer heller ikke i den profilen.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #592 på: 20. Feb. 2011, 15:24 »
Ser også helst at vi styrer unna Cole!

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #593 på: 20. Feb. 2011, 15:32 »
For de som så Old Firm idag. Gary Hooper sto frem som en veldig god spiller, med sine to mål og en assist i celtics 3-0 seier. 23 år, engelsk spiss/ving. veldig rask og bra teknikk. kunne virkelig vært noe!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 20. Feb. 2011, 15:33 »
Er MEGET skeptisk til spillere fra den skotske ligaen. Bare se på Kris Boyd. Bøtta inn mål for Rangers, men klarer ikke å sette sitt preg på CCC engang.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #595 på: 20. Feb. 2011, 15:39 »
Lov det :) kom fra Scunthorpe i sommer, og har ikke hørt noe særlig om han før, så jeg skal være forsiktig med å hylle han etter én kamp. men så spennende ut!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 21. Feb. 2011, 02:02 »
Vi var vel konstant linka til nettopp Hooper frem til han dro til Celtic, så jeg er ganske sikker på at speiderapparatet vårt har kartlagt ham godt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #597 på: 21. Feb. 2011, 10:26 »
Newcastle have taken 17-year-old French striker Alister Tangane on a month-long trial after the youngster served up some impressive performances for Bretigny-sur-Orge.

Vet da søren om dette stemmer? Noen andre som har noe info om dette?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #598 på: 21. Feb. 2011, 15:38 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1358402/Newcastle-eye-Diego-Perotti-Alister-Tangane.html

Se over*

Og

Newcastle have also been watching Sevilla's Argentine midfielder Diego Perotti, who is valued at around £6million. 

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #599 på: 21. Feb. 2011, 16:03 »
Skule ikke City kjøpe han for £30mill eller noe for ca et år siden? :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.