20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292996 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #570 på: 19. Feb. 2011, 11:44 »
Finnes jo uansett en fransk eller sydamerikansk smågutt som vil väre bedre og billigere. Hadde Wickham hatt polsk pass for eksempel ville han ikke engang kostet en tredjedel.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 19. Feb. 2011, 11:46 »
rykte om 3 spilelr kjøp til sommeren:

http://www.caughtoffside.com/2011/02/19/transfer-rumour-round-up-liverpool-striker-set-for-shock-everton-move-arsenal-plan-17m-double-swoop-newcastle-chase-25m-london-based-trio-manchester-united-to-sign-french-international-tottenham/

Sitat
Alan Pardew does however plan to make moves for Chelsea striker Daniel Sturridge, Tottenham playmaker Niko Kranjcar and West Ham defender James Tomkins.

Tottenham er på vei til å kjøpe Connor Wickham, vi bør kaste oss inn i den kampen.

Sturridge og Kranjcar er begge interessante navn, men James Tomkins? Forsvarsspiller?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 19. Feb. 2011, 11:47 »
Lurer på om vi skal slutte ta alt av rykter for god fisk.

Gledesdreper.  :P

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #573 på: 19. Feb. 2011, 11:55 »
Synes ikke vi skal dröye alt for lenge för vi får inn et par "store" navn. Selvfölgelig må plassen sikres först men jeg forventer at en rekke kandidater er klare allerede. Om vi får gjort avtaler allerede i april så vil dette bidra til det viktigste arbeidet denne sommeren- å beholde de fire-fem beste.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #574 på: 19. Feb. 2011, 11:56 »
henter vi sturridge og Kranjar blir jeg superhappy..men vi trenger fremdeles enda en spiss
If it has tits or wheels, count on problems!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 19. Feb. 2011, 12:02 »
Sturridge, Kranjcar og Caidedo!  ;)

Men når vi ser hva denne Wickham er verdsatt til, er jeg redd Sturridge kan bli dyr.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 19. Feb. 2011, 12:12 »
Hmmm lurer på hva jeg ville ha valgt. Wichkham eller Tiote og Ben Arfa....hmmmm....:)

Nå er det jo helt usannsynlig å forvente lignende kjøp ala Tiotè og Ben Arfa i hvert transfervindu. Vi har vært griseheldige med prestasjonene til Tiotè og at han har slått såpass godt til i PL. HBA er et foreløpig ubeskrevent blad, så kan godt være at han ikke er noe mer enn gradvis av og på som han er kjent for i den franske ligaen. Han er jo ikke registrert med noen imponerende målstatistikk og heller ikke noe særlig med assist i den franske ligaen. Håper han gjør det bedre i NUFC.

Selvfølgelig hadde det vært helt fantastisk om klubben hadde fått tak i 2-3 spillere ala Tiotè og Ben Arfa i hvert transfervindu, det tror jeg de fleste er enige om, men det er jo ikke realsitisk. Det blir derfor feil å sammenligne på den måten du gjør der.

Men jeg er enig i at 10 mill pund for Wickham er altfor mye. Halvparten kansje men ikke noe særlig mer synes jeg. Aller helst håper jeg klubben kjøper bedre og mer rutinerte spillere enn det, ihvertfall om det er snakk om såpass mye penger.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 19. Feb. 2011, 12:14 »

Men når vi ser hva denne Wickham er verdsatt til, er jeg redd Sturridge kan bli dyr.

Det er ikke sikkert. Wickham er jo veldig ung, og det gjør at han blir hypet opp.. Tror ikke Sturridge kommer til å være i Chelseas planer så lenge de er med i CL og i kampen om å kvalifisere seg til CL. Chelsea kommer mao til å kjøpe etablerte spisser i kommende vindu. Men hvis Sturridge fortsetter å herje for Bolton ut sesongen kan saken bli en helt annen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #580 på: 19. Feb. 2011, 15:30 »

De tre du nevner der ja, ville värt intet mindre enn glimrende. Og jeg synes ikke det er så mye mer enn det som skal til för vi har en klar top 10 squad. Evt en solid centerback og en som kan pushe Simpson ut på benken.

Sturridge burde det väre mulig å få fingra i for en 7-8mp.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 19. Feb. 2011, 16:30 »
James Tomkins kunne vært et spennende kjøp.

http://www.nufcblog.com/2011/02/19/are-newcastle-interested-in-west-hams-james-tomkins/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

NEI, Nei, NEI

???

Jeg tar gjerne Tomkins inn i kommende transfervindu jeg. Er vel en av de mest spennende unge midtstopperne i England for øyblikket.
21 år og nærmere 100 kamper på samvittigheten, kan jo ikke være så dårlig da.
Få han inn som erstatter for Sol Campell. Vil uten tvil gi solid konkurranse til S. Taylor og Williamson om en startplass.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #582 på: 19. Feb. 2011, 16:46 »
Ja, nå er det jo sånn at potensielle toppspillere koster såpass mye da. Tottenham betalte vel £10m for Bale, selv om han kanskje var et langt större talent, og et sikkert kort, enn Wickaham.

Ikke mange spillere i den alderen jeg vet om som har gått for £15m, det er vel heller ekstreme tilfeller der dette har skjedd eller i klubber som er en del større enn Newcastle. Fortsatt en vesentlig forskjell på 10 og 15, og som nevnt allerede så kostet ikke Bale £10m.

Er mer med på en stukturert deal slik Tottenham faktisk kjøpte Bale for, £5m upfront og en 5 til etter X kamper, X mål, Europa etc. så synes jeg det blir greit. At vi skal svi halvparten av midlene våre på en spiller som enda ikke har bevist at han er i stand til å prestere jevnt i EPL er jeg ikke med på. Kan gå bra så klart, men vi har ikke råd til å sjanse med dette nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 19. Feb. 2011, 17:05 »
Jeg tror ikke Wickham blir så dyr, kan ikke skjønne hvorfor vi skal se oss blind på et lite drittrykte. FFS.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida