20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #555 på: 18. Feb. 2011, 15:46 »
JA TAKK. utrolig spennende spiller. Men fra Europaleaguespill til nyopprykket PL klubb..hmm.. I aint seeing it..
If it has tits or wheels, count on problems!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #556 på: 18. Feb. 2011, 15:51 »
JA TAKK. utrolig spennende spiller. Men fra Europaleaguespill til nyopprykket PL klubb..hmm.. I aint seeing it..

Tiote...

Simmi

• Gjest
« Svar #557 på: 18. Feb. 2011, 16:29 »

Tiote...

En liten forskjell på å spille i Nederland og på å spille i Spania :P

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #558 på: 18. Feb. 2011, 18:22 »

Tiote...

En liten forskjell på å spille i Nederland og på å spille i Spania :P

Kamikaze å gå fra CL til Newcastle også da. Vi har jo ödelagt noen karriärer gjennom tidene.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #559 på: 19. Feb. 2011, 00:00 »
Og plutselig var Tottenham interessert i Connor Wickham og vil ifølge Nettavisen.no by 15mill for han til sommeren.
Newcastlesupporter siden 1992

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #560 på: 19. Feb. 2011, 00:01 »
Joey Barton truer med å forlate Newcastle om ikke klubben bruker pengene de fikk for Andy Carroll på nye spillere. Barton er visstnok ikke fornøyd før Newcastle har hentet inn hele fem nye spillere til St. James` Park.

Også dette hentet fra Nettavisen.no som henter sin info fra engelske aviser
Newcastlesupporter siden 1992

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #561 på: 19. Feb. 2011, 00:27 »
Og plutselig var Tottenham interessert i Connor Wickham og vil ifølge Nettavisen.no by 15mill for han til sommeren.
Joey Barton truer med å forlate Newcastle om ikke klubben bruker pengene de fikk for Andy Carroll på nye spillere. Barton er visstnok ikke fornøyd før Newcastle har hentet inn hele fem nye spillere til St. James` Park.

Også dette hentet fra Nettavisen.no som henter sin info fra engelske aviser

Tar nettavisens artikler om Premier League med klypevis av salt. Det er basert på rumour mills i engelsk presse, altså minimal troverdighet, men tenkt opp av hoder som ikke vet bedre. Når det er sagt så skjønner jeg godt at Tottenham kan lukte på Wickham, men om det er for 15 millioner norske er jo det nesten fornærmende, eller om det er 15 millioner britiske så er det bare å melde pass. Så mye for et 18 år gammelt (?) talent uten erfaring å snakke om er vi ikke i stand til å gamble på selv om jeg har troen på gutten.

Barton sine trusler antar jeg at kommer fra et intervju jeg las der han sa at pengene må reinvesteres i spillere og at han forventer dette. Men at han truer med å gå fra klubben så direkte, det tviler jeg sterkt på at han har ytret. Ser på dette som nok en storm som pressen prøver å røre til i vannglasset vårt.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #562 på: 19. Feb. 2011, 10:31 »
Ja, nå er det jo sånn at potensielle toppspillere koster såpass mye da. Tottenham betalte vel £10m for Bale, selv om han kanskje var et langt större talent, og et sikkert kort, enn Wickaham.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #563 på: 19. Feb. 2011, 10:37 »
Betalte tilsammen £7 mill:

On 25 May 2007, Bale signed a four-year deal with Tottenham Hotspur and was given the number 37 shirt. Spurs paid an initial £5 million for Bale, but the fee could potentially rise to £10 million based on appearances and success.[19] However, Tottenham paid Southampton an early settlement payment of £2 million in 2008 to reduce the final fee to £7 million and allow the Saints the immediate cash that they desperately needed.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #564 på: 19. Feb. 2011, 11:05 »
rykte om 3 spilelr kjøp til sommeren:

http://www.caughtoffside.com/2011/02/19/transfer-rumour-round-up-liverpool-striker-set-for-shock-everton-move-arsenal-plan-17m-double-swoop-newcastle-chase-25m-london-based-trio-manchester-united-to-sign-french-international-tottenham/

Sitat
Alan Pardew does however plan to make moves for Chelsea striker Daniel Sturridge, Tottenham playmaker Niko Kranjcar and West Ham defender James Tomkins.

Tottenham er på vei til å kjøpe Connor Wickham, vi bør kaste oss inn i den kampen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 19. Feb. 2011, 11:17 »
Gler meg verkeleg til å sjå kva mi får inn i sommar. Og ikkje minst kva som går ut...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #566 på: 19. Feb. 2011, 11:25 »
Det er snakk om godt over 10 mill for Wickham. Dette for en tenåring som kun har prestert i en halv sesong. Man vet aldri hva som kan skje med han neste sesong.  Vi fikk HBA og Tiote for 8.5 mill, og det setter ting litt i perspektiv.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 19. Feb. 2011, 11:26 »

Tottenham er på vei til å kjøpe Connor Wickham, vi bør kaste oss inn i den kampen.

Synes jeg leste at t'ham ville legge 15m pund på bordet for han. Stemmer det synes jeg vi skal se på andre muligheter. Det blir rett og slett ALT for dyrt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #568 på: 19. Feb. 2011, 11:29 »

Synes jeg leste at t'ham ville legge 15m pund på bordet for han. Stemmer det synes jeg vi skal se på andre muligheter. Det blir rett og slett ALT for dyrt.

Nesten dobbelt så mye som HBA og Tiote tilsammen.Latterlig...Hmmm lurer på hva jeg ville ha valgt. Wichkham eller Tiote og Ben Arfa....hmmmm....:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #569 på: 19. Feb. 2011, 11:43 »
Lurer på om vi skal slutte ta alt av rykter for god fisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida