20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #495 på: 15. Feb. 2011, 11:57 »
Kalou? Aldri i verden. Har aldri imponert meg. Gjør ting tungvint og er for ustabil i prestasjonene. Har ikke levert over tid i Chelsea, og derfor tviler jeg på at han vil gjøre det noe bedre hos oss. Alt for godt lønnet er han også.

Putta 10 mål så langt for dem denne sesongen,  og har vel bare starta rundt halvparten av kampene... synes han har et herlig driv og spillerforståelse, senest mot fulham i går. Virker som en sulten spiller.
Så jeg er uenig i det du sier, men jeg er villig til å dø for å forsvare retten din til å si det  ;D

10 mål ja. Men 2 mål mot Wigan, 1 mål mot WH, Wolfes og Blackpool. Han blir 26 år i år og likevel spiller han som et uferdig produkt. Og han tjener sikkert 80 000 i uka. Han vil garantert se Castle som et steg ned i karrieren. Og jeg er skeptisk til å hente: mette på suksess og har allerede tjent rikelig med penger. Jeg vil gjerne hente spillere fra de beste lagene, men kun unge talenter som sliter benken fordi klubbene ikke ser seg råd til å bruke dem, som f.eks van aanhold

et ærlig synspunkt :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #496 på: 15. Feb. 2011, 12:40 »
Viktig blir det iallefall at vi får nye kontrakter på Barton, Tiote og Enrique, sånn at vi med stor sikkerhet har samtlige av disse med oss minst en sesong til. Her synes jeg vi kan åpne lommeboka for lönninger. Sette et lönnstak på £60k i uka for disse, selv om dette kanskje innebärer at Barton må ned et lite lönnstrinn. Dette er spillere som har bevist at de holder et veldig höyt nivå, så vi möter ingen risiko. Håper også Smith forsvinner til sommeren. Han tjener jo en formue og bidrar ikke med noe annet enn gule kort og koselig atmosfäre.

Da vil vi kunne lokke nye spillere i langt höyere grad. De tre nevnte + Ben Arfa er jo klassespillere, samtidig har Nolan vist seg å väre meget habil og vi vil kanskje kunne lokke til oss et par spillere til av samme kaliber som Tiote / Ben Arfa. Ser gjerne at vi drar in en fransktalende til, gjerne en ivorianer. Kanskje også en spansktalende. Vi må passe på å pleie kjemien mellom de stjerner vi allerede har i laget.

Jeg har värt negativ tidligere, men glemmer at vi faktisk har Ben Arfa med oss neste år.
Det er alfa omega at Barton, Enrique og Tiote signerer om vi sikrer plassen. Först da sender vi ut signaler om at vi vil väre med top 10 neste år.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 15. Feb. 2011, 17:23 »
Aner ikke hvor god Wickham er, men han er vel kanskje aktuell som den unge spissen.

Har ikke sett altfor mye av han jeg heller, men har lest veldig mye positivt. Han er en fysisk spiller og det jeg har sett av han så har han ganske bra tempo og gjennombruddskraft også. Problemet er at det er mange klubber som er interessert, men han er absolutt en spiller jeg vile se inn døra til sommeren. 7-8mill pund omkring kanskje..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #498 på: 15. Feb. 2011, 19:12 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Emmanuel_Rivi%C3%A8re

Hadde vært spennende å se i N'castle trøya..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #499 på: 15. Feb. 2011, 20:08 »
For what it's worth, var Milan Badelj kjempegod på en FM-save jeg hadde med Newcastle på FM 10. Ellers har jeg ikke hørt stort om gutten. Men virker som en spennende spiller, litt slike typer jeg håper vi går for :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #500 på: 15. Feb. 2011, 20:18 »
For what it's worth, var Milan Badelj kjempegod på en FM-save jeg hadde med Newcastle på FM 10. Ellers har jeg ikke hørt stort om gutten. Men virker som en spennende spiller, litt slike typer jeg håper vi går for :)

Ah men det er godt å vite Anders...

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #501 på: 15. Feb. 2011, 20:19 »
Må innrømme at eg føler meg tryggare på proven PL-players, spesielt når det gjeld folk i angrep. 'The future of Croatian football' har ikkje akkurat vore glimrande i Rovers, og det er vel ein risiko for at Badelj kan ende opp i same kategori. Men, sjølvsagt. "Den som intet våger, intet vinner". Har i alle fall umiddelbart meir lyst på Sturridge, og liknande typar. Unge folk som har vist at dei passar i ligaen dersom dei får tillit, og som ikkje er mette og 'there for the wrong reasons', jf. Luque.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #502 på: 15. Feb. 2011, 20:33 »

Sa aldri at det betydde noe, dog synes jeg nesten jeg hadde en saklig avslutning på innlegget. I motsetning til noen andre :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #503 på: 15. Feb. 2011, 20:59 »
Må innrømme at eg føler meg tryggare på proven PL-players, spesielt når det gjeld folk i angrep. 'The future of Croatian football' har ikkje akkurat vore glimrande i Rovers, og det er vel ein risiko for at Badelj kan ende opp i same kategori. Men, sjølvsagt. "Den som intet våger, intet vinner". Har i alle fall umiddelbart meir lyst på Sturridge, og liknande typar. Unge folk som har vist at dei passar i ligaen dersom dei får tillit, og som ikkje er mette og 'there for the wrong reasons', jf. Luque.

Nå kan nok Sturridge bli sabla dyr, sånn som han holder på om dagen. Men engelskmenn er alltid bra.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #504 på: 15. Feb. 2011, 21:03 »
Vi kan jo pröve å bytte han mot Lövenkrands. Löven "holder jo også på" akkurat nå.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #505 på: 15. Feb. 2011, 21:38 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Emmanuel_Rivi%C3%A8re

Hadde vært spennende å se i N'castle trøya..

Absolutt! Er masse spennende å hente i det franske markedet. I motsetning til mange her inne som vil satse på etablerte spillere med Pl-erfaring så mener jeg de siste Carr-kjøpene har vært gode eksempler på at det finnes diamanter også utenfor england. Tror vi skal satse på et par kjøp av unge sultne angripere som er sultne og har noe å hente. Fart kommer til å være et nøkkelord siden det er virkelig noe vi mangler. Synes det er mye fornuftig tankegang i å hente i alle fall en fransktalende slik at vi bevarer harmonien i gruppa.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #506 på: 15. Feb. 2011, 21:46 »
Wickham med mål for Ipswich i kveld. Leder 3-0 borte mot Doncaster i skrivande stund.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #507 på: 15. Feb. 2011, 22:43 »
Og jaggu fekk han ikkje hattrick også. Siste målet var ei straffe på overtid. Ser gjerne at vi leverer eit bud på Portman Road i sommar.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 15. Feb. 2011, 22:46 »
Og han er 93-modell. Dessverre redd for at Ipswich kommer til å kreve veldig mye for han.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #509 på: 15. Feb. 2011, 22:49 »

Sa aldri at det betydde noe, dog synes jeg nesten jeg hadde en saklig avslutning på innlegget. I motsetning til noen andre :)

hehe, bare fleiper