20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #480 på: 14. Feb. 2011, 23:52 »
Felipe Caicedo og Gervinho hadde vært spiss-paret sitt ;)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #481 på: 15. Feb. 2011, 00:51 »
inn:

Kalou £11.5 millioner
Gervinho £10.5 millioner

;D

Krul
Simpson Colo Taylor Enrique

Tiote
Barton Nolan     
                           Ben Arfa
  Kalou
                 Gervinho

Det er et topp5-6 lag i mine øyne :D
If it has tits or wheels, count on problems!

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #482 på: 15. Feb. 2011, 01:28 »
ja dette tror du vel! :P kanskje om 5 år...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #483 på: 15. Feb. 2011, 01:44 »
hehe lov å drømme..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 15. Feb. 2011, 09:31 »
Kalou? Aldri i verden. Har aldri imponert meg. Gjør ting tungvint og er for ustabil i prestasjonene. Har ikke levert over tid i Chelsea, og derfor tviler jeg på at han vil gjøre det noe bedre hos oss. Alt for godt lønnet er han også.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 15. Feb. 2011, 10:06 »
Felipe Caicedo og Gervinho hadde vært spiss-paret sitt ;)

Caicedo er ikke et dumt forslag. Han har 9 goal'er på 12 starter og 4 innhopp for lille Levante, hvilket ikke er dårlig. Ser han fortsatt er utlånt fra City, og der blir det neppe enkelt å komme inn i laget igjen. Vi bør heller ikke ha noen problemer med å matche lønnsnivået i Levante. Caicedo har vel gjort det OK i Premier League før også, de få gangene han har fått muligheten...

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #486 på: 15. Feb. 2011, 10:13 »
Caicedo er jeg for. Hvor mye tror dere han skulle koste? City / Chelsea vrakgods kan vise seg å være smarte kjøp.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #487 på: 15. Feb. 2011, 10:15 »
Trenger ett alternativ for Simpson også. Og en ung spiss til £3-4m.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #488 på: 15. Feb. 2011, 10:17 »
Aner ikke hvor god Wickham er, men han er vel kanskje aktuell som den unge spissen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 15. Feb. 2011, 10:27 »
Caicedo er jeg for. Hvor mye tror dere han skulle koste? City / Chelsea vrakgods kan vise seg å være smarte kjøp.
Kan vanskelig se for meg at City skal kreve enorme summer for Caicedo. De kjøpte ham i sin tid for £5,2 mil., veldig mye dyrere enn det bør han iallfall ikke bli. SÅ imponerende har tross alt ikke utviklingen hans vært. Syns absolutt Caicedo er både realistisk og bør være et interessant mål.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #490 på: 15. Feb. 2011, 10:50 »
Jeg mener at vi burde bruke endel penger på spiss. Dette burde være en som overgår hva vi allerede har å som kan være god for 15 ++ mål.
Ellers mener jeg vi burde gå for spillere som er under 25 år, dette for de da kan de over en periode gi oss en gevinst ved salg. 
Vist enn kjøper noen som er eldre enn det, burde det være spillere som går rett inn på førstelaget og forsterker oss betraktlig.

Let`s buy the special one? ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #491 på: 15. Feb. 2011, 11:05 »
Kalou? Aldri i verden. Har aldri imponert meg. Gjør ting tungvint og er for ustabil i prestasjonene. Har ikke levert over tid i Chelsea, og derfor tviler jeg på at han vil gjøre det noe bedre hos oss. Alt for godt lønnet er han også.

Putta 10 mål så langt for dem denne sesongen,  og har vel bare starta rundt halvparten av kampene... synes han har et herlig driv og spillerforståelse, senest mot fulham i går. Virker som en sulten spiller.
Så jeg er uenig i det du sier, men jeg er villig til å dø for å forsvare retten din til å si det  ;D

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #492 på: 15. Feb. 2011, 11:13 »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #493 på: 15. Feb. 2011, 11:25 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 15. Feb. 2011, 11:26 »

Putta 10 mål så langt for dem denne sesongen,  og har vel bare starta rundt halvparten av kampene... synes han har et herlig driv og spillerforståelse, senest mot fulham i går. Virker som en sulten spiller.
Så jeg er uenig i det du sier, men jeg er villig til å dø for å forsvare retten din til å si det  ;D

10 mål ja. Men 2 mål mot Wigan, 1 mål mot WH, Wolfes og Blackpool. Han blir 26 år i år og likevel spiller han som et uferdig produkt. Og han tjener sikkert 80 000 i uka. Han vil garantert se Castle som et steg ned i karrieren. Og jeg er skeptisk til å hente: mette på suksess og har allerede tjent rikelig med penger. Jeg vil gjerne hente spillere fra de beste lagene, men kun unge talenter som sliter benken fordi klubbene ikke ser seg råd til å bruke dem, som f.eks van aanhold