20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293134 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #390 på: 10. Feb. 2011, 20:40 »
Høres ut som Kuqi er verdens aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller dårligste spiss gjennom absolutt alle tider i historien. Verden har aldri sett en mer talentløs fotballspiller, som tross alt har spilt for utallige klubber i engelsk toppfotball. Det er jo helt utrolig hvor mange lettlurte klubber det er der ute, som er i stand til å signere en så fullstendig håpløs fyr.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #391 på: 10. Feb. 2011, 20:45 »
Du Joakim er vel free agent?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 10. Feb. 2011, 22:29 »
Ja, men jeg er redd for ballen. Det tror jeg ikke Kuqi er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #393 på: 10. Feb. 2011, 22:39 »
Høres ut som Kuqi er verdens aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller dårligste spiss gjennom absolutt alle tider i historien. Verden har aldri sett en mer talentløs fotballspiller, som tross alt har spilt for utallige klubber i engelsk toppfotball. Det er jo helt utrolig hvor mange lettlurte klubber det er der ute, som er i stand til å signere en så fullstendig håpløs fyr.

Stikk fingern i jorda a. Fyren mislyktes med å komme seg inn på laget i Swansea. Hva han gjorde og ikke gjorde for 15 år siden er meg dundrende likegyldig, da formkurver og alder er to sentrale begreper i fotballsammenheng.

Status Quo: Ikke god nok for førstelaget til Swansea. Er det da vits å signere en sånn spiller? Hva i all verden har han å bidra med i Premier league? Jeg beklager, men til dere her inne som understreker at han er en squad player:  Da ser jeg heller at vi bruker Airey, eller Adam ginger Campbell for den saks skyld.
If it has tits or wheels, count on problems!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #394 på: 10. Feb. 2011, 22:49 »
" He left cesc fabregas lying flat on his ass, Cheick Tiote!" *nynner*   ;D

Tror den finske krigeren har potensiale til å gjøre nytte for seg. Rutine har alt å si for en target-man type som han!  La oss håpe han kan krige litt for oss på topp og gjøre rom for Ranger,Løven og ikke minst Best.

Når det gjelder sommer transfers!
Håper vi fornyer interessen for Barnetta i sommer. Marveaux er også en spennende link. Hvorfor ikke forsøke å hente dem begge? Vi trenger backup og konkurranse på vingene. Den mest spennende signeringen til sommeren blir allikevel  en klassespiss. Jeg synes vi skal gå for en type som er moderne og som løper og jager til han stuper. En Tevez/Rooney/Hulk/ Lucho- type med scorings-teft Han bør også være ung slik at vi kan bruke han i mange år fremover. Selv om vi nå har litt penger, er det sannsynlig at vi ikke kan velge på øverste hylle.  Spørsmålet er, hvilke kandidater finnes det der ute som kan være oppnåelig for NUFC?

Simmi

• Gjest
« Svar #395 på: 10. Feb. 2011, 22:49 »

Stikk fingern i jorda a. Fyren mislyktes med å komme seg inn på laget i Swansea. Hva han gjorde og ikke gjorde for 15 år siden er meg dundrende likegyldig, da formkurver og alder er to sentrale begreper i fotballsammenheng.

Status Quo: Ikke god nok for førstelaget til Swansea. Er det da vits å signere en sånn spiller? Hva i all verden har han å bidra med i Premier league? Jeg beklager, men til dere her inne som understreker at han er en squad player:  Da ser jeg heller at vi bruker Airey, eller Adam ginger Campbell for den saks skyld.

Har du sett mye til Airey kanskje? Vet du hva slags nivå han er på? Og uansett, så trenger vi en squadplayer når vi bare har 4 spisser, inkludert Airey. Kuqi er nok ikke veldig langt unna nivået på spissene våre, og hvem andre hadde du sett vi hadde henta? Aliadere som ikke har spilt på ett år, og som har 13 scoringer på 5 år? Eller Ewerthon som ikke har spilt i PL før?.
« Siste redigering: 10. Feb. 2011, 22:51 av Simmi »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #396 på: 10. Feb. 2011, 23:08 »
"For 100. gang; Airey er skada".

"(...) er skada for 100 gang" passar bedre til Kieron Dyer.

Skjønte sjølvsagt kva du meinte, for øvrig.

-
On topic: Kuqi er her kun for ein kortare periode. Han har erfaring frå ligaen, har ei herleg innstilling på banen og både vi og han har alt å vinne på dette lånet. I beste fall kan det bli ein ny Sibierski. Ein ting som ikkje har blitt nemnt, er at han i større grad enn dei andre vi har til rådigheit kan bidra på defensive dødballar på slutten av kampar.

Om han så ikkje skulle slå til i innhopp for dei tre vi har frå før, så har vi i alle fall berre tapt småpengar.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #397 på: 11. Feb. 2011, 00:31 »
¨håper aldri vi får se han i Newcastle-drakta ihvertfall

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #398 på: 11. Feb. 2011, 00:51 »
Han har erfaring frå ligaen

Så det er kriteriet? Å ha spilt i premier league?
Da kan vi jo signe noen fotballeksperter på tv2-sporten og da?

har ei herleg innstilling på banen og både vi og han har alt å vinne på dette lånet. I beste fall kan det bli ein ny Sibierski. Ein ting som ikkje har blitt nemnt, er at han i større grad enn dei andre vi har til rådigheit kan bidra på defensive dødballar på slutten av kampar.

Om han så ikkje skulle slå til i innhopp for dei tre vi har frå før, så har vi i alle fall berre tapt småpengar.

Vel, jeg reserverer dommen til jeg har sett han spille. men er rimelig skeptisk..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 11. Feb. 2011, 01:23 »

Er du stokk dum ? Han nevner jo en haug med positive sider ved denne signeringen... Sorry folkens, men Ronaldo kommer sannsnyligvis aldri til å bli tilgjengelig på free transfer...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 11. Feb. 2011, 02:06 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Lorik_Cana

Alternativ til kjøp? Kunne hatt han og Tiote på defensiv midt. Eller ha han her som erstatter hvis Tiote blir solgt.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #401 på: 11. Feb. 2011, 10:07 »

Er du stokk dum ? Han nevner jo en haug med positive sider ved denne signeringen... Sorry folkens, men Ronaldo kommer sannsnyligvis aldri til å bli tilgjengelig på free transfer...

Personangrep, classy.  Ja han listet opp en haug med grunner, slik som ; " Vil gi alt, sulten, ønsker å bevise osv".
Er dette grunner, eller er det spekulativt i beste fall? Fyren holder ikke Championship/league 1 nivå, det er FAKTA.
Så får du heller liste opp litt flere "grunner" til at han kliner til her da vettu.

Jeg kan begynne

- flink til å tegne
- ikke helt bak mål på kjøkkenet
- interessert i å sparke fotball

the list goes on...

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #402 på: 11. Feb. 2011, 10:10 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Lorik_Cana

Alternativ til kjøp? Kunne hatt han og Tiote på defensiv midt. Eller ha han her som erstatter hvis Tiote blir solgt.

Han gjorde vel ikke sakene sine spesielt godt for den lille klubben rett sør for oss. Så spillere som ikke er gode nok til å satses på hos mackems, er vel ikke akkurat det vi bør gå for, synes nå jeg!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #403 på: 11. Feb. 2011, 10:52 »
Airey? Noen som vet om han er skadet eller ???
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #404 på: 11. Feb. 2011, 10:53 »
Jeg syns han Airey burde få sjansen i de neste kampene. Han er i god form