20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #405 på: 11. Feb. 2011, 11:06 »
Airey er skada for 100 gang. Lurar kor mange ganger eg har skreve det løp av dei siste vekene.
::)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #406 på: 11. Feb. 2011, 11:30 »
Oi, skal si han har vært mye skadet i karrieren? 100 ganger. Håper han er i form nå å kan gjøre en god innsats til helgen? :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 11. Feb. 2011, 11:32 »
Airey? Noen som vet om han er skadet eller ???
Det er _MULIG_ Christian vet noe om dette...  :P

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #408 på: 11. Feb. 2011, 11:38 »
Oi, skal si han har vært mye skadet i karrieren? 100 ganger. Håper han er i form nå å kan gjøre en god innsats til helgen? :D
"For 100. gang; Airey er skada".

"(...) er skada for 100 gang" passar bedre til Kieron Dyer.

Skjønte sjølvsagt kva du meinte, for øvrig.
::)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 11. Feb. 2011, 12:10 »
There is news today that both Liverpool and Newcastle have set their sights on 23 year-old Lille striker Gervinho, according to reports coming out of France.

http://www.nufcblog.com/2011/02/11/newcastle-will-target-ivory-coast-striker-this-summer/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Flere rykter om denne ivorianeren. Med kontrakt som går ut neste sommer er det mulig vi kan få til en brukbar deal og forhåpentlgvis har vi en liten fordel av at Tiote er her. Åpenbart en spennende spiller

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 11. Feb. 2011, 12:44 »
Gervinhio hadde vært et perfekt kjøp. Vi har absolutt fordelen fordi med oss er han 100% fast på laget og vil få tid til å utvikle seg. I tillegg har vi Tiote som nevnt, og i tillegg en felles språklig frende i Ben Arfa. Pool har akkurat kjøpt Carroll og Suarez. Jeg kan ikke forstå at de i tillegg vil ha Gervinhio.

Er skeptisk til Elmander. Blir 30, og vil sannsynlgvis tjene litt på sign on fee. Samtidig er han slepen i boksen. Han vil slå godt i fra seg med innleggene til Barton

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #411 på: 11. Feb. 2011, 12:56 »
positiv til elmander, klassespiller når han har dagen.
ihvertfall gratis, da er det en no-brainer.
Samtidig er jeg fan og driter egentlig litt i økonomien, det som betyr noe for meg er XI på papiret.
Forsterkning = hent.
If it has tits or wheels, count on problems!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #412 på: 11. Feb. 2011, 13:29 »
Nye Leeds kommer vi aldri til å bli under vår nåværende eier Mike Ashley.
Men Gervinhio, hadde vi fått han hadde jeg jublet. Da hadde vi fått en allerede veldig bra spiller som fortsatt er ung men som samtidig kan utvikle seg.

Hadde vært morsomt med han og en skadefri Ameobi i toppform, eller en Ranger som har fått litt mer erfaring og blitt litt mer voksen.
Håper Beardsley for jobbe tett med Ranger fremover og for lært han noe om plasseringsevne, passninger, holde på ballen å få med seg resten av laget og ikke minst avslutnings egenskapene sine.
Jeg tror Ranger har et større potensiale på mange områder enn Carroll, det må vi kunne greie å få frem.

Barton - Tiote - Nolan\ny helst rask, kreativ og passningssikker
                   HBA
  Ameobi\Ranger - Gervinhio

Hadde vært kjempe spennende.
Eneste minuset er at vist Nolan spiller sentralt på midten, hadde vi fått en heller treig midtbane, noe som kan være litt skummelt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 11. Feb. 2011, 13:33 »
Samtidig er jeg fan og driter egentlig litt i økonomien, det som betyr noe for meg er XI på papiret.
Forsterkning = hent.

Er nok mange som først og fremst ønsker å se klubben spille bra fotball, men det er dessverre sånn at vi ikke har et uendeligstort transferbudsjett. Gir vi Elmander mye lønn blir det mindre penger å bruke på andre spillere. Slik siutasjonen er nå er Elmander en soleklar forsterkning, men jeg håper vi ser etter andre spillere. Har kun hatt denne ene god sesongen i PL og virker å utnytte situasjoen av at han kan velge fritt ved sesongslutt med å kreve høy lønn. Alderen har han heller ikke på sin side.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #414 på: 11. Feb. 2011, 13:34 »
Flatline, ja for all del. La oss bli det nye Leeds.

Poenget er at jeg som supporter gjerne vil se en så sterk 11`er som mulig, naturligvis innenfor rammene av en sunn økonomisk drifting. Hva som eventuellt betales i sign-on fees og ellers på micro-nivå er ikke mitt bord.
500 mill i banken gir meg liksom ikke samme glede som å se tiote og Enrique spille, for å foregripe begivenhetens gang en smule.
Håper dette løftet tåken av mitt forrige innlegg.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #415 på: 11. Feb. 2011, 13:35 »
Forsterkning = hent.

Er nok mange som først og fremst ønsker å se klubben spille bra fotball, men det er dessverre sånn at vi ikke har et uendeligstort transferbudsjett. Gir vi Elmander mye lønn blir det mindre penger å bruke på andre spillere. Slik siutasjonen er nå er Elmander en soleklar forsterkning, men jeg håper vi ser etter andre spillere. Har kun hatt denne ene god sesongen i PL og virker å utnytte situasjoen av at han kan velge fritt ved sesongslutt med å kreve høy lønn. Alderen har han heller ikke på sin side.

Godt poeng.  Men om han legger seg på linje med Jonas/Nolan osv så synes jeg det er ok.
Skal han ha Barton-lønn er det naturligvis thx men no thx.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #416 på: 11. Feb. 2011, 14:48 »
There is news today that both Liverpool and Newcastle have set their sights on 23 year-old Lille striker Gervinho, according to reports coming out of France.

http://www.nufcblog.com/2011/02/11/newcastle-will-target-ivory-coast-striker-this-summer/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Flere rykter om denne ivorianeren. Med kontrakt som går ut neste sommer er det mulig vi kan få til en brukbar deal og forhåpentlgvis har vi en liten fordel av at Tiote er her. Åpenbart en spennende spiller

Seff er Liverpool interessert i samme spiller som oss! hmm..
Hadde vært konge om vi fikk tak i han!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 11. Feb. 2011, 18:33 »

Seff er Liverpool interessert i samme spiller som oss! hmm..
Hadde vært konge om vi fikk tak i han!
Tottenham melder nok sin interesse ganske snart de også ;)

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #418 på: 12. Feb. 2011, 10:19 »
Det skal du ikke se bort ifra!  ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 12. Feb. 2011, 11:34 »
Vi må kjøpe Pastore! :)