20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stephen Ireland  (Lest 24848 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #30 på: 03. Feb. 2011, 13:21 »
Hei.
Lurer på dette. Satt og tenkte på om Ireland kom til oss siden klubben viste Carroll skulle forsvinne på kvelden?
For først ble han jo avist pga medical vist jeg ikke husker helt feil? Så var han jo plutselig klar den dagen?

Hva skjedde? Ja, man kan jo alltids spekulere i det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 03. Feb. 2011, 13:52 »
Uten at jeg vet noe sikkert, mener jeg og huske at det var var et tullete rykte at han faila på medicalen. Hva som stemmer vet jeg dog ikke, men det er det jeg har hørt.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Feb. 2011, 13:58 »
Det ble meldt på Sky også blant annet at det var problemer med den medisinske. The Guardian var vel de som først meldte det. Jeg tror vel kanskje at det faktum at vi mistet Carroll gjorde at lånet ble realitet allikevel, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 03. Feb. 2011, 14:03 »
Ahh, okei. Da er det jo krise!? Man låner ikke en spiller som ikke består den medisinske testen? Virker jo helt fjernt, Carroll eller ei.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 03. Feb. 2011, 14:11 »
Tja. Syns vel at situasjonen tilsier at vi rett og slett må ta den risken. Han skal visstnok være et par uker unna å være matchfit, så vi får rett og slett håpe at han kommer seg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 03. Feb. 2011, 14:14 »
Tror han er 2-3 uker unna å være kampklar, så tipper han finner formen i april/mai mnd og retunerer til Villa.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 03. Feb. 2011, 14:23 »
Tror han er 2-3 uker unna å være kampklar, så tipper han finner formen i april/mai mnd og retunerer til Villa.

Nja, sier det medinsinske apperatet vårt 2-3 uker unna, så snakker vi nok minimum 4-5...  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. Feb. 2011, 19:15 »
Og når man snakker om seks uker for Shola, så skal vi nok være veldig heldige om han er tilbake på banen før 1. mai.

Vi burde sende alle våre skadde spillere på det samme opplegget som Ben Arfa er på i Frankrike.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 03. Feb. 2011, 19:38 »
Vi burde sende alle våre skadde spillere på det samme opplegget som Ben Arfa er på i Frankrike.
+1

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 05. Feb. 2011, 15:33 »
Haha. Velkommen til Newcastle. Her blir du dårligere, før du blir bedre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 05. Feb. 2011, 15:37 »
Men forvent ikke at den som kan gjøre noe med det, Alan Pardew, ser det, eller er i stand til å gjøre det bedre.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #41 på: 05. Feb. 2011, 15:37 »
Å signere ein skadet spelar på lån er i utgangspunktet ein dårlig deal spør du meg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 05. Feb. 2011, 15:39 »
Å signere ein skadet spelar på lån er i utgangspunktet ein dårlig deal spør du meg!

Vi var og er i en desperat nød. Ireland skadefri de siste par månedene kan fortsatt være en god deal for oss.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #43 på: 05. Feb. 2011, 15:45 »
For all del, Ireland er i utgangspunktet ein god spelar med ferdigheter som kan tilføre laget mykje. Men månadane går, og spelaren må bli varm i drakta. Set-backs er og ein faktor som kan komme inn i biletet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 05. Feb. 2011, 18:56 »
Etter at det først ble meldt at Ireland-lånet gikk i vasken på grunn av at han ikke besto den medisinske testen så regner jeg med at klubben snudde etter at Carroll forsvant og fant ut at de måtte koste på seg å ta han, selv om det bare blir noen kamper på tampen av sesongen. Er i grunnen helt greit sånn sett synes jeg.